DelEgleA1232012-07-30T13:30:00Z2013-04-19T08:18:00Z2013-04-19T08:18:00Z790085136Sveikatos apsaugos ministerija42281411612ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VŠĮ JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO ERŽVILKO SOCIALINĖS GLOBOS FILIALO SOCIALINĖS GLOBOS VIETŲ SKAIČIAUS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. balandžio 25 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-108JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 4 dalimi ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gegužės 27 d. sprendimą Nr. T2-145 „Dėl pritarimo projektui“ ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. birželio 23 d. sprendimą T2-175 „Dėl viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro Eržvilko socialinės globos filialo tolimesnio finansavimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Įgyvendinus projektą „Viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro Eržvilko socialinės globos filialo išplėtimas“ viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro Eržvilko socialinės globos filiale:1.1. įsteigti 16 vietų intensyvaus krizių įveikimo padalinį;1.2. padidinti ilgalaikės socialinės globos vietų skaičių 7 vietomis;1.3. nustatyti trumpalaikės globos vietų skaičių seniems, neįgaliems asmenims – 5.2. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto svetainėje www. jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenimsX3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)x2Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)x3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)x14Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)xNe (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)xNe (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)x7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)xNe (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)x9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (1)Ne (0)x10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)xNe (1)12Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)xIš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1:12 = 0,08Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)x2Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)x3Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)x4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)x5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)x6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)x7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)x9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)x10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)x11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)x112Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)xNe (1)13Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)xIš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1:13 =0,8Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2013 m. balandžio 25 d. sprendimo „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Dėl VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro Eržvilko socialinės globos filialo socialinės globos vietų skaičiaus“ projektas2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) - 0,08 2.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,163. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Teisės akto projekto įtaka korupcijai savivaldybėje pasireikšti nežymi4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Korupcijos pasireiškimo rizika maža5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Neteikiami6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-04-15JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSSOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VŠĮ JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO ERŽVILKO SOCIALINĖS GLOBOS FILIALO SOCIALINĖS GLOBOS VIETŲ SKAIČIAUS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. balandžio 15 d.JurbarkasParengto projekto tikslai ir uždaviniai. Patvirtinti VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro Eržvilko socialinės globos filialo globos vietų skaičių. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai. Šiuo metu Eržvilko socialinės globos filiale yra 10 vietų ilgalaikei socialinei globai ir 5 vietos trumpalaikei socialinei globai. Viešoji įstaiga Jurbarko socialinių paslaugų centras kartu su projekto partneriu Jurbarko rajono savivaldybės administracija įvykdė projektą „Viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro Eržvilko socialinės globos filialo išplėtimas“ Pagal projektą įsteigiama 16 vietų intensyvaus krizių įveikimo padaliniyje. Veikiančiame socialinės globos pastate atsilaisvina 2 gyvenamieji kambariai, ugdymo kambarys ir administracijos kabinetas, tad šiose patalpose yra galimybė išplėsti vietas seniems neįgaliems asmenims ir padidinti vietų skaičių 7 vietomis.Šiuo metu eilėje į Eržvilko socialinės globos filialą ilgalaikę globą laukia 6 asmenys. Filialo darbuotojų skaičius nebūtų didinamas, papildomų išlaidų darbuotojų DU nesusidarytų. Ūkinėms išlaidoms lėšos surenkamos už suteiktas paslaugas ir gyventojų įnašus, iš savivaldybės biudžeto lėšų neskiriama.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama. Bus teikiama daugiau ir geresnės kokybės socialinių paslaugų, nes padidės vietų skaičius Eržvilko socialinės globos filiale.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Neigiamų pasekmių priėmus sprendimą nebus.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą. –6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Eil. Nr.Išlaidų straipsnisEtatai1 mėn išlaidos, LtKrizių centras per 8 mėnesius Pagyvenusių asmenų globa per 8 mėn.1234561Darbo užmokestis 1.1Socialinis darbuotojas1134210740 1.2Soc. darbuot padėjėja1,5210016800 1.3Psichologas0,254333470 iš viso 2,75387531010 2Soc draudimo įnašai 12009610 Iš viso 1+2 507540620 3Kitos išlaidos Mato vnt1 mėn kitos išlaidos, Lt16 asmen.7 asmen.3.1Maitinimas1 asmen./1mėn27635330154603.2Šildymas *1 mėn.2460615003.3Elektros energija 1 asmen /1mėn61781034203.4Vanduo1 asmen /1mėn22280012303.5Ryšių paslaugos *1 mėn.176141003.6Transportas1 asmen /1mėn1519208503.7Kitos prekės 1 asmen /1mėn20 / 90256050403.8Kitos paslaugos: 3.9Kilimėlių nuoma *1 mėn.2520003.10Kenkėjų naikinimas *1 mėn.151200 Iš viso kitų išlaidų (3.1+3.10) 5830026000 Iš viso 1+2+3 98 92026 000Pastaba - * - išlaidos tenkančios 1-am mėn., 3.2 eil. 5 stulp. Šildymo išlaidos skaičiuotos 2,5 mėn.7.Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas (užpildyti 2010-02-25 Tarybos sprendimo Nr. T2-39 1 priedą). Taip 8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė. Projekto iniciatorius – VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centras Projektą rengė: Socialinės paramos skyrius vedėja Angelė Zabalujeva, VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro direktorė G.Gudaitienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai. Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-04-15PAGE