DelEgleJurbarkas2212012-07-30T13:30:00Z2013-05-28T13:09:00Z2013-05-28T13:09:00Z9105035988Sveikatos apsaugos ministerija49321645912ProjektasPataisytasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS JURBARKO TURIZMO IR VERSLO INFORMACIJOS CENTRO TEIKIAMŲ PASLAUGŲ ĮKAINIŲ PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. gegužės 30 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-172JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu ir atsižvelgdama į Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro 2013 m. gegužės 7d. raštą Nr. SD-2013/36 „Dėl viešosios įstaigos Jurbarko turizmo ir verslo informacijos teikiamų paslaugų įkainių patvirtinimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti viešosios įstaigos Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro teikiamų paslaugų sąrašą ir įkainius (pridedama).2. Leisti viešajai įstaigai Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centrui konkurso tvarka išnuomoti 300 kv. m. bendro ploto biurų patalpas, pažymėtas indeksais 1-4,1-81,1-80,1-79, 1-78,1-77,1-91, 1-90,1-85, ir bendrąsias jiems priklausančias bendrojo naudojimo patalpas 1-88, 1-86, 1-87 pastate – mokykloje, unikalus Nr. 9498-9000-5014, Dariaus ir Girėno g. 120A, Jurbarko m.3. Nustatyti sprendimo 2. punkte nurodytų patalpų:3.1. nuomos terminą – 5 metus;3.2. pradinę nuomos kainą – 18,00 Lt už 1 kv. m per mėnesį.4. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R. VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R. VasiliauskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-05-29PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2013 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS JURBARKO TURIZMO IR VERSLO INFORMACIJOS CENTRO TEIKIAMŲ PASLAUGŲ SĄRAŠAS IR ĮKAINIAI Eil. Nr.Paslaugos pavadinimasPaslaugos kaina (su PVM)1.Informacija ir patarimai pradedantiesiems verslininkams:verslo pradžia: sąlygos, galimybės, problemos;verslo registracijos procedūros;verslo planavimo klausimai;SVV paramos galimybės Lietuvoje.Nemokama2.Konsultacijapirma valanda nemokama, kitos – 95 Lt už val.3.Konsulatacija pirmųjų metų verslo krepšelių turėtojamsnemokama4.Verslo registravimo dokumentų parengimas4.1Pirmųjų metų verslo krepšelių turėtojamsnemokama4.3UAB registravimo, informacijos keitimo dokumentai200 Lt 4.3IĮ, MB registravimo, informacijos keitimo dokumentai100 Lt 4.4Kitų juridinių formų įmonių, įstaigų, organizacijų steigimas250 Lt5.Verslo plano banko paskolai gauti parengimas:5.1iki 150 tūkst. Lt0,5 proc. nuo projekto investicinės sumos, bet ne mažiau kaip 300 Lt;5.2.daugiau kaip 150 tūkst. Lt0,3 proc. nuo projekto investicinės sumos, bet ne mažiau kaip 800 Lt;6.Paraiškų paramai gauti parengimas6.1.Kai investicinio projekto suma:6.1.1.iki 50 tūkst. Lt300 Lt6.1.2.nuo 50 tūkst. Lt iki 150 tūkst. Lt400 Lt6.1.3.nuo 150 tūkst. Lt iki 300 tūkst. Lt500 Lt6.1.4.daugiau kaip 300 tūkst. Lt700 Lt6.2Kaimo plėtros programai pagal KPP priemones ir kitas Europos Sąjungos verslo rėmimo programas, kai investicinio projekto suma: 6.2.1.nuo 100 iki 200 tūkst. Lt4000 Lt6.2.2.daugiau kaip 200 tūkst. Lt6000 Lt7.Biuro paslaugos 7.1Teksto surinkimas kompiuteriu (1 lapas)5 Lt7.2Spausdintos informacijos (dokumentų) fragmentų kopijavimas:7.2.1. A4 formato viena kopija0,20 Lt7.2.2.A4 formato viena kopija ant abiejų lapo pusių0,30 Lt7.2.3.A3 formato viena kopija 0,40 Lt7.2.4.A3 formato viena kopija ant abiejų lapo pusių 0,60 Lt7.3Dokumentų spausdinimas lazeriniu spausdintuvu (nespalviniu):7.3.1.A4 formato (tekstas)0,20 Lt7.3.2.A4 formato (su paveikslėliais)0,40 Lt7.3.3.A4 formato ant abiejų pusių (tekstas) 0,30 Lt7.3.4.A4 formato ant abiejų pusių (su paveikslėliais) 0,60 Lt7.4Maketavimas (1 lapas)1,00 Lt7.5Dokumentų spausdinimas spalviniu spausdintuvu (1 lapas)3,00 Lt7.6Duomenų įrašymas į elektronines laikmenas (CD, DVD):1,50 Lt + laikmenos kaina7.7Dokumentų nuskaitymas (1 lapas)0,20 Lt7.8Dokumentų išsiuntimas ir priėmimas faksu: 7.8.1A4 formato Lietuvoje 1,00 Lt7.8.2A4 formato tarptautiniu ryšiu 3,00 Lt7.9Įrišimas (priklausomai nuo apimties)3,00-5,00 Lt7.10Laminavimas (priklausomai nuo dydžio)1,00-3,00 Lt7.11Dokumentų sudarymas pagal raštvedybos taisykles5,00 Lt7.12Interneto prieiga 2,00 Lt/val.7.13Užsienio kalbų mokymų organizavimas (1 žm. 40 ak. valandų) 250 Lt8.Patalpų nuomaKaina 1 val.8.1Mažoji salė, Dariaus ir Girėno g. 120A (20 sėdimų vietų):8.1.1Be įrangospirma valanda – 40 Lt, kitos val. – 20 Lt8.1.2Su įranga*pirma val. – 50 Lt, kitos val. – 25 Lt.8.2Salė Vydūno g. 19, (30 sėdimų vietų):8.2.1Be įrangospirma valanda – 50 Lt, kitos val. – 25 Lt.8.2.2Su įranga*pirma valanda – 60 Lt, kitos val. – 30 val.8.3Didžioji salė Dariaus ir Girėno g. 120A (100 sėdimų vietų):8.3.1Be įrangospirma valanda – 100 Lt, kitos val. – 30 val.8.3.2Su įranga*pirma valanda – 120 Lt, kitos val. – 40 Lt8.4Darbo vietos nuoma Dariaus ir Girėno g. 120A35 Lt8.5Patalpų nuoma pastoviems užsiėmimams, susirinkimams25 Lt (1-3 val.)9.Maitinimo paslaugosKaina Lt/asm.9.1Kavos pertrauka (kava, arbata)2,509.2Kavos pertrauka (kava, arbata, sausainiai/saldainiai)3,509.3Mineralinis vanduo2,009.4Dienos pietūs (greta esančioje kavinėje) 12,0010.Šventės „Jurbarko miesto ir verslo dienos“ vietų mokesčiai:10.1Dalyvio mokestis amatininkams, tautodailininkams, kitiems prekeiviams (išskyrus Jurbarko rajono verslininkus) 50 Lt10.2Dalyvio, kuriam reikia elektros įvado, mokestis100 Lt11.Turizmo paslaugos:11.1Dviračių žygio organizavimas10 Lt/asm.11.2Žygio slidėmis organizavimas 10 Lt/asm.11.3Ekskursijos organizavimas (be transporto)35 Lt už 1 val. (gido paslaugos) + 25 Lt (organizavimas)12.Leidinių, suvenyrų, meno dirbinių ir tautodailininkų gaminių pardavimo antkainis10 proc. nuo gamintojo kainos*Salių įranga – multimedija, nešiojamasis kompiuteris, rašymo lenta, garso aparatūra.___________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenimsX3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2013-05-28Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)112Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1 : 12 = 0,08Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2013-05-28Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)14Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)113Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balų xx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 2 : 13 = 0,15Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2013-05-28Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr. “Dėl viešosios įstaigos Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro teikiamų paslaugų įkainių patvirtinimo“, 2013-05-30, T2-2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,082.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,152.3. Iš viso – 0,233. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Rizikos lygis nedidelis.4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Grėsmės nedidelės.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Nėra6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2013-05-28Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-05-29JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS JURBARKO TURIZMO IR VERSLO INFORMACIJOS CENTRO TEIKIAMŲ PASLAUGŲ ĮKAINIŲ PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. gegužės 29 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Patvirtinti Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro įkainius.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro nuomos įkainiai buvo nustatyti 2009 m. o Jurbarko verslo informacijos centro įkainiai Tarybos tvirtinti nebuvo.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus patvirtinti reorganizuotos įstaigos nuomos įkainiai.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.2009 m. kovo 26 d. sprendimas Nr. T2-94.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centras.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Centrui, rengėjai.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-05-29PAGE