DelEgleGoda5142012-07-30T13:30:00Z2013-10-15T09:33:00Z2013-10-23T07:42:00Z10138877916Sveikatos apsaugos ministerija65432176012ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO KRAŠTO MUZIEJAUS TEIKIAMŲ ATLYGINTINŲ PASLAUGŲ KAINŲ/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. spalio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-297JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (žin.,1994, NR.55-1049;2008, NR.113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos muziejų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 53–1292; 2003, Nr. 59–2638; 2010, Nr. HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/ll.dll?Tekstas=1&Id=136159&BF=1" \o "Lietuvos Respublikos muziejų įstatymo 4, 12, 13 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymas" \t "FTurinys" 48–2283) 12 straipsnio 3 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti Jurbarko krašto muziejaus teikiamų atlygintinų paslaugų kainas (pridedama).2. Nustatyti kad:2.1. nuo mokėjimo už Jurbarko krašto muziejaus teikiamas atlygintinas paslaugas atleidžiami:2.1.1. neįgaliųjų organizacijos, organizuojančios renginius Jurbarko krašto muziejaus ir jo padalinių patalpose;2.1.2. organizacijos, vykdančios labdaros akcijas;2.1.3. Jurbarko rajono savivaldybės biudžetinės įstaigos, Jurbarko rajono savivaldybės jaunimo reikalų taryba, organizuojančios Jurbarko krašto muziejaus ir jo padalinių patalpose kultūros ir švietimo renginius.3. Nustatyti kad pajamos, gautos už teikiamas atlygintinas paslaugas, naudojamos Jurbarko krašto muziejaus nuostatuose nurodytiems tikslams ir funkcijoms įgyvendinti.4. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimą Nr. T2-334 „Dėl Jurbarko krašto muziejaus teikiamų paslaugų kainų“.5. Šis sprendimas įsigalioja nuo 2013 m. lapkričio 1 d.6. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Goda Vilkelienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-10-23PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2013 m. spalio 24 d. sprendimu Nr. JURBARKO KRAŠTO MUZIEJAUS TEIKIAMŲ ATLYGINTINŲ PASLAUGŲ KAINOSPaslaugos pavadinimasMato vnt.Kaina1. Bilietų kaina ir gido paslaugosJurbarko krašto muziejaus ir padalinio Veliuonos krašto istorijos muziejaus1.1.Suaugusiemsvnt.3,00 Lt1.2.Moksleiviams, studentamsvnt.1,00 Lt1.3.Pensininkamsvnt.1,50 Lt1.4.Parodos bilieto kaina vnt.1,00 Lt1.5.Gido paslaugos ekskursija10,00 LtPadalinio P. Cvirkos memorialinio muziejaus (sodybos)1.6.Suaugusiemsvnt.1,00 Lt1.7.Moksleiviams, studentams, kariams, pensininkamsvnt.0,50 LtPadalinio V. Grybo memorialinio muziejaus1.8.Suaugusiemsvnt.3,00 Lt1.9.Moksleiviams, studentamsvnt.1,00 Lt1.10.Pensininkamsvnt.1,50 Lt1.11.Parodos bilieto kainavnt.1,00 Lt1.12.Gido paslaugosekskursija15,00 Lt1.13.Audiogidasekskursija10,00 Lt2. Patalpų nuoma2.1.Židinio salės nuoma (kai prekiaujama ne muziejaus bilietais, nuo parduotų bilietų sumos) proc.15 proc.2.2.Židinio salės nuoma renginiui iki 2 val.renginys300,00 Lt2.3.Židinio salės su vaizdo, garso įranga nuoma renginiui iki 2 val.renginys350,00 Lt2.4.Židinio salės nuoma Jurbarko rajono viešosioms įstaigoms, nevyriausybinėms organizacijoms renginiui iki 2 val.renginys200,00 Lt2.5.Židinio salės su vaizdo, garso įranga nuoma Jurbarko rajono viešosioms įstaigoms, nevyriausybinėms organizacijoms renginiui iki 2 val.renginys250,00 Lt2.6Židinio salės nuoma renginiui ilgesniam nei 2 val. (už kiekvieną papildomą valandą)1 val.50,00 Lt2.7.Muziejaus rūsio patalpos nuoma nekomerciniam renginiui iki 2 val.renginys100,00 Lt2.8.Muziejaus rūsio patalpos nuoma nekomerciniam renginiui ilgesniam nei 2 val. (už kiekvieną papildomą valandą)1 val.50,00 Lt2.9.Parodų ir koncertų salės (cerkvės) nuoma (kai prekiaujama ne muziejaus bilietais, nuo parduotų bilietų sumos) pardavus ne daugiau kaip 50 bilietųproc.10 proc.2.10.Parodų ir koncertų salės (cerkvės) nuoma (kai prekiaujama ne muziejaus bilietais, nuo parduotų bilietų sumos) pardavus daugiau nei 50 bilietųproc.15 proc.2.11.Parodų ir koncertų salės (cerkvės) nuoma Jurbarko rajono viešosioms įstaigoms, nevyriausybinėms organizacijoms- renginiui iki 2 val.renginys100,00 Lt2.12.Parodų ir koncertų salės (cerkvės) nuoma vienam renginiui iki 2 val.renginys200,00 Lt2.13.Parodų ir koncertų salės (cerkvės) nuoma renginiui ilgesniam nei 2 valandos (už kiekvieną papildomą valandą)1 val.50,00 Lt2.14.V. Grybo memorialinio muziejaus dirbtuvių (skulptūrų salės) nuoma renginiui1 val.50,00 Lt2.15.V. Grybo memorialinio muziejaus pagrindinio pastato salės nuoma renginiuirenginys60,00 Lt2.16.V. Grybo memorialinio muziejaus kiemo nuoma renginiuirenginys50,00 Lt2.17.V. Grybo memorialinio muziejaus kiemo nuoma komerciniam renginiuirenginys200,00 Lt2.18.V. Grybo memorialinio dailės dirbtuvių II aukšto nuoma renginiuirenginys50,00 Lt3. Paskaitų organizavimas3.1.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita, kai trukmė 1 val., o klausytojų skaičius ne mažesnis kaip 501 asmeniui5,00 Lt3.2.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita, kai trukmė 1 val., o klausytojų skaičius nuo 30 iki 501 asmeniui8,00 Lt3.3.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita, kai trukmė 1 val., o klausytojų skaičius nuo 10 iki 301 asmeniui10,00 Lt3.4.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita, kai trukmė 1-2 val., lektorius turi profesoriaus, daktaro, arba habilituoto daktaro laipsnį, o klausytojų skaičius ne mažesnis nei 501 asmeniui10,00 Lt3.5.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita, kai trukmė 1-2 val., kai lektorius turi profesoriaus, daktaro, arba habilituoto daktaro laipsnį, o klausytojų skaičius nuo 20 iki 50 1 asmeniui12,00 Lt3.6.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita ir vedamas praktinis edukacinis užsiėmimas su padalomąja medžiaga, kai trukmė 5 val. 1 asmeniui40,00 Lt3.7.Atvykstančių specialistų skaitoma paskaita ir vedamas praktinis edukacinis užsiėmimas su padalomąja medžiaga, kai trukmė viršija 5 val. 1 asmeniui60,00 Lt3.8.Muziejaus specialistų parengtos teorinės paskaitos, kai trukmė 1,5-3 val., o klausytojų skaičius ne mažesnis kaip 151 asmeniui5,00 Lt3.9.Specialiai užsakomų teminių vizualizuotų paskaitų parengimas įstaigoms arba organizacijoms, kai paskaitos trukmė iki 2 val.paskaita300,00 Lt3.10.Specialiai užsakomų teminių vizualizuotų paskaitų parengimas įstaigoms, arba organizacijoms, kai paskaitos trukmė 2–4 val.paskaita400,00 Lt4. Edukaciniai užsiėmimai4.1.Mokomasis- gamybinis keramikos seminaras, kai naudojamos lietuviškas raudonas žiedimo molis (1 kg.), gaminiai neglazūruojami1 asm. (1 val.)3,00 Lt4.2.Mokomasis - gamybinis keramikos seminaras, kai naudojamas lietuviškas raudonas molis (1 kg), gaminiai glazūruojami čekiškomis glazūromis1 asm. (1 val.)6,00 Lt4.3.Mokomasis –gamybinis keramikos seminaras, kai naudojamas lietuviškas raudonas molis (1 kg), gaminiai glazūruojami vokiškomis „BOTZ“ glazūromis 1 asm. (1 val.)9,00 Lt4.4.Mokomasis- gamybinis keramikos seminaras, kai naudojamas raudonas itališkas, šamotinis arba gelsvas molis (1 kg), gaminiai neglazūruojami 1 asm. (1 val.)5,00 Lt4.5.Mokomasis-gamybinis seminaras, kai naudojamas raudonas itališkas, šamotinis arba gelsvas molis (1 kg) glazūruojami čekiškomis glazūromis1 asm. (1 val.)8,00 Lt4.6.Mokomasis-gamybinis seminaras, kai naudojamas raudonas itališkas, šamotinis arba gelsvas molis (1 kg), gaminiai glazūruojami vokiškomis „BOTZ“ glazūromis1 asm. (1 val.)10,00 Lt4.7.Mokomasis-gamybinis seminaras, kai naudojamas baltasis arba juodasis molis (1 kg), gaminiai neglazūruojami 1 asm. (1 val.)10,00 Lt4.8.Mokomasis-gamybinis seminaras, kai naudojamas baltas arba juodas molis (1 kg), gaminiai glazūruojami čekiškomis glazūromis 1 asm. (1 val.)13,00 Lt4.9.Mokomasis-gamybinis seminaras, kai naudojamas baltasis arba juodasis molis (1 kg), gaminiai glazūruojami vokiškomis „BOTZ“ glazūromis1 asm. (1 val.)15,00 Lt4.10.Mokomasis-gamybinis seminaras, kai naudojamas porcelianinis molis (1 kg)1 asm. (1 val.)30,00 Lt4.11.Mokomasis-gamybinis keramikos seminaras, kai užbaigiami keramikos gaminiai1 asm. (1 val.)3,00 Lt4.12.Mokomasis-gamybinis juvelyrikos seminaras, kai naudojama padalomoji medžiaga 1 asmeniui40,00 Lt4.13.Mokomasis gamybinis vitražo seminaras, kai naudojami įrankiai, padalomoji medžiaga, kai stiklo kompozicijos dydis nedidesnis kaip A4 formato, o vitražinis stiklas nedekoruotas glazūromis, detalės nekepamos krosnyje1 asmeniui100,00 Lt4.14.Mokomasis-gamybinis vitražo seminaras, kai naudojami įrankiai, padalomoji medžiaga, kai stiklo kompozicijos dydis A4 formato, naudojamos glazūros, detalės kepamos krosnyje1 asmeniui200,00 Lt4.15Mokomasis gamybinis vitražo seminaras, kai naudojami įrankiai, padalomoji medžiaga, kai stiklo kompozicijos dydis nedidesnis kaip A3 formato, naudojamos glazūros, detalės kepamos krosnyje 1 asmeniui300,00 Lt4.16.Mokomasis-gamybinis šilko tapybos seminaras su padalomąja medžiaga1 asmeniui60,00 Lt4.17.Mokomasis-gamybinis molio žiedimo seminaras su padalomąja medžiaga 1 asmeniui10,00 Lt4.18.Tapybos seminaras (medžiagos nuosavos), kai grupę sudaro nuo1 iki 7 asmenų1 val.-1 asmeniui5,00 Lt4.19.Tapybos seminaras (medžiagos nuosavos), kai grupę sudaro 8-20 asmenų1 val.-1 asmeniui3,00 Lt4.20.Piešimo seminaras (medžiagos nuosavos), kai grupę sudaro nuo1 iki 7 asmenų1 val.-1 asmeniui5,00 Lt4.21.Piešimo seminaras (medžiagos nuosavos), kai grupę sudaro nuo 8 iki 20 asmenų1 val.-1 asmeniui3,00 Lt4.22.Edukacinis užsiėmimas, kai naudojami muziejaus eksponataigrupei15,00 Lt4.23.Edukacinis užsiėmimas, kai naudojama muziejaus padalomoji medžiaga1 asmeniui3,00-5,00 Lt5. Kitos paslaugos5.1.Žaidimas „Dubysos pilies apgultis“ ir „Pieštvės mūšis“ 1 asmeniui3,00 Lt5.2.Fotografavimas (be teisės platinti)1 asmeniui5,00 Lt5.3.Fotografavimasis apsirengus XIX a. kostiumais 1 asmeniui5,00 Lt5.4.Filmavimas (be teisės platinti)1 asmeniui15,00 Lt 5.5.XIX a. kostiumų nuoma vnt.20,00 Lt5.6.Eksponatų deponavimas nemuziejinėms institucijoms (priklausomai nuo eksponato dydžio ir vertės)10,00-100,00 Lt5.7.Naudojimasis internetu muziejuje 1 val.1,00 Lt5.8.Naudojimasis muziejaus video ir foto doroklių programine įranga 1 val.5,00 Lt5.9.Keramikos dirbinių išdegimas1 pakrova100,00 Lt5.10.Porceliano dirbinių išdegimas1 pakrova200,00 Lt5.11.Stiklo kepimas, kai naudojamos 3 temperatūros režimo pakopos1 pakrova50,00 Lt5.12.Dokumentų kopijavimo paslauga (formatas A4, nespalvotas)vnt.0,20 Lt5.13.Dokumentų kopijavimo paslauga (formatas A3, nespalvotas)vnt.0,30 Lt5.14. Dokumentų kopijavimo paslauga (formatas A4, spalvotas)vnt.0,50 Lt5.15.Dokumentų kopijavimo paslauga (formatas A3, spalvotas)vnt.1,00 LtPastabos:1. Teikiamų paslaugų laikas skaičiuojamas 0,5 val. tikslumu.2. Už laiką, skirtą renginio pasiruošti ir patalpoms sutvarkyti po jo, nuomos kaina neskaičiuojama.______________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.taip* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Kultūros skyriaus vedėjaGoda Vilkelienė2013-10-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)112Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1:12 = 0,08Kultūros skyriaus vedėjaGoda Vilkelienė2013-10-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)04Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)113Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1:13 = 0,08Kultūros skyriaus vedėjaGoda Vilkelienė2013-10-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimo projektas „Dėl Jurbarko krašto muziejaus teikiamų atlygintinų paslaugų kainų“2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,082.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,163. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Teisės akto projekto įtaka korupcijai savivaldybėje pasireikšti nežymi, nes šis teisės aktas apima labai siaurą veiklos sritį4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Korupcijos pasireiškimo rizika nedidelė5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Neteikiami6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Goda Vilkelienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-10-23JURBARKO RAJONO SAVVIALDYBĖS ADMINISTRACIJOSKULTŪROS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL JURBARKO KRAŠTO MUZIEJAUS TEIKIAMŲ ATLYGINTINŲPASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ PROJEKTO/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. spalio 23 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Patvirtinti Jurbarko krašto muziejaus naujas teikiamų paslaugų kainas, siekiant sukaupti lėšų muziejaus ir padalinių reikmėms tenkinti.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Šiuo metu galioja Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimas Nr. T2-334 „Dėl Jurbarko krašto muziejaus teikiamų paslaugų kainų“.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Sureguliavus Jurbarko krašto muziejaus teikiamų paslaugų kainas tikimės surinkti daugiau lėšų, kurios per spec. lėšų programą bus panaudojamos muziejaus ir padalinių reikmėms tenkinti.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Neigiamų pasekmių nenumatoma.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimas Nr. T2-334 „Dėl Jurbarko krašto muziejaus teikiamų paslaugų kainų“.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra.7.Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas?Taip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko krašto muziejaus direktorė Lilija Jakelaitienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz..)1 – Jurbarko krašto muziejui, 1 – Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Kultūros skyriui.ParengėLilija Jakelaitienė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Goda Vilkelienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-10-23PAGE