DelEgleJurbarkas2212012-07-30T13:30:00Z2014-03-18T08:23:00Z2014-03-18T08:23:00Z795225428Sveikatos apsaugos ministerija45291492112ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL LEIDIMO JURBARKO TREČIOJO AMŽIAUS UNIVERSITETUI NAUDOTIS PATALPOMIS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. kovo 27 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-72JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi ir 13 straipsniu, Jurbarko rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos, patvirtintos Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2006 m. spalio 26 d. sprendimu Nr. T2-307 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos“, 9, 15.4 punktais ir atsižvelgdama į Jurbarko trečiojo amžiaus universiteto 2014 m. vasario 10 d. raštą „Prašymas dėl patalpų“, 2014 m. vasario 17 d. raštą „Prašymas dėl patalpų“ ir 2014 m. kovo 14 d. raštą „Prašymo papildymas“, Jurbarko rajono savivaldybės viešosios bibliotekos 2014 m. vasario 11 d. raštą Nr. 7-14 „Dėl sutikimo suteikti patalpas“, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Jurbarko miesto seniūnijos 2014 m. vasario 13 d. raštą Nr. SR-53 „Dėl salės panaudos“, viešosios įstaigos Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro 2014 m. vasario 14 d. raštą Nr. SD-2014/13 „Dėl patalpų suteikimo“, Jurbarko kultūros centro 2014 m. vasario 19 d. raštą Nr. SD-39 „Dėl patalpų“, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokyklos 2014 m. vasario 28 d. raštą Nr. SD-16 „Dėl patalpų suteikimo“ ir Jurbarko krašto muziejaus 2014 m. kovo 14 d. raštą Nr. I-7 „Dėl sutikimo suteikti patalpas“ ‚Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Leisti šioms įstaigoms suteikti asociacijai Jurbarko trečiojo amžiaus universitetui neatlygintinai naudoti Jurbarko rajono savivaldybei nuosavybės teise priklausančias negyvenamąsias patalpas:1.1. Jurbarko rajono savivaldybės viešajai bibliotekai – pagal iš anksto suderintą grafiką, iki dviejų kartų per mėnesį nuo 16 iki 18 val. konferencijų salę su demonstracine įranga;1.2. viešajai įstaigai Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centrui – pagal iš anksto suderintą grafiką iki trijų kartų per mėnesį nuo 16 iki 18 val. didžiąją salę su demonstracine įranga;1.3. Jurbarko kultūros centrui – pagal iš anksto suderintą grafiką, iki vieno karto per mėnesį nuo 17 val. mažąją salę;1.4. Jurbarko krašto muziejui – pagal iš anksto suderintą grafiką iki dviejų kartų per mėnesį Židinio salę su demonstracine įranga ir padaliniui V. Grybo memorialiniam muziejui – skulptūrų ekspozicinę salę;1.5. Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Jurbarko miesto seniūnijai – pagal iš anksto suderintą grafiką seniūnijos salę;1.6. Jurbarko Antano Sodeikos meno mokyklai – pagal iš anksto suderintą grafiką iki dviejų kartų per mėnesį nuo 11 iki 12 val. choro klasę.2. Įgalioti sprendimo 1 punkte nurodytų įstaigų vadovus pasirašyti sutartis ir kitus dokumentus, susijusius su nurodyto turto panauda.3. Nustatyti:3.1. patalpų panaudos sutarčių terminus – iki 2016 m. birželio 1 d.;3.2. kad Jurbarko Trečiojo amžiaus universitetas apmoka 1.1. – 1.4. punkte nurodytoms įstaigoms:3.2.1. patalpų eksploatavimo išlaidas – 10 litų už paskaitą;3.2.2. demonstracinės įrangos eksploatavimo išlaidas – 10 litų už paskaitą.Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P. VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R. VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A. StoškienėKultūros skyriaus vedėja G. VilkelienėŠvietimo skyriaus vedėjas A. GvildysParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-03-18Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenimsX2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-03-17Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)112Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 12 = 1 : 12 = 0,08Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-03-17Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)14Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)113Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balų xx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 2 : 13 = 0,15Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-03-17Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.,,Dėl leidimo Jurbarko trečiojo amžiaus universitetui naudotis patalpomis“ 2014-03-27 Nr. TSP2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,082.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,152.3. Iš viso – 0,233. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Rizikos lygis nedidelis.4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Grėsmės nedidelės.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Nėra.6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.Nėra.PRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-03-17Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-03-18JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL LEIDIMO JURBARKO TREČIOJO AMŽIAUS UNIVERSITETUI NAUDOTIS PATALPOMIS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. kovo 18 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Jurbarko trečiojo amžiaus universitetas pateikė prašymą leisti nemokamai naudotis Jurbarko miesto seniūnijos, Viešosios bibliotekos, Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro, Jurbarko kultūros centro, Jurbarko krašto muziejaus ir Jurbarko Antano Sodeikos meno mokyklos patalpomis.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Naujai įsikūręs universitetas neturi patalpų paskaitoms.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Vyresnio amžiaus Jurbarko miesto ir rajono gyventojai turės galimybę studijuoti.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Universitetas salėmis nori naudotis nemokamai, tačiau klausytojų skaičius nemažas, susidarys didelės elektros, vandens sąnaudos, įstaigos šiuos mokesčius turės padengti iš savo biudžeto. Būtų tikslinga, kad Universitetas mokėtų nors nedidelį mokestį už paskaitą. 5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Galioja sprendimai dėl nuomos įkainių patvirtinimo: 2009-04-30 sprendimas Nr. T2-139 „Dėl teikiamų paslaugų įkainių patvirtinimo“, 2010-09-30 d. sprendimas Nr. T2-256 „Dėl Jurbarko miesto seniūnijos salės nuomos įkainių“,2013-05-30 sprendimas Nr. T2-163 „Dėl viešosios įstaigos Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centro teikiamų paslaugų įkainių patvirtinimo“,2013-10-24 Nr. T2-268 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės viešosios bibliotekos teikiamų atlygintinų paslaugų kainų.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko trečiojo amžiaus universitetas.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Rengėjai, Jurbarko trečiojo amžiaus universitetui, bibliotekai, seniūnijai, Turizmo ir verslo informacijos centru, Jurbarko kultūros centrui, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokyklai, Jurbarko krašto muziejui.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-03-18PAGE