DelEgleordi7122012-07-30T13:30:00Z2014-04-03T12:19:00Z2014-04-04T12:22:00Z1128337316Sveikatos apsaugos ministerija60402010911.0000ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO ŠVIETIMO MOKYKLŲ VEIKLOS IŠORINIO VERTINIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. balandžio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-97JurbarkasVadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 37 straipsnio 6 dalimi, Jurbarko rajono taryban u s p r e n d ž i a: 1. Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės neformaliojo švietimo mokyklų išorinio vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).2. Sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. gegužės 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.Vančienė Švietimo skyriaus vedėjas A. GvildysDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Zita Tytmonienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-04-09PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr. T2- JurbARKO rajono savivaldybės neformaliojo švietimo MOKYKLŲ veiklos išorinio vertinimo TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Jurbarko rajono savivaldybės neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato ikimokyklinio ugdymo mokyklų ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokyklų (toliau – įstaigos) veiklos išorinio vertinimo (toliau – išorinis vertinimas) organizavimą ir vykdymą.2. Neformaliojo švietimo mokyklų išorinis vertinimas yra švietimo priežiūros dalis, kurios paskirtis yra stebėti švietimo prieinamumą ir kokybę, skatinti veiklos tobulinimą.3. Šiuo Aprašu savo veikloje vadovaujasi Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyrius (toliau – Švietimo skyrius), įstaigos, išorinio vertinimo grupė.4. Įstaigų išorinis vertinimas yra: 4.1. veiklos kokybės vertinimo sistemos, kurios pagrindas ir svarbiausias mokyklos veiklos kokybę užtikrinantis veiksnys yra įstaigos veiklos įsivertinimas, dalis;4.2. formuojamasis įstaigoje vykstančių procesų vertinimas vykdomas pagal išorinio vertinimo veiklos rodiklius ir teikiantis informaciją, reikalingą įstaigos veiklai koreguoti ir rezultatams gerinti.5. Išorinis vertinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais neformalųjį švietimą reglamentuojančiais teisės aktais ir šiuo Aprašu.6. Apraše vartojamos sąvokos: Išorinis vertinimas – vertinamai įstaigai nepriklausančių arba vertinamojoje veikloje nedalyvaujančių asmenų atliekamas vertinimas.Išorinio vertinimo grupė – Švietimo skyriaus vedėjo įsakymu sudaryta išorinių vertintojų grupė konkrečios įstaigos veiklai vertinti. Šiai grupei vadovauja paskirtas grupės vadovas. Išorinio vertinimo grupės narys – asmuo, įtrauktas į išorinio vertinimo grupę ir vykdantis išorinį vertinimą (gali būti kviečiamas ekspertas).Veiklos (pamokos) stebėjimo protokolas – specialios formos protokolas, kuriame išorinio vertinimo grupės narys fiksuoja informaciją apie stebimą veiklą (pamoką) (1 priedas).Įstaigos vidaus įsivertinimas – procesas, kurio metu neformaliojo švietimo mokyklų bendruomenės nariai analizuoja veiklos kokybę ir ją vertina.Įstaigos veiklos sritys – vertinami veiklos aspektai, kuriuos sudaro į temas suskirstyti veiklos rodikliai (2 ir 3 priedai).Veiklos rodiklis – įstaigos veiklos matmuo, kurio vertę nustato išorinio vertinimo grupė. Veiklos kokybės vertinimo lygis – kiekybinė kokybės išraiška (4 priedas). Kitos tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme vartojamas sąvokas.II. IŠORINIO VERTINIMO ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS7. Išorinis veiklos vertinimas vykdomas pagal Švietimo skyriaus vedėjo įsakymu patvirtintą Neformaliojo švietimo įstaigų išorinio veiklos vertinimo sąrašą. Išorinį įstaigų vertinimą organizuoja Švietimo skyrius.8. Išorinis vertinimas organizuojamas etapais:8.1. parengiamieji darbai;8.2. įstaigos veiklos vertinimas;8.3. vertinimo apibendrinimas, ataskaitos rengimas ir jos derinimas su įstaigų vadovu;8.4. veiklos vertinimo ataskaitos pateikimas ir aptarimas.9. Švietimo skyrius, organizuodamas įstaigos išorinį vertinimą, atlieka šias funkcijas: 9.1. inicijuoja, planuoja ir organizuoja išorinį vertinimą įstaigose; 9.2. Švietimo skyriaus vedėjo įsakymu sudaro išorinio vertinimo grupę;9.3. rengia dokumentus, būtinus šiai veiklai atlikti;9.4. informuoja ir konsultuoja įstaigas ir kitus išorės vertinime dalyvaujančius asmenis;9.5. parengtą išorinio vertinimo ataskaitą pateikia įstaigos direktoriui; 9.6. nustato išorinio vertinimo ataskaitos formą;9.7. analizuoja išorinio vertinimo ataskaitas, atrenka ir fiksuoja informaciją apie įstaigų gerąją patirtį, bendradarbiaudamas su įstaigų vadovais ir pedagogais (mokytojais, auklėtojais, treneriais, pagalbos mokiniui specialistais), tėvais (globėjais, rūpintojais), inicijuoja gerosios patirties sklaidą; 9.8. stebi, konsultuoja ir analizuoja įstaigos pažangą, organizuoja pakartotinį išorinį vertinimą, jeigu bent viena veiklos sritis buvo įvertinta pirmu lygiu ir per vienerius metus po vykusio išorinio vertinimo nebuvo stebima pažanga.10. Įstaigų veiklos išorinį vertinimą vykdo išorinio vertinimo grupė: 10.1. grupės vadovas, organizuodamas išorinį vertinimą:10.1.1. iki vertinimo pradžios praneša įstaigos direktoriui išorinio vertinimo datą, vertinimo grupės narių skaičių ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų iki vertinimo pradžios; 10.1.2. susitaria su įstaigos direktoriumi dėl keitimosi informacija, numato apsilankymo datą;10.1.3. aptaria su įstaigos direktoriumi, kaip įstaiga save vertina (yra vertinama) ir kaip bus organizuojamas išorinis vertinimas;10.1.4. nagrinėja surinktą informaciją, prireikus papildomai tikslina informaciją bendraudamas su įstaigos direktoriumi, kitais išoriniame vertinime dalyvaujančiais asmenimis; 10.1.5. sudaro stebimų veiklų, pamokų, projektų, renginių ir kitos veiklos tvarkaraštį informacijai rinkti ir jį aptaria su įstaigos direktoriumi;10.1.6. supažindina išorinio vertinimo grupės narius su stebimų veiklų, pamokų, projektų, renginių ir kitos veiklos tvarkaraščiais, paskiria vertinimo sritis ir temas;10.1.7. paskutinę vertinimo dieną įstaigos pedagogų bendruomenei pristato išorinio vertinimo grupės pirmines išvadas – ne mažiau kaip 10 stipriųjų veiklos aspektų ir ne daugiau kaip 5 tobulintinus veiklos aspektus; 10.1.8. iki Švietimo skyriaus vedėjo įsakyme nurodytos datos parengia išorinio vertinimo ataskaitos projektą ir pateikia susipažinti įstaigos direktoriui;10.1.9. gavęs iš įstaigos direktoriaus išorinio vertinimo ataskaitos projekto komentarus ir argumentus, su išorinio vertinimo vertintojų komandos nariais per 4 darbo dienas juos aptaria, prireikus koreguoja ataskaitą (vertinamo įstaigos bendruomenės komentaras pridedamas prie išorinio vertinimo ataskaitos);10.2. išorinio vertinimo grupės nariai: 10.2.1. vertina grupės vadovo paskirtas įstaigos veiklos sritis ir temas;10.2.2. vertinimo metu stebi, fiksuoja, analizuoja ir vertina įstaigos veiklą (veiklas, pamokas, projektus, renginius ir kt.), renka duomenis pagal išorinio vertinimo veiklos rodiklius, fiksuoja veiklų (pamokų) stebėjimo protokoluose. Vykdo tėvų (globėjų, rūpintojų), mokinių, pedagogų apklausas, bendrauja su įstaigos savivaldos institucijomis; 10.2.3. veiklą įvertina pagal 4 lygių skalę; 10.2.4. didesnę laiko dalį skiria ugdymo procesui stebėti, susitikimams su neformaliojo švietimo mokyklų pedagogų bendruomene ir kitais darbuotojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), mokiniais, savivaldos institucijų atstovais, kitais suinteresuotais asmenimis. Likęs laikas naudojamas surinktos informacijos analizei, apibendrinimui ir vertinimui;10.2.5. stebi vaikų (mokinių) ir su jais dirbančių darbuotojų veiklą (ne mažiau kaip dvi mokytojo (auklėtojo) pamokas ar veiklas, išskyrus tuos atvejus, jei mokytojas (auklėtojas) pageidauja daugiau); 10.2.6. po stebėtos veiklos (pamokos) nurodo mokytojui (auklėtojui) 3 stipriuosius ir 2 tobulintinus veiklos aspektus. Pedagogo pageidavimu, išsamiau veiklas (pamokas) aptarti galima išorinio vertinimo grupės nario ir mokytojo (auklėtojo) sutartu laiku;10.2.7. aptaria savo pastebėjimus ir įžvalgas, vertinimo išvadas, parengia vertintos srities ataskaitos projektą ir teikia jį grupės vadovui; 10.2.8. derina su grupės vadovu parengtą ataskaitą, prireikus ją koreguoja, jeigu vertintos neformaliojo švietimo mokyklos vadovas yra pateikęs išorinio vertinimo ataskaitos projekto komentarus ir pastabas. 11. Vertinamos įstaigos direktorius: 11.1. gavęs pranešimą apie planuojamą išorinį vertinimą, informuoja įstaigos bendruomenę apie išorinio vertinimo tikslus, organizavimo tvarką ir laiką;11.2. pateikia grupės vadovui reikiamus vertinimui dokumentus ir kitą informaciją;11.3. sudaro sąlygas bendruomenei ir išorinio vertinimo grupei bendradarbiauti; 11.4. gavęs išorinio vertinimo ataskaitos projektą, su juo supažindina pedagogus, aptaria ir esant reikalui gali raštu pateikti bendruomenės komentarus išorinio vertinimo grupės vadovui;11.5. inicijuoja išorinio vertinimo išvadų pateikimą bendruomenės nariams;11.6. išorinio vertinimo ataskaitos išvadas naudoja tolimesnei veiklai planuoti ir tobulinti.12. Įstaigų pedagogai, dalyvaudami išoriniame vertinime:12.1. pateikia išorinio vertinimo grupės nariui trumpą kontekstinę informaciją apie vykdomą veiklą (pamoką), temą ir uždavinius, grupės (klasės) vaikus (mokinius) (gabius, specialiųjų poreikių, turinčius elgesio problemų ir kitus) bei kitą pedagogo nuožiūra svarbią informaciją; 12.2. susipažįsta su ataskaitos projektu ir gali pateikti savo komentarus neformaliojo švietimo mokyklos direktoriui; 12.4. teikia siūlymus neformaliojo švietimo mokyklų direktoriui dėl įstaigos veiklos tobulinimo. III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS13. Įstaigų išorinis vertinimas finansuojamas iš valstybės ir savivaldybės biudžeto lėšų.14. Už šio Aprašo įgyvendinimą ir kontrolę atsakingas Švietimo skyrius._____________________Jurbarko rajono savivaldybės neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos aprašo 1 priedas neformaliojo švietimo MOKYKLŲ veiklos (PAMOKOS) stebėjimo protokolo formaVeiklos rodikliaiVadovo vardas, pavardė ...............Programos pavadinimas ................Mokinių (vaikų) amžius .............Mokinių (vaikų) skaičius sąraše ............Mokinių (vaikų) skaičius veikloje (pamokoje) ............Tema.............Tikslai, uždaviniai.............. Data ..........Pamokos (veiklos) planavimas Ugdymo ir gyvenimo ryšysGebėjimas ir noras mokytis ( ugdytis). Pasirengimas veiklaiPedagogo ir mokinio bendradarbiavimas. Pagalba vaikui (mokiniui)Vertinimas kaip pažinimas ir informavimas. ĮsivertinimasSantykiai, tvarka, grupės (klasės) valdymasMokymosi aplinkos tinkamumasVeiklos rezultatas/ pasiekimai užsiėmime(pamokoje) 3 privalumų aspektai 2 tobulinti aspektai Vertintojas (parašas) (vardas, pavardė) Jurbarko rajono savivaldybės neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos aprašo 2 priedas NEFORMALIOJO ŠVIETIMO MOKYKLŲ (FORMALŲJĮ ŠVIETIMĄ PAPILDANČIO UGDYMO MOKYKLŲ) VEIKLOS IŠORINIO VERTINIMO SRITYS, TEMOS IR VEIKLOS RODIKLIAI SritisTemosVeiklos rodikliai1231. Įstaigos kultūra1.1. Etosas1.1.1. Vertybės, elgesio normos, principai1.1.2. Tradicijos ir ritualai1.1.3. Tapatumo jausmas1.1.4. Bendruomenės santykiai 1.1.5. Įstaigos atvirumas ir svetingumas1.1.6. Grupių (klasių) mikroklimatas1.2. Pažangos siekiai1.2.1. Asmenybės raidos lūkesčiai1.2.2. Mokymosi pasiekimų lūkesčiai1.2.3. Įstaigos kaip organizacijos pažangos siekis1.3. Tvarka1.3.1. Darbo tvarka ir taisyklės1.3.2. Pageidaujamo elgesio skatinimas1.3.3. Aplinkos tinkamumas kūrybiškumui ugdyti1.4. Partnerystė ir viešieji ryšiai1.4.1. Įstaigos vaidmuo vietos bendruomenėje1.4.2. Partnerystė su kitomis institucijomis1.4.3. Įvaizdis ir viešieji ryšiai2. Ugdymas(-is)2.1. Neformaliojo ugdymo organizavimas2.1.1. Ugdymo programos2.1.2. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai2.2. Pamokos (veiklos) organizavimas2.2.1. Mokytojo veiklos planavimas2.2.2. Pamokos (veiklos) struktūra2.2.3. Grupės (klasės) valdymas2.3. Ugdymo ir ugdymosi kokybė2.3.1. Ugdymo nuostatos ir būdai1232.3.2. Ugdymo ir gyvenimo ryšys2.3.3. Mokytojo ir mokinio dialogas2.3.4. Ugdymosi motyvacija2.3.5. Ugdymasis bendradarbiaujant2.4. Ugdymo(-si) diferencijavimas2.4.1. Ugdymo(si) poreikių nustatymas2.4.2. Ugdymo(si) veiklos diferencijavimas2.5. Pagalba mokiniui ir šeimai 2.5.1. Rūpinimasis mokiniais2.5.2. Tėvų pedagoginis švietimas3. Pasiekimai3.1. Pažanga3.1.1. Mokinių pažanga3.1.2. Įstaigos pažanga3.2. Ugdymosi pasiekimai3.2.1. Mokinių ugdymosi pasiekimai3.2.2. Kiti mokinių pasiekimai4. Įstaigos valdymas4.1. Veiklos planavimas4.1.1. Įstaigos vizija, misija ir tikslai4.1.2. Planavimo procedūros4.1.3. Planų kokybė ir dermė4.1.4. Plano įgyvendinimas ir jo poveikis4.2. Veiklos įsivertinimas 4.2.1. Įsivertinimo procesas4.2.2. Įsivertinimo rezultatų naudojimas4.3. Vadovavimo stilius4.3.1. Vadovavimo principai4.3.2. Personalo komplektavimas ir darbo organizavimas4.4. Materialinių išteklių valdymas4.4.1. Lėšų vadyba4.4.2. Patalpų naudojimas_________________________Jurbarko rajono savivaldybės neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos aprašo 3 priedas NEFORMALIOJO ŠVIETIMO MOKYKLŲ (IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLŲ) IŠORINIO VERTINIMO SRITYS, TEMOS IR VEIKLOS RODIKLIAI SritisTemosVeiklos rodikliai1231. Kultūra1.1. Etosas1.1.1. Vaikų (mokinių) kultūra1.1.2. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika1.1.3. Mikroklimatas1.1.4. Lygių galimybių suteikimas ir teisingumas1.1.5. Tradicijos1.2. Įstaigos įvaizdis1.2.1. Tapatumo ir pasididžiavimo mokykla jausmas1.2.2. Įstaigos vieta bendruomenėje1.2.3. Įvaizdžio kūrimo kultūra1.3. Partnerystė ir viešieji ryšiai1.3.1. Bendruomenės narių bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė1.3.2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais1.3.3. Atvirumas pokyčiams2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis2.1. Ugdymo turinys2.1.1. Programų atitiktis valstybės nustatytiems kriterijams2.1.2. Programų tarpusavio dermė2.1.3. Programų atitiktis vaikų (mokinių) ugdymosi poreikiams ir interesams2.1.4. Ugdymo(si) aplinkos, priemonių atitiktisvaikų amžiui, poreikiams bei interesams1232.2. Ugdymo(-si) turinio ir procedūrų planavimas2.2.1. Ugdymo turinio ir kasdienės veiklos planavimas2.2.2. Planavimo procedūrų kokybė2.2.3. Metodinė pagalba planavimui2.3. Ugdymo(-si) proceso kokybė2.3.1. Ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas2.3.2. Pedagogo ir vaiko (mokinio) sąveika2.3.3. Ugdymosi motyvacijos palaikymas2.4. Šeimos ir mokyklos bendravimas ugdymo procese2.4.1. Šeimos įtraukimas į vaikų (mokinių) ugdymo(si) procesą mokykloje2.4.2. Šeimos informavimo apie vaiką (mokinį) procedūrų kokybė2.4.3. Šeimos gaunamos informacijos kokybė3. Vaiko ugdymo(-si) pasiekimai3.1. Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas3.1.1. Vaiko (mokinio) daromos pažangos vertinimo sistema3.1.2. Auklėtojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko (mokinio) pasiekimus ir juos vertinant3.2. Vaiko pasiekimų kokybė3.2.1. Vaiko (mokinio) daroma pažanga įvairiais amžiaus tarpsniais3.2.2. Vaiko pasiekimų kokybė priešmokykliniame amžiuje3.2.3. Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymosi pažanga3.2.4. Mokinių pasiekimų kokybė neformaliojoje veikloje4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai4.1. Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas4.1.1. Vaiko teisių atspindėjimas mokyklos veiklos dokumentuose4.1.2. Vaiko teisių garantavimas mokyklose4.1.3. Vaiko teisių atstovavimas visuomenėje4.2. Vaiko poreikių tenkinimas4.2.1. Individualių vaiko saugumo, emocinių, fizinių ir socialinių poreikių tenkinimas4.2.2. Vaiko asmeninės raiškos tenkinimas4.2.3. Pedagoginė ir socialinė pagalba4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas1234.2.5. Pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams5. Įstaigos valdymas5.1. Veiklos planavimas5.1.1. Vizija, misija ir tikslai5.1.2. Planavimo procedūros5.1.3. Planų kokybė ir dermė5.1.4. Plano įgyvendinimas ir jo poveikis5.2. Veiklos įsivertinimas 5.2.1. Įsivertinimo procesas5.2.2. Įsivertinimo rezultatų naudojimas5.3. Vadovavimo stilius5.3.1. Vadovavimo principai5.3.2. Personalo komplektavimas ir darbo organizavimas5.4. Materialinių išteklių valdymas5.4.1. Lėšų vadyba5.4.2. Patalpų naudojimas______________________________Jurbarko rajono savivaldybės neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos aprašo 4 priedasNEFORMALIOJO ŠVIETIMO MOKYKLŲ IŠORINIO VERTINIMOVEIKLOS KOKYBĖS LYGIAIKokybės lygisAprašomieji vertinimo epitetaiIšvada4 lygisLabai gera: kryptinga, originali, įspūdinga, savita, puiki, nepriekaištinga, kūrybiškaVeikla itin sėkminga. Būtina dalytis patirtimi šalyje ir mieste.3 lygisGera: tinkama, paveiki, turi savitų bruožų, potenciali, lankstiVeikla pakankamai sėkminga. Gali dalytis patirtimi su kitais. Verta tęsti kai kurių kompetencijų stiprinimą.2 lygisPatenkinama: vidutiniška, priimtina, nesistemingaVeikla ir dalis kompetencijų tinkamos. Yra ką tobulinti, sustiprinti ir išplėtoti1 lygisPrasta: neveiksminga, nevykusi, netinkama, nekonkreti, neperspektyviVeikla nepriimtina. Kompetencijas būtina tobulinti.______________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO ŠVIETIMO MOKYKLŲ VEIKLOS IŠORINIO VERTINIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. balandžio 9 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Tinkamai reglamentuoti neformaliojo ir neformalųjį švietimą papildančių švietimo įstaigų išorinio vertinimo tvarką 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Šiuo metu Neformaliojo švietimo įstaigų išorinis vertinimas nėra reglamentuotas jokiais teisės aktais 3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus objektyviai ir nešališkai įvertintos neformaliojo švietimo ir formalųjį švietimą papildantį ugdymą teikiančių įstaigų veiklos, bus vykdomos Švietimo įstatyme numatytos nuostatos dėl išorinio vertinimo 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Pedagogai skeptiškai žiūri į išorinį vertinimą, todėl gali būti laikinas nepasitenkinimas. 5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai. Parengtas tvarkos aprašas buvo derintas su neformaliojo ugdymo mokyklomis ir formalųjį švietimą papildantį ugdymą teikiančia Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla - pasiūlymų ir pastabų nebuvo gauta. Išorinis vertinimas gali būti finansuojamas iš savivaldybės biudžeto arba iš mokinio krepšelio lėšų, skirtų neformaliajam švietimui.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Z.Tytmonienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Sprendimas teikiamas neformaliojo ir formalųjį švietimą papildančioms neformaliojo ugdymo įstaigoms /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Zita Tytmonienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-04-09PAGE