DelEgleGražina Ilgevičienė202012-07-30T13:30:00Z2014-05-15T08:09:00Z2014-05-15T08:09:00Z140342300Sveikatos apsaugos ministerija1912632211.0000ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL 2015 METŲ ŽEMĖS MOKESČIO TARIFŲ NUSTATYMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. gegužės 29 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-152JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymo 6 straipsniu, 8 straipsnio 3 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Nustatyti Jurbarko rajono savivaldybėje 2015 metams žemės mokesčio tarifus žemės sklypų naudotojams pagal kriterijų – pagrindinė žemės naudojimo paskirtis, nurodant paskirties kodą (procentais nuo žemės mokestinės vertės):Eil. Nr.Paskirties kodasPaskirties pavadinimasMokesčio tarifas1.610Žemės ūkio paskirties žemė2.611, 612Žemės ūkio (sodų) paskirties žemė3.820Vandens ūkio paskirties žemė4.710Miškų ūkio paskirties žemė (šiuo atveju apmokestinama miškų ūkio paskirties žemėje esanti ne miško žemė)5.810Konservacinės paskirties žemė6.940Kitos paskirties žemė (gyvenamosios teritorijos)7.954Kitos paskirties žemė (daugiabučių namų)8.953Kitos paskirties žemė (daugiaaukščių teritorijos)9.950Kitos paskirties žemė (individualiųjų namų)10.952Kitos paskirties žemė (mažaaukščių teritorijos)11.970Kitos paskirties žemė (pramoninių statinių ir sandėlių)12.972Kitos paskirties žemė (komercinės veiklos)13.993Kitos paskirties žemė (infrastruktūros teritorijos)14.960Kitos paskirties žemė (naudingųjų iškasenų teritorijos)15.968Kitos paskirties žemė (rekreacinių statinių)16.994Kitos paskirties žemė (visuomeninės paskirties teritorijos)17.Kitos į lentelės 1–16 eilutėse nurodytas paskirtis nepatenkančios paskirties (naudojimo būdo) žemė18.Apleistos žemės ūkio naudmenos2. Nustatyti 2015 metais šiuos neapmokestinamus žemės mokesčiu sklypų dydžius fiziniams asmenims, kuriems taikoma Žemės mokesčio įstatymo 8 straipsnio 2 dalies 3 punkte nustatyta lengvata:2.1. Jurbarko mieste – ( buvo 0,10 ha);2.2. kitose vietovėse – ( buvo 2,0 ha).3. Sprendimas įsigalioja nuo 2015 m. sausio 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Mero pavaduotojas, pavaduojantis merąVizos: Administracijos direktoriaus pavaduotojas, pavaduojantis direktorių D.JackisJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Gražina Ilgevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-05-19JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSFINANSŲ SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL 2015 METŲ ŽEMĖS MOKESČIO TARIFŲ NUSTATYMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. gegužės 19 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Sprendimo projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymu. Skaičiuojant 2013–2014 metų žemės mokestį, vadovautasi žemės mokestine verte, kuri jau buvo nustatyta 2013 metais. Pagal Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymo 6 straipsnio 2 dalį 2015 metams žemės mokesčio tarifus reikia patvirtinti iki 2014 m. birželio 1 d. ir jie galios savivaldybės teritorijoje kitą mokestinį laikotarpį. Šio įstatymo 6 straipsnio 1 dalimi nustatyta, kad mokesčio tarifas – nuo 0,01 procento iki 4 procentų žemės mokestinės vertės. Jei savivaldybės Taryba iki šio straipsnio 2 dalyje nurodytų terminų nenustato konkrečių mokesčio tarifų, bus taikomas 0,01 procento mokesčio tarifas. Žemės mokesčio mokėtojais laikomi žemės savininkai – fiziniai ir juridiniai asmenys. Pagal įstatymą yra nustatytas vėlesnis žemės mokesčio deklaracijų pateikimo mokesčio mokėtojams terminas – iki einamojo mokestinio laikotarpio lapkričio 1 dienos. Mokesčio sumokėjimo terminas – iki einamojo mokestinio laikotarpio lapkričio 15 dienos. Nuo 2013 m. sausio 1 d. įsigaliojus Žemės mokesčio įstatymo pakeitimo įstatymui, žemės mokestinė vertė yra žemės vidutinė rinkos vertė, kuri apskaičiuojama pagal masinio žemės vertinimo metu parengtus žemės verčių žemėlapius, arba žemės vertė, nustatyta atlikus individualų žemės vertinimą. Žemės mokestinės vertės skaičiavimui nustatytas 5 metų pereinamasis laikotarpis, t.y. 2013 metų mokestiniu laikotarpiu buvo atimama 80 procentų vertės padidėjimo, 2014 metais – 60 procentų, 2015 metais – 40 procentų, 2016 metais – 20 procentų. Pagal pagrindinę tikslinę žemės naudojimo paskirtį Jurbarko rajone apie 80 proc. sudaro žemės ūkio paskirties žemė, 16 proc. namų valdų žemė ir 4 proc. kitos paskirties žemė. Svarbi pereinamojo laikotarpio nuostata yra ta, kad mokesčio už žemės ūkio paskirties žemę, išskyrus apleistas žemės ūkio naudmenas ir mėgėjų sodo bei sodininkų bendrijų bendrojo naudojimo žemę, suma 2013–2016 metų mokestiniais laikotarpiais visais atvejais negali viršyti vieno lito už vieną arą (100 litų už 1 ha). Apie 2012–2013 metų žemės sklypų plotus, vertes ir apskaičiuotą žemės mokestį pateikiama Priede Nr. 1.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Sprendimo projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymu.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Šiuo metu galioja Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas, Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymas.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Finansų skyriaus vyriausioji specialistė Gražina Ilgevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)1 egz. VMI; 1 egz. Finansų sk.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Gražina Ilgevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-05-19PAGE