DelEgleA1392012-07-30T13:30:00Z2014-06-16T10:16:00Z2014-06-16T10:40:00Z8101885808Sveikatos apsaugos ministerija48311596512ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL PARAMOS MIRTIES ATVEJU SKYRIMO IR MOKĖJIMO IŠ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. birželio 26 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-192JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatymo 3 straipsnio 4 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:1. Patvirtinti Paramos mirties atveju skyrimo ir mokėjimo iš Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto tvarkos aprašą (pridedama).2. Sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. liepos 1 d. /////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-06-17PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. PARAMOS MIRTIES ATVEJU SKYRIMO IR MOKĖJIMO IŠ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS Paramos mirties atveju skyrimo ir mokėjimo iš Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja laidojimo pašalpos skyrimą ir mokėjimą iš Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto, kai Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatymo 3 straipsnio 1 dalyje nurodytų mirusių asmenų gyvenamoji vieta teisės aktų nustatyta tvarka nebuvo deklaruota Lietuvos Respublikoje.Pagrindinės šiame tvarkos Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatyme.II. TEISĖ Į LAIDOJIMO PAŠALPĄ Laidojimo pašalpa mokama mirus asmenims, kurių gyvenamoji vieta teisės aktų nustatyta tvarka nebuvo deklaruota Lietuvos Respublikoje:3.1. Jurbarko rajono savivaldybėje gyvenusiam asmeniui;3.2. Jurbarko rajono savivaldybėje gyvenusiam užsieniečiui, kuriam leidimas laikinai gyventi buvo išduotas kaip ketinusiam dirbti Lietuvos Respublikoje aukštos profesinės kvalifikacijos reikalaujantį darbą, kaip ši sąvoka apibrėžta tai reglamentuojančiuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose;3.3. Jurbarko rajono savivaldybėje gyvenusiam asmeniui, įstatymų nustatyta tvarka Lietuvos Respublikoje turėjusiam pabėgėlio statusą;3.4. Jurbarko rajono savivaldybėje gyvenusiam užsieniečiui, kuriam buvo išduotas leidimas laikinai gyventi ir leista dirbti Lietuvos Respublikoje ir kuris dirbo Lietuvos Respublikoje arba dirbo ne trumpesnį kaip 6 mėnesių laikotarpį ir nustatyta tvarka buvo įsiregistravęs teritorinėje darbo biržoje kaip bedarbis.Teisę į paramą mirties atveju iš Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto už šio Aprašo 3 punkte išvardytus mirusius asmenis, kai nurodytų mirusiųjų asmenų gyvenamoji vieta teisės aktų nustatyta tvarka nebuvo deklaruota Lietuvos Respublikoje, turi laidojantysis asmuo, jeigu:4.1. laidojantysis asmuo gyvenamąją vietą teisės aktų nustatyta tvarka deklaravęs Jurbarko rajono savivaldybėje;4.2. laidojančiojo asmens ir bendrai gyvenančių asmenų pajamos neviršija 3 VRP dydžių vienam bendrai gyvenančiam asmeniui per mėnesį;4.3. mirusysis asmuo faktiškai gyveno Jurbarko rajono savivaldybėje.Laidojančiojo asmens ir bendrai gyvenančių asmenų pajamos apskaičiuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 18 straipsniu.Teisės į laidojimo pašalpą atsiradimo diena yra asmens mirties data (rasto mirusio asmens – mirties liudijimo išdavimo data).III. KREIPIMASIS DĖL PARAMOS MIRTIES ATVEJU Laidojantysis asmuo dėl laidojimo pašalpos gavimo gali kreiptis į Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių, jei mirusiojo asmens buvusioji faktinė gyvenamoji vieta ir laidojančio asmens deklaruota gyvenamoji vieta yra Jurbarko rajono savivaldybėje, ne vėliau kaip per šešis mėnesius nuo šios teisės atsiradimo dienos.Kreipdamasis dėl paramos mirties atveju, laidojantysis asmuo pateikia:8.1. prašymą, socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintą šeimos duomenų socialinei paramai formą SP-1 ir socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintą duomenų apie asmens ir jo šeimos narių veiklos pobūdį ir socialinę padėtį formą SP-2;8.2. savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;8.3. mirusiojo asmens buvusios faktinės gyvenamosios vietos seniūnijos pažymą, kad mirusysis gyveno toje seniūnijoje; 8.4. mirusiojo asmens mirties liudijimą;8.5. savo asmeninės banko sąskaitos numerį;8.6. pažymas apie savo ir bendrai gyvenančių asmenų pajamas.Jei laidojantysis asmuo nepateikia Aprašo 8.3 punkte nurodytos pažymos, jo prašymas svarstomas Piniginės socialinės paramos skyrimo komisijos posėdyje, o pašalpa išmokama per 24 valandas nuo prašymo svarstymo posėdyje datos.IV. PARAMOS MIRTIES ATVEJU SKYRIMASLaidojimo pašalpa yra 8 bazinių socialinių išmokų dydžio. Laidojimo pašalpos dydis apskaičiuojamas pagal tą mėnesį, kurį atsirado teisė į laidojimo pašalpą, galiojusį bazinės socialinės išmokos dydį.Laidojimo pašalpa turi būti išmokėta laidojančiam asmeniui ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prašymo ir visų reikalingų laidojimo pašalpai gauti dokumentų gavimo savivaldybės administracijoje dienos.Laidojimo pašalpa nemokama, kai laidojama valstybės biudžeto lėšomis.V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOSGinčai dėl savivaldybės administracijos priimtų sprendimų (neveikimo) nagrinėjami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.Laidojimo pašalpa išmokama iš savivaldybės biudžete patvirtintų asignavimų vienkartinei paramai._________________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžetoX4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2014=06-16Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)XNe (0)12Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)X03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)XNe (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)XNe (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)XNe (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)X07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)XNe (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)X09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)X110Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)X011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)XNe (1)012Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)X0Iš viso balųxx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 2:12 = 0,166Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2014-06-16Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)X02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)XNe (0)13Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)X04Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)X05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)X06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0) X07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)X08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)X09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)X010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)X011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)X112Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)XNe (1)013Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)X0Iš viso balų xx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 2:13 = 0,154Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2014-06-16Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Dėl paramos mirties atveju skyrimo iš Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto tvarkos aprašo patvirtinimo2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) -2:12 = 0,1662.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) -2:13 = 0,1542.3. Iš viso - 0,323. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Korupcijos pasireiškimo galimybės lygis mažas4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Kylančių grėsmių korupcijos pasireiškimui nėra5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Nėra6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-06-17JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSSOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL PARAMOS MIRTIES ATVEJU SKYRIMO IR MOKĖJIMO IŠ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. birželio 17 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Parengti paramos mirties atveju skyrimo iš Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto tvarkos aprašą2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Iki šiol laidojimo pašalpos buvo skiriamos tik iš valstybės biudžeto tikslinės dotacijos savivaldybės biudžetui3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Asmenų, kurių gyvenamoji vieta niekur nedeklaruota, artimieji galės kreiptis dėl laidojimo pašalpos skyrimo4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Padidės savivaldybės biudžeto išlaidos5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatymas6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.2013 m. laidojimo pašalpa už mirusįjį asmenį, kurio gyvenamoji vieta nedeklaruota, buvo išmokėta 1 asmeniui – 1040,00 LT7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Angelė Zabalujeva, Inga Kornikaitė, Danutė Dobilienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Socialinės paramos skyriuiParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-06-17PAGE