DelEgleRuta252012-07-30T13:30:00Z2014-06-17T05:07:00Z2014-06-17T05:07:00Z111891010780Sveikatos apsaugos ministerija89592963112ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VELIUONOS MIESTELIO BENDROJO PLANO PLANAVIMO DARBŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. birželio 26 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-193JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo 14 straipsnio 7 dalimi, Kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. sausio 2 d. įsakymu Nr. D1-8 „Dėl kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr. T2-120 ,,Dėl Veliuonos miestelio bendrojo plano rengimo ir planavimo tikslų nustatymo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:Patvirtinti Veliuonos miestelio bendrojo plano planavimo darbų programą (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Gražina Gadliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-06-17PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. birželio 26 d. sprendimu Nr.VELIUONOS MIESTELIO TERITORIJOS BENDROJO PLANOPLANAVIMO DARBŲ PROGRAMABENDROJI INFORMACIJAVeliuona – miestelis prie Nemuno upės Jurbarko rajone. Veliuona vienas iš gražiausių Lietuvos miestelių, žavintis ne tik nuostabia gamta, savita istorija, tačiau ir meno kūriniais ir kultūrinių renginių gausa. Tai urbanistikos paminklas, istorinis – landšaftinis draustinis, įeinantis į Panemunių regioninio parko teritoriją. Veliuonos miestelio pietinėje dalyje palei Nemuno upę eina krašto kelias Kaunas–Šilutė–Klaipėda. Veliuonos miestelio teritorijos plotas – 170 ha. Paskutinis Veliuonos miestelio generalinis planas buvo parengtas 1973 m. Įvykus privatizavimui, keitėsi generalinio plano sprendiniai, atsirado kultūros paveldo teritorijos, Panemunių regioninio parko reikalavimai. Bendruoju planu numatoma suformuoti Veliuonos miestelio vystymo erdvinę koncepciją, nustatyti teritorijų tvarkymo, naudojimo ir apsaugos prioritetus, teritorijų funkcines zonas, nurodančias teritorijos integruotumą ir jos ypatumus, nurodyti urbanizuotų ir urbanizuojamų teritorijų plėtros kryptis, nustatyti Veliuonos miestelio ekonominės ir socialinės raidos bei investicijų strategiją, numatyti visuomeninės, smulkaus ir vidutinio verslo, savivaldybės teritorijos aptarnavimo, paslaugų, pramonės ir kitos veiklos, būsto, turizmo ir sporto infrastruktūros galimą plėtojimąsi planuojamoje teritorijoje, nustatyti ir patikslinti planuojamos teritorijos naudojimo, tvarkymo ir apsaugos reglamentus atsižvelgiant į aplinkos ir gamtinių išteklių apsaugos reikalavimus bei ekonominio ir socialinio plėtojimo poreikius, tobulinti istoriškai susiklosčiusią urbanistinę struktūrą bei formuoti architektūrinę erdvinę kompoziciją, patikslinti Veliuonos miestelio istorinės dalies teritorijos ribas ir veiklos joje reglamentus, numatyti urbanizuotos ir urbanizuojamos teritorijos, apimančios kompaktiškai pastatais užstatytas ir numatomas užstatyti teritorijas su inžinerinių komunikacijų koridoriais ir neužstatytais bendrai naudoti pritaikytais želdynais, viešosiomis erdvėmis ir valstybiniais miškais, pateikti pasiūlymus dėl žemės paskirties pakeitimo, rezervuoti teritorijas komunikacinių koridorių ir kitų visuomenės poreikiams reikalingų objektų statybai, numatyti priemones, užtikrinančias gamtos išteklių racionalų naudojimą, kraštovaizdžio tvarkymą, ekologinę pusiausvyrą, gamtinio karkaso formavimą, gamtos ir kultūros paveldo objektų išsaugojimą, nustatyti teritorijos naudojimo tipus, kuriais nurodoma planuojamos teritorijos kategorija, apimanti pagrindinę žemės naudojimo paskirtį, galimus žemės naudojimo būdus ir galimas vyraujančias statinių ar jų grupių paskirtis. Nustatyti didžiausius užstatymo intensyvumo ir užstatymo tankio rodiklius.Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės duomenimis, Veliuonos miestelyje gyvena 2216 asmenys (2011 m. liepos 1 d.).Veliuonos miestelio teritorijos bendrojo plano rengimo teisinis pagrindas – Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 24 d. sprendimas Nr. T2-120 „Dėl Veliuonos miestelio bendrojo plano rengimo ir planavimo tikslų nustatymo“.Veliuonos miestelio teritorijos bendrasis planas yra Veliuonos miestelio teritorijos erdvinės plėtros, teritorijos urbanistinio (apibrėžto teritorijų planavimo teisės aktais ir dokumentais) valdymo, tvarkymo bei saugojimo dokumentas, kuriuo motyvuotai nustatomi teritorijos erdvinės plėtros tikslai, uždaviniai, prioritetai ir sprendiniai plėtrai įgyvendinti, nurodomos sprendinių įgyvendinimo sąnaudos ir seka. Vystymo kryptys, erdvinės raidos koncepcija rengiama 20 metų, o konkretūs sprendiniai – 15 metų laikotarpiui.Planavimo darbų veiklos rezultatas – parengtas Veliuonos miestelio teritorijos bendrojo planavimo dokumentas, kuris bus skirtas:Jurbarko rajono savivaldybės administracijai ir Veliuonos seniūnijai – priskirtosioms funkcijoms vykdyti, socialinei, susisiekimo, inžinerinei infrastruktūrai planuoti, įvairios ūkinės veiklos, gamtos ir kultūros vertybių teritorijų subalansuotai plėtrai, patraukliam miesteliui gyventojams, investuotojams, svečiams sukurti;investuotojams – nurodys miestelio teritorijų tinkamumą ir patrauklumą įvairioms veiklos rūšims – verslui, prekybai ir paslaugoms, gamybai. Sudarys galimybę nesunkiai orientuotis bendrojo plano reglamentuose ir suteiks lygias investicines galimybes visiems rinkos dalyviams;bendruomenei – leis suvokti miesto plėtros perspektyvą, dalyvauti planavimo procese ir daryti jam įtaką, sudarys galimybę pagerinti gyventojų gyvenimo, darbo ir poilsio sąlygas;planuotojams – leis kryptingai rengti kompleksinio planavimo dokumentus, išvengti prieštaravimų tarp jų. Bendrojo plano sprendiniai bus pateikiami rengiant teritorijų planavimo dokumentus kaip konkrečios ir išsamios miestelio planavimo sąlygos, atspindinčios miestelio plėtros interesus.VELIUONOS MIESTELIO BENDROJO PLANAVIMO APŽVALGAVeliuonos urbanistinės raidos bruožai:Archeologai aptiko pėdsakų, kad žmonių čia gyventa net prieš 10 tūkstančių metų. Apie tai byloja radiniai iš akmens amžiaus stovyklų. 1291 m. pirmą kartą rašytiniuose šaltiniuose paminėta čia stovėjusi garsioji Junigedos pilis, nuo 1315 m. vadinama jau Veliuonos pilimi. XIII-XIV a. ji – stipriausia ir atkakliausiai ginta Lietuvos pilis, svarbiausias lietuvių kovų su kryžiuočiais ginybinis įtvirtinimas. Tokių europinio mąsto batalijų, trukusių daugiau nei 250 metų, nėra buvę nei Prancūzijoje, nei Vokietijoje. Istorikai daro prielaidą, kad čia kryžiuočiams pirmą kartą panaudojus šaunamąjį ginklą, gindamas Veliuonos pilį žuvo ir buvo palaidotas Lietuvos Didysis Kunigaikštis Gediminas. Jo atminimui supiltas Gedimino kapo piliakalnis.Garsi Veliuonos praeitis, glūdinti piliakalniuose ir Nemuno upės dugne, apipinta legendomis, pasakojimais. Dabartinės bažnyčios vietoje buvusi šventvietė, pagonybės laikų kulto vieta, kur vaidilutės kūrendavo ugnį deivės Veliuonos garbei. Ir pats miesto pavadinimas yra šventas – siejamas su pomirtinio gyvenimo ir amžinybės deive Veliuona (iš čia žodžiai velionis, vėlė).LDK Vytauto laikais Veliuona buvo laikoma reprezentacine vieta, kur vykdavo konferencijos su kryžiuočiais, Europos šalių valdovų susitikimai. 1423 m. ties Veliuona , Nemuno saloje, įvyko pirmasis Europos Valstybių vadovų suvažiavimas.1421 m. Lietuvos kunigaikščiui Vytautui suteikus beneficiją, Veliuonoje pastatyta bažnyčia - viena seniausių katalikų šventovių Žemaitijoje. Dabartinė Švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčia, su iki šių dienų išlikusiais puošniais barokiniais altoriais, Petro Kalpoko, Mykolo Elvyro Andriolio darbais, perstatyta 1644 m. tuometinio Lietuvos kanclerio A.S. Radvilos.Žygimantas Senasis 1501- 1507 m. suteikė miestui savivaldą – Magdeburgo teisę. Veliuona tapo penktuoju Lietuvos miestu gavusiu šią teisę. Leista turėti herbą – auksinį karpį su trimis vilko dantimis mėlyname fone.1579 m. miestelyje jau buvo mokykla, 1943 m. įkurta gimnazija, o 1950 m. reformuota į vidurinę mokyklą, kuriai 1992 m. suteiktas 19 a. kultūros veikėjų Antano ir Jono Juškų vardas.XVIII – XIX a. istorijos ir kultūros liudininkas - Veliuonos dvaras – klasicizmo epochos medinės dvarų architektūros paminklas, ir introdukuotų medžių parkas, priešpaskutiniųjų dvaro valdytojų Zaleckių pasididžiavimas. Kitaip negu kiti panemunių rezidencinių pilių ansambliai, Veliuonos dvaras iki pat XVIII a. išlaikė tarnybinį pobūdį. Didžiojo kunigaikščio nuožiūra Veliuonos valdytojai dažnai keitėsi. Tarpe jų buvo ir Barbora Radvilaitė, kuriai Veliuonos dvarą dovanojo mylimasis Žygimantas Augustas. Birželio mėnesį pražįstantis tulpmedis (Lietuvoje šių medžių yra vos keletas) ypač domina gamtos mylėtojus. Be rūmų, yra buvę malūnas, vyno darykla ir kiti ūkiniai pastatai. Šiandien Veliuonos dvaras priklauso Olgai Vakselytei- Larson. Veliuona - Lietuvos istorijos ir kultūros paminklas, nes miestelio vystymosi raida apima visas istorines epochas, pradedant akmens amžiumi ir baigiant XXI a. Kasmet į Veliuoną sausumos keliais ir Nemunu atvyksta daugiau nei 30 tūkstančių lankytojų.1973 m. parengtas Veliuonos generalinis planas. Patvirtinto Veliuonos miestelio bendrojo plano sprendiniai numatė, kad, atsižvelgiant į tuometinę situaciją, Veliuonos miestelio plėtra tilpo Veliuonos miestelio administracinėse ribose. Gyvenamųjų teritorijų plėtra buvo numatyta miesto šiaurinėje dalyje, taip pat laisvuose neužstatytose plotuose. Tačiau šis Veliuonos miestelio bendrasis planas nenumatė jokių konkrečių priemonių – kokios prioritetinės bendrojo plano įgyvendinimo kryptys, kokius teritorijų planavimo dokumentus reikėtų parengti, kad būtų įgyvendinti bendrojo plano sprendiniai. Todėl bendrasis planas liko deklaratyviu dokumentu, kurį praktiškai taikyti yra sunku. 2004–2008 m. parengtas ir 2008 m. kovo 27 d. Jurbarko rajono savivaldybės sprendimu Nr. T2-81 patvirtintas Jurbarko rajono savivaldybės teritorijos bendrasis planas jo sprendiniams įgyvendinti numatė Veliuonos miestelio teritorijos plėtrą. Šioje teritorijoje pagrindines veiklas nustato Panemunių regioninio parko tvarkymo planas.Veliuonos miestelio plėtra realizuojama vadovaujantis miestelio bendruoju planu, kurio parengimas yra vienas iš prioritetinių Jurbarko rajono savivaldybės administracijos uždavinių.Sprendinių įgyvendinimo laikotarpiu reikšmingos gyvenamojo fondo kiekybinės plėtros Veliuonos miestelyje neprognozuojama. Esminė gyvenamojo fondo vystymo kryptis – kokybinė, t.y. būsto renovacija ir energetinio efektyvumo didinimas, tačiau taip pat būtina vystyti socialinio būsto fondą bei rezervuoti teritorijas galimai mažaaukščių namų statybai, įvertinant Veliuonos miestelio kraštovaizdžio grožį, gamtinę situaciją.BENDROJO PLANAVIMO UŽDAVINIAIVeliuonos miestelio teritorijos bendrojo planavimo uždaviniai: Nustatyti Veliuonos miestelio ir jos urbanistinio centro socialinės infrastruktūros sistemos vystymosi reikalavimus, detalizuojant Jurbarko rajono savivaldybės teritorijos bendrojo plano, Kultūros paveldo bei Panemunių regioninio parko tvarkymo plano privalomuosius reikalavimus;parengti teritorijos vystymo koncepciją;patikslinti Jurbarko rajono savivaldybės teritorijos bendrajame plane numatytų urbanizuotų ir urbanizuojamų teritorijų vystymosi poreikius;detalizuoti savivaldybei svarbių objektų išdėstymą;patikslinti žemės ūkio paskirties teritorijų vystymo bei formavimo kryptis;detalizuoti Veliuonos miestelio kraštovaizdžio savitumui svarbias teritorijas, antropogeninius ir gamtinius elementus, panoramas, numatyti jų vizualinę apsaugą;numatyti turistinių trasų, rekreacinių zonų išdėstymą;numatyti ypatingų inžinerinių statinių išdėstymą;numatyti tyliųjų zonų išdėstymą;įvertinti numatomus transporto priemonių, dviračių bei pėsčiųjų eismo srautus, atlikus planuojamą eismo organizavimo įvertinimą eismo saugos požiūriu;įvertinti objektus, kuriems turi būti nustatytos ar jau yra nustatytos sanitarinės apsaugos zonos;nustatyti kultūros paveldo objektų teritorijų ir jų apsaugos zonų apsaugos reglamentus;atlikti strateginį pasekmių poveikio aplinkai vertinimą;tobulinti ir vystyti istoriškai susiklosčiusią urbanistinę struktūrą, architektūrinę erdvinę kompoziciją;nurodyti teritorijos melioruotus ir numatomus melioruoti plotus;nustatyti 15 metų planuojamą laikotarpį.BENDROJO PLANO RENGIMO ETAPAI IR PATEIKIMASVeliuonos miestelio teritorijos bendrojo planas rengiamas 3 etapais:1. Parengiamasis etapas;2. Bendrojo plano rengimo etapas;3. Baigiamasis etapas:Brėžiniai ir schemos pateikiami skaitmenine ir analogine formomis. Galiojantys Veliuonos miestelio teritorijoje specialieji planai, įvertinus jų atitiktį dabartiniams poreikiams, integruojami į rengiamą bendrąjį planą kaip savarankiškos plano dalys.Pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projekto vykdytojo įgyvendinamose informavimo apie projektą priemonėse turi būti naudojamas ES 2007–2013 metų struktūrinės paramos ženklas.BENDROJO PLANO RENGIMO PRIEMONĖS1. Veliuonos miestelio teritorijų planavimo dokumentų skaitmeninės duomenų bazės kuriamos naudojantis georeferencinių duomenų baze. Bendrojo plano duomenų bazė bus naudojama teritorijų planavimo sprendiniams rengti ir kaupti skaitmenine forma. Patvirtinus bendrąjį planą ši sukurta duomenų bazė bus viso miesto geoinformacinės sistemos pagrindas ir naudojamas Jurbarko rajono savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių darbe kaip duomenų kaupimo ir apdorojimo sistema.2. Veliuonos miestelio teritorijos bendrojo plano skaitmeninės duomenų bazės modelis turi būti parengtas vadovaujantis šioje programoje nurodytais ir kitais, Lietuvos Respublikos teritorijoje galiojančiais, teisės aktais.3. Veliuonos miestelio teritorijos bendrojo plano skaitmeninės duomenų bazės struktūra:Bendrojo plano geoduomenų bazės (BPGDB). Jos suskirstytos pagal bendrojo plano rengimo etapus. Jose kaupiami geoduomenys, sudaroma geoinformacinių sistemų principais organizuotų geoduomenų visuma. 4. Geoduomenys – geografinę (erdvinę) padėtį, formą, tarpusavio ryšius ir unikalumą apibūdinantys duomenys apie geoobjektą, saugomi skaitmenine forma.5. Geoobjektai – realaus pasaulio abstrahuoti objektai, turintys erdvinį projektyvumą, aprašomi koordinatėmis ir jų tarpusavio ryšiais.6. Bendrojo plano geoduomenys saugomi, kaupiami, redaguojami, formuojami naudojant geografinės informacinės sistemos (GIS) technologijų programinę įrangą arba lygiavertę programinę įrangą. GIS programinė įranga arba lygiavertė programinė įranga turi suteikti geografinių duomenų vizualizacijos, valdymo, kūrimo ir analizės galimybes, turi ne tik skaityti, bet ir galėti importuoti iš dwg. formato (eksportuoti į dwg. formatą).7. Geoduomenų bazėse geoduomenys kaupiami ir saugomi valstybinėje geodezinių koordinačių sistemoje LKS-1994. 8. Bendrojo plano pagrindiniai duomenys formuojami naudojant vektorinį modelį – geoobjektai turi būti išreikšti geoelementais: plotais, linijomis, vektoriais, taškais. Papildoma informacija gali būti teikiama naudojant rastrinį, paviršiaus modelius.9. Kiekviena geoelemento padėtis turi būti apibrėžta geografinėje erdvėje. Kiekvienas geoelementas turi būti užkoduotas naudojant InGIS kodavimo modelį arba lygiavertį modelį, aprašoma jo charakteristika – atributai, metaduomenys (vadovaujamasi Integruotos geoinformacinės sistemos geoduomenų specifikacija).10. Bendrojo plano duomenų bazės priedas – saugoma, kaupiama, redaguojama, formuojama bendrųjų planų informacija, naudojant kitą programinę įrangą (kai dėl duomenų formato ir specifikos nėra galimybės jų valdyti su GIS technologijų programine įranga). Bendrojo plano duomenų bazės priede kaupiama informacija skirstoma į šiuos katalogus:11. Parengiamasis etapas (kaupiami raštai ir kiti duomenys, išskyrus geoduomenis, susijusius su bendrojo plano parengiamuoju etapu).12. Rengimo etapas:12.1.esamos būklės analizės stadija (kaupiami raštai ir kiti duomenys, išskyrus geoduomenis, susiję su bendrojo plano esamos būklės analizės stadija);12.2. koncepcijos rengimo stadija (kaupiami raštai ir kiti duomenys, išskyrus geoduomenis, susiję su bendrojo plano koncepcijos rengimo stadija);12.3. sprendinių konkretizavimo stadija (kaupiami raštai ir kiti duomenys, išskyrus geoduomenis, susijęs su bendrojo plano sprendinių konkretizavimo stadija).12.4. Baigiamasis etapas (kaupiami raštai ir kiti duomenys, išskyrus geoduomenis, susiję su bendrojo plano baigiamuoju etapu).12.5. Archyvas (kaupiama ankstesniųjų bendrųjų planų informacija).BENDROJO PLANO DOKUMENTACIJOS PERDAVIMAS13. Bendrojo plano duomenų bazė perduodama skaitmenine (skenuotų brėžinių elektroninės versijos brėžiniai turėtų būti su planavimo sąlygas išdavusių institucijų derinimo ir valstybinę teritorijų planavimo priežiūrą atliekančios institucijos spaudais) ir analogine formomis. Tekstinės dalies pateikiami 3 egzemplioriai, brėžinių – po 5 egzempliorius.14. Suderinus bendrojo plano rengėjo ir Savivaldybės GIS programinę įrangą atiduodamos Bendrojo plano geoduomenų bazės. Vektoriniai bendrojo plano duomenys taip pat gali būti perduodami shape arba dwg formatu.15. Parengti visų brėžinių projektai perduodami *.mxd ar analogišku formatu. Pateikiamas duomenų formatas privalo būti visiškai suderintas su ESRI ArcView (9.3) programa ir koordinačių sistema LKS-94.16. Rastriniai duomenys perduodami tiff duomenų formato bylomis kartu su tfw bylomis. Rastriniai vaizdai formuojami taikant 300 dpi rezoliuciją.17. Bendrojo plano duomenų bazės priedų informacija pateikiama *doc ar kitu skaitmeniniu tekstiniu formatu.18. Bendrojo plano aiškinamojo rašto tekstinės dalys perduodamos skaitmeniniu formatu (*pdf) ir popierine forma (3 egz. popierinių dokumentų).________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statybaTaip 12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Urbanistikos skyriaus vedėja–vyr. architektėGražina Gadliauskienė2014-06-16(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)15Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)112Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balųxx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 2:12 =0.17Urbanistikos skyriaus vedėja–vyr. architektėGražina Gadliauskienė2014-06-16 (pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)04Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)013Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balų xx0Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 0:13=0,00Urbanistikos skyriaus vedėja–vyr. architektėGražina Gadliauskienė2014-06-16(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. birželio 26 d. sprendimo „Dėl Veliuonos miestelio bendrojo plano planavimo darbų programos patvirtinimo“ projektas.2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,17 2.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,002.3. Iš viso – 0,173. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. rizikos lygis nedidelis4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.grėsmes nedidelės5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo: neteikiami.6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.nėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Urbanistikos skyriaus vedėja–vyr. architektėGražina Gadliauskienė2014-06-16(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSURBANISTIKOS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VELIUONOS MIESTELIO BENDROJO PLANO PLANAVIMO DARBŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. birželio 17 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Patikslinti ir parengti Veliuonos miestelio bendrąjį planą.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai. Veliuonos miestelis po privatizavimo ir žemės reformos pasikeitė, paskutinis Veliuonos bendrasis planas parengtas 1980 m. reikia numatyti visai kitas vystymosi kryptis, atsirado panemunių regioninio parko ir kultūros paveldo reikalavimai, todėlreikia parengti naują bendrąjį planą.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama. Bus parengtas Veliuonos miestelio bendrasis planas, numatytosplėtros galimybės 15 metų į priekį.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta. Nėra.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalis, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo 14 straipsnio 7 dalis, Kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų rengimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. sausio 2 d. įsakymu Nr. D1-121.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas: reikalingas8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė: Urbanistikos bei Investicijų ir strateginio planavimo skyriai.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai. Nėra.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.): 2 vnt. Urbanistikos sk.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Gražina Gadliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-06-17PAGE