DelEgleGenute Griguceviciene11282013-10-08T12:24:00Z2015-10-14T06:16:00Z2015-10-15T05:15:00Z197885580Sveikatos apsaugos ministerija46301533815ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VADŽGIRIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2014–2015 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2015 m. spalio 29 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-293JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252, 253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Vadžgirio pagrindinės mokyklos 2014–2015 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama)./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas S.LapėnasAdministracijos direktorė V.RekešienėJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė GrigucevičienėPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-10-19 PATVIRTINTA Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. JURBARKO R. VADŽGIRIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2014–2015 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA2015-10- 14Vadžgirys(vietovė)Mokyklos direktorius – Sigitas Vaitiekūnas.Mokyklos tarybos pirmininkas – Ramutė Dobilienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinis, priešmokyklinis, pradinis ugdymas.Informacija apie mokyklą ir veiklą: Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2014 m.2015 m.Pedagoginių darbuotojų skaičius (etatai)24(24,24)28(24,65)Aptarnaujančio personalo skaičius (etatai)14(11,7)15(12,2)Mokinių skaičius9181Ikimokyklinukų skaičius42Priešmokyklinukų skaičius77Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius10290Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus42 (43%)34(38.6%)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus75(77%)66(75%)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasPatvirtintas 2015-07-20 direktoriaus įsakymu Nr. V-56Mokyklos metinis veiklos planasPatvirtintas 2015-09-15 direktoriaus įsakymu Nr. V-732014–2015 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Ugdymo kokybės gerinimas ir sąlygų ugdymui (si) sudarymas įvairių gebėjimų mokiniams. Mokyklos vaidmens bendruomenėje didinimas ir partnerystės su kitomis institucijomis plėtojimas. 2014–2015 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasFormalus ir neformalus mokinių ugdymo turinys orientuojamas į kompetencijų ugdymą. Neformalusis ugdymas padėjo spręsti formaliojo ugdymo problemas, tokias, kaip kiekvieno mokinio sėkmė. Tai, ko mokinys negalėjo pasiekti formaliajame ugdyme, save išreiškia neformaliajame ugdyme. Ieškojome ir suradome partnerių įdomesnei mokinių veiklai: nepamokinės veiklos išvykose, vedėme pamokas bibliotekoje, parke, muziejuje, keletas mokinių dalyvavo vasaros stovyklose ir kt.2015–2016 mokslo metų (arba 2016 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosKokybiškas, motyvuotas ugdymas, siekiant geresnių mokymosi rezultatų. Mokymo (-si) veiklos diferencijavimas: pamokų stebėjimas ir aptarimas, tyrimų atlikimas, individualios pažangos fiksavimas, mokinių gebėjimų nustatymas, aiškinantis jų nuolatines sėkmes ir nesėkmes.Glaudus bendradarbiavimas tarp mokytojų, mokinių, tėvų, santykių, grįstų tarpusavio pasitikėjimu, kūrimas mokyklos bendruomenėje. Tėvų pedagoginis švietimas.Sistemingas informacijos teikimas apie ugdymo proceso organizavimą mokykloje, vaikų ugdymo (si) poreikius, pasiekimus, pažangą, mokyklos lankymą ir elgesį, organizuojant pedagoginį ir psichologinį tėvų švietimą. Tėvų profesinės patirties ir žinių panaudojimas.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2014–2015 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasSuderintas 2014-08-21 Nr.ŠS6-216, patvirtintas 2014-08-29 direktoriaus įsakymu Nr. V-502014–2015 mokslo metų bendrojo ugdymo rezultatai ir pokyčiai (palyginimas su 2013–2014 mokslo metais) Mokykloje 2014-09-01 mokėsi 103 mokiniai iš 60 šeimų.Ugdymo kokybei gerinti kiekvienas mokytojas ugdymo procese stebėjo ir fiksavo kiekvieno mokinio pažangą. Kartą per mėnesį kiekvienas mokinys įsivertino savo pažangą balais ir aptarė klasių valandėlių metu. Kartą per pusmetį organizuojamas visų mokytojų pasitarimas apie kiekvieno mokinio pasiekimus. Parengta ir patvirtinta standartizuotų testų vykdymo, vertinimo, rezultatų suvedimo ir informavimo tikslinėms grupėms tvarka. Suformuoti mokinio ir mokyklos profiliai, rezultatai aptarti su mokiniais, jų tėvais, mokytojais. 2014–2015 m. baigė 4 ikimokyklinio ugdymo ir 7 priešmokyklinio ugdymo klasės mokiniai. Visi 7 pasiekė reikiamą brandumo lygį ir perkelti į pirmą klasę. 1–3 (27 mokiniai) ir 5–9 (47 mokiniai) klasių mokiniai, gavę visų mokomųjų dalykų teigiamus metinius įvertinimus, perkelti į aukštesnes klases. 10 mokinių baigė pradinio ugdymo programą, iš kurių 8 gavo pradinio išsilavinimo pažymėjimus, ir 9 mokiniai baigė pagrindinio ugdymo programą, iš jų 8 gavo pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus. Lietuvių PUPP įvertinimas: 4–6 balų įvertinimą gavo 8 mokiniai Matematikos PUPP įvertinimas: 7 balų įvertinimą gavo 1 mokinys, 4–6 balų įvertinimą gavo 2 mokiniai ir 1–3 balų įvertinimą – 5 mokiniai. 3 dešimtos klasės mokiniai mokėsi pagal pritaikytas programas, viena buvo mokoma namuose.2014–2015 ir 2015–2016 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas Organizuojamas pagal 2008 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-80 patvirtintą tvarką. Mokykloje veikia 8 būreliai. Šiais mokslo metais pradėjo veikti Šaulių būrelis, kurį lanko 24 mokiniai. Iš viso būreliuose dalyvauja 89 % mokinių.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose, programoseTarptautiniame penkiolikmečių tyrime PISA, standartizuotuose testuose, prevencinėje programoje ,,Gyvai“, GV projekte ,,Efektyvios tėvystės mokymai“Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2014–2015 mokslo metaisMokykloje praeitais mokslo metais vykdytos ATPP, „Gyvai“ ,,Kasdieninės vertybės mūsų gyvenime“ prevencinės programos. Mokykloje pateikiama informacija apie narkotikus, rūkymą, alkoholį, jų vartojimo pasekmes, taip pat stengiamasi pakeisti jaunimo nuostatas, didinti jų psichologinį atsparumą, padėti įsisavinti gyvenimiškus, socialinius elgesio įgūdžius, tikintis, kad ateityje tai užkirs kelią netinkamam mokinių elgesiui bei įvairiems asmenybės sutrikimams.Skaityta paskaita mokyklos bendruomenei ,,Bendravimo su paaugliais ypatumai“ Vesti praktiniai užsiėmimai smurto ir patyčių prevencijos temomis.Vyksta bendradarbiavimas su kitomis institucijomis: Jurbarko vaikų teisių tarnyba, Šimkaičių seniūnija, Jurbarko vaiko gerovės komisija, Jurbarko PPT, ir kt. Mokykloje rugsėjo 1 d. mokėsi 103 mokiniai iš 60 šeimų. Daugiavaikių šeimų, turinčių tris ir daugiau vaikų, buvo 12 šeimų (47 mokiniai). Apskaitoje yra 9 šeimos ir mokyklą lanko 30 mokiniai, tai sudaro 33 % visų mokinių skaičiaus. Visos šeimos į apskaitą įrašytos dėl girtavimo ir socialinių įgūdžių stokos.Korupcijos prevencija mokykloje 2014–2015 mokslo metaisVykdėme korupcijos prevenciją siekdami ugdyti vertybines nuostatas ir plėtoti gebėjimus, reikalingus susiformuoti jaunų žmonių pilietinei pozicijai korupcijos atveju. Skatinome nepakantumą korupcijos reiškiniams, prisidėjome prie bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose formuluojamų vertybinių nuostatų ugdymo (pagarba demokratijos vertybėms, neabejingumas viskam, kas vyksta šalia, sąžiningumas, atsakomybė už veiksmą, poelgį). Skaidri 10 kl. mokinių PUPP organizavimo ir pravedimo sistema žinių patikrinimo metu. Vykdome apskrito stalo diskusiją 8–10 klasių mokiniams ,,Ranka ranką plauna“.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas2014–2015 m. m. nagrinėjome 1 srities ,,Mokyklos kultūra“ temos ,,Etosas“ šiuos rodiklius:1.4. Bendruomenės santykiai1.5. Mokyklos atvirumas ir svetingumas1.6. Klasių mikroklimatasIšorinis mokyklos vertinimas-Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasBendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosPaskaitos tėvams, diskusijos, konsultavimas, teminiai vakarai, bendros ekskursijos, akcijos, šventės, edukacinės išvykos. Mokyklos bendruomenių iniciatyvos1.Suorganizuota sporto šventė: tėvams, vaikams, mokytojams. Pagrindinis tikslas: turiningas laiko praleidimas tėvų su savo vaikais. Yra sudarytos komandos iš šeimos narių (mamos, tėčiai, broliai, seserys), vyksta įvairios estafetės, apdovanojami geriausi. Po šventės bendri pokalbiai prie arbatos puodelio. 2. Popietė-viktorina ,,Pagalvok ir atsakyk“ pradinių klasių mokiniams. Tėvai patys pravedė viktoriną, pasirūpino prizais. Surado už ką mokinius apdovanoti.Finansinė mokyklos situacija (2014 m. visos sumos nurodytos tūkst. litų(skliausteliuose – tūkst.. eurų), su vienu skaičiumi po kablelio, 2015 m. – tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2014 m.2015 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)667,3(193,3)192,6Papildomai mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)41,9(12,1)12,33 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų446(66,8%)(129,2)128,8(66,9%)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos2,2 (0,6)0,5Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)314,8(91,2)90,9Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)298,6(94,8%)(86,5)90,3 (99,3%)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti3(0,9)-Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)2,5 (0,7)-Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos0,6 (0,2)2,73 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų201,1(67,3%)(58,2)53,9(59,7%)2015 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2014 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis104,4%Kreditinis įsiskolinimas 2014 m. gruodžio 31 d.1,6(0,5)Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2015 m. gruodžio 31 d.1Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą--Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose--Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2014 m.4,5 (1,3)Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2015 m. rugsėjo 30 d.2,9Finansinės veiklos tikrinimai (taip, ne)neneMokyklos problemos ir jų sprendimas2014 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Vyko karjeros veiklinimo dienos, kurių metu aplankytos sėkmingai veikiančios įmonės: „Karpynė“, verpimo įmonė, Raseinių profesinio rengimo centras. Mokiniai lankėsi ir Vadžgiryje veikiančiose įmonėse, susipažino su jų veikla, įsidarbinimo galimybėmis.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasMokymosi motyvacijos stoka. Tėvų švietimas, siekiant didesnio tėvų dėmesio vaikų ugdymo (si) procesui.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasMokinių skaičiaus mažėjimas. Viena iš galimų priemonių, politinis sprendimas nefinansuoti pavėžėjimo išlaidų mokiniams, pravažiuojantiems tokio pat tipo mokyklą.2014–2015 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijose2015-10-12, mokyklos bendruomenės susirinkimas. Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaRajono spauda, paskyra facebook https://www.facebook.com/pages/Vad%C5%BEgirio-pagrindin%C4%97-mokykla-Vad%C5%BEgirys-Basic-School/307112739461896, www.manodienynas.ltKita informacijaRengiama nauja interneto svetainė www.vadzgirys.ltMokyklos direktorius ____________________ Sigitas Vaitiekūnas (parašas) (vardas, pavardė)JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VADŽGIRIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2014–2015 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto 2015 m. spalio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti mokyklos nuveiktus darbus per 2014–2015 m. m. Palyginti mokyklos veiklos pokytį su 2013–2014 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Mokyklos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Vadžgirio pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Mokyklos direktorius Sigitas Vaitiekūnas, Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo skyriui ir mokyklai.ParengėGenovaitė Grigucevičienė2015-10-14