DelEgleRuta Vanciene4322016-01-18T14:19:00Z2016-01-27T06:04:00Z2016-01-27T08:36:00Z580094566Sveikatos apsaugos ministerija38251255015ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. RUGSĖJO 24 D. SPRENDIMO NR. T2-255 „DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2016 m. sausio 28 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-19JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pakeisti Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (toliau – reglamentas):papildyti reglamento 42 punktą ir jį išdėstyti taip:„42. Tarybos posėdžius, išskyrus pirmąjį, ne rečiau kaip kas 3 mėnesiai šaukia meras, o kai jo nėra, – mero pavaduotojas, o kai šio nėra, – laikinai mero pareigas einantis tarybos narys. Posėdžiai paprastai šaukiami paskutinį mėnesio ketvirtadienį, 13 val. Liepos mėnesį tarybos posėdžiai paprastai nešaukiami.“;pakeisti reglamento 71 punktą ir jį išdėstyti taip:„71. Slaptai balsuojama, kai skiriamas mero pavaduotojas, savivaldybės administracijos direktorius, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, sprendžiamas nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, savivaldybės administracijos direktoriumi, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju klausimas. Tarybai pritarus, balsuoti slaptai galima ir tais atvejais, kai skiriami Kontrolės komiteto pirmininkas, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotojas, Etikos komisijos pirmininkas, Antikorupcijos komisijos pirmininkas, sprendžiamas nepasitikėjimo Kontrolės komiteto pirmininku, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoju, Etikos komisijos pirmininku, Antikorupcijos komisijos pirmininku klausimas. Šiuo būdu paprastai balsuojama pertraukos metu naudojant specialios formos balsavimo biuletenius. Balsavimo biuletenius parengia savivaldybės administracija ir tvirtina taryba, o tarybos nariams juos išduoda balsų skaičiavimo komisija. Balsuojant specialios formos balsavimo biuleteniais, balsavimo vietoje turi būti balsadėžė.“; 1.3. pakeisti reglamento 80 ir 81 punktus ir juos išdėstyti taip:„80. Tarybos narys savivaldybės tarybos posėdyje prieš pradedant svarstyti klausimą, kuris jam sukelia interesų konfliktą, privalo informuoti tarybą apie esamą interesų konfliktą ir pareikšti apie nusišalinimą.81. Taryba gali motyvuotu sprendimu, vadovaudamasi Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos patvirtintais kriterijais, pareikšto nusišalinimo nepriimti ir įpareigoti tarybos narį dalyvauti toliau svarstant šį klausimą. Duomenys apie sprendimą nepriimti pareikšto nusišalinimo kartu su svarstyto klausimo balsavimo rezultatais skelbiami savivaldybės interneto svetainėje ir per penkias darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos elektroninėmis priemonėmis pateikiami Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai jos nustatyta tvarka.“;1.4. papildyti reglamentą šiais 811 – 813 punktais:„811. Jei taryba nusišalinimą priima, tarybos narys privalo jokia forma nedalyvauti toliau svarstant šį klausimą, ištraukti elektroninio balsavimo kortelę, išeiti iš posėdžių salės ir grįžti tik po balsavimo, taip pat nedelsiant papildyti savo privačių interesų deklaraciją (jei aplinkybės, dėl kurios nusišalina, nėra deklaravęs anksčiau).812. Nusišalinimo procedūra pažymima posėdžio protokole (kas ir dėl kokios priežasties nusišalino, kada grįžo į posėdžio salę).813. Tarybos narys taip pat privalo nusišalinti nedalyvaudamas bet kokioje tarybos nario veikloje (komisijų, komitetų, darbo grupių ir kt.) rengiant, svarstant ar priimant sprendimą, kai šis sprendimas sukelia jam interesų konfliktą, ir žodžiu ir (ar) raštu informuoti merą ir (ar) tarybos narius arba kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja rengiant, svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir, jeigu pareikštas nusišalinimas buvo priimtas, jokia forma nedalyvauti toliau rengiant, svarstant ar priimant sprendimą.“;1.5. pakeisti reglamento 127 punktą ir jį išdėstyti taip:„127. Taryba savo įgaliojimų laikui sudaro nuolatines Etikos ir Antikorupcijos komisijas. Taryba šių komisijų pirmininkus mero teikimu skiria iš tarybos narių. Jeigu yra paskelbta tarybos mažuma (opozicija), Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkų kandidatūras meras teikia tarybos mažumos (opozicijos) siūlymu, kuris merui pateikiamas raštu iš anksto arba žodžiu tarybos posėdyje. Jeigu savivaldybės tarybos mažuma (opozicija) nepasiūlo Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkų kandidatūrų, Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkus Taryba skiria mero teikimu. Etikos komisijos pirmininkas laikomas paskirtu, jei už jo kandidatūrą balsavo visų tarybos narių dauguma. Jei Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkai nepaskiriami, meras (jeigu yra paskelbta savivaldybės tarybos mažuma (opozicija) – jos siūlymu) privalo teikti kitą kandidatūrą.“; 1.6. pripažinti netekusiu galios reglamento 129 punktą;1.7. pakeisti reglamento 130 punktą ir jį išdėstyti taip:„130. Etikos komisija:130.1. prižiūri, kaip tarybos nariai laikosi Vietos savivaldos įstatymo, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo, šio Reglamento, kitų teisės aktų, reglamentuojančių tarybos narių veiklą ir elgesį, reikalavimų;130.2. analizuoja tarybos narių nedalyvavimo tarybos, komitetų ir komisijų posėdžiuose ir šio įstatymo nustatytų pareigų nevykdymo priežastis;130.3. tiria ir priima sprendimus dėl tarybos narių veiklos atitikties Vietos savivaldos įstatymo, Valstybės politikų elgesio kodekso, Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo, Reglamento, kitų teisės aktų, reglamentuojančių tarybos narių veiklą ir elgesį, nuostatoms;130.4. nagrinėja savivaldybės bendruomenės narių, valstybės institucijų, gyvenamųjų vietovių bendruomenių ar bendruomeninių organizacijų atstovų siūlymus ir pastabas dėl tarybos narių veiklos skaidrumo;130.5. teikia Vyriausiajai rinkimų komisijai siūlymą dėl tarybos nario įgaliojimų nutraukimo, jeigu šis tarybos narys yra praleidęs iš eilės tris tarybos posėdžius be pateisinamos priežasties;130.6. tarybos narių, mero, savo iniciatyva teikia tarybos nariams rekomendacijas dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų įgyvendinimo.“;1.8. papildyti reglamento 260 punktą ir jį išdėstyti taip:„260. Tarybos nariai gyventojams atsiskaito pagal tarybos patvirtintus tvarkaraščius vasario – balandžio mėn. Pagal šiuos tarybos patvirtintus tvarkaraščius savivaldybės administracija privalo sudaryti sąlygas savivaldybės tarybos nariams susitikti su gyventojais, t. y. paskelbti informaciją gyventojams apie rengiamus susitikimus, parengti patalpas, užtikrinti tvarką ir pan. Taip pat tarybos narys turi teisę atsiskaityti gyventojams ir mero atsiskaitymo bendruomenei už tarybos veiklą metu.“.Nustatyti, kad šio sprendimo 1.2, 1.5 ir 1.6 punktai įsigalioja nuo 2016 m. balandžio 1 d. /////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V. RekešienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-01-27 JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJAAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. RUGSĖJO 24 D. SPRENDIMO NR. T2-255 „DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2016 m. sausio 27 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento (toliau – reglamentas) projektas parengtas siekiant suderinti jo nuostatas su Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo teisiniu reguliavimu. Atsižvelgiant į tai, kad pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso projekte (toliau – ANK projektas) administracinių nusižengimų bylos ne teismo tvarka nagrinėjamos rašytinio proceso tvarka, o savivaldybių tarybų administracinės komisijos, kaip kolegialios administracinius teisės pažeidimus nagrinėjančios institucijos, pagal savo pobūdį labiau orientuotos į žodinį bylos nagrinėjimą, ANK projekte siūloma atsisakyti šių komisijų kaip subjekto, nagrinėjančio administracinių nusižengimų bylas, be kita to, įvertinus ir tai, kad pagal ANK projektą administracinių nusižengimų bylas nagrinės kitos savivaldybių institucijos.Atsižvelgiant į ANK projekte numatomą teisinį reguliavimą, 2015 m. birželio 25 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 13, 15 ir 27 straipsnių pakeitimo įstatymu Nr. XII-1887 nuo 2016 m. balandžio 1 d. panaikinamos nuostatos, susijusios su savivaldybių tarybų administracinių komisijų reguliavimu. Taip pat reglamento projekte siūloma suderinti nuostatas, susijusias su tarybos nario nusišalinimu, reglamentuojamu 2015 m. gruodžio 15 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 13, 15 ir 23 straipsnių pakeitimo įstatyme Nr. XII-2182.Šiuo įstatymo pakeitimu nustatyta:1. procedūra, kaip tarybos posėdžio metu turėtų būti išspręstas tarybos nario pareikštas nusišalinimas;2. nurodytas Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas kartu su kitais savivaldybės tarybos Etikos komisijos kompetencijai priskirtais teisės aktais, kurių laikymosi priežiūrą ji vykdo;3. praplėsta savivaldybės tarybos etikos komisijos kompetencija, nustatant, kad ji teikia savivaldybės tarybos nariams metodines rekomendacijas dėl Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų įgyvendinimo;4. nustatyta, kad savivaldybės tarybos Etikos komisija, vykdydama prevencines Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatų pažeidimo priemones, renkasi į posėdžius ne rečiau kaip kartą per mėnesį;5. suderintas keičiamo įstatymo 23 straipsnio 4 punktas su Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi bei įtvirtinta savivaldybių tarybos narių pareiga ne tik nebalsuoti savivaldybės tarybos ir jos komitetų posėdžiuose, bet nusišalinti nedalyvaujant bet kokioje savivaldybės tarybos nario veikloje (komisijų, komitetų, darbo grupių ir kt.) rengiant, svarstant ir priimant ar kitaip paveikiant sprendimus, kai šie sprendimai susiję su tarybos nario ar jam artimo asmens privačiais interesais. Taip pat reglamente siūloma nustatyti, kad liepos mėnesiais tarybos posėdžiai paprastai nešaukiami.Taip pat siūloma papildyti reglamento 260 punktą nustatant, kad tarybos narys taip pat turi teisę atsiskaityti gyventojams ir mero atsiskaitymo bendruomenei už tarybos veiklą metu.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Galioja ankstesnė reglamento versija.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Reglamento nuostatos bus suderintos su Vietos savivaldos įstatymu. 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. spalio 29 d. sprendimas Nr. T2-311 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos Etikos komisijos nuostatų patvirtinimo“.2.2. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 17 d. sprendimas Nr. T2-361 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. spalio 29 d. sprendimo Nr. T2-311 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos etikos komisijos nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Projektas apsvarstytas Reglamento rengimo komisijos posėdyje7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.autorius – Reglamento rengimo komisija, Juridinio skyriaus vedėja R. Vančienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.-10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)-Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-01-27PAGE