DelEgleGenute Griguceviciene401252013-10-08T12:24:00Z2014-10-10T07:24:00Z2016-10-26T12:00:00Z1141498066Sveikatos apsaugos ministerija67442217115ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS IR MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2015–2016 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2016 m. spalio 27 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-319JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252, 253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos ir mokyklos direktoriaus 2015–2016 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama)./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas S. LapėnasAdministracijos direktorė V. RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R.VančienėŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo pavaduotoja, pavaduojanti vedėją, G. VilkelienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I. GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė GrigucevičienėPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-10-27 PRITARTA Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. spalio 27 d. sprendimu Nr. JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS IR MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2015–2016 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITAMokyklos direktorė – Irena Oičenkienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Aušra Rusinavičiutė. Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, pradinis ugdymas.Informacija apie mokyklos ir mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)23 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)1996 m.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai II vadybinė, 2008 m., atitiktis patvirtinta 2016 m.2015–2016 mokslo metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiSutelktos šios darbo grupės:a) mokyklos 2015–2017 metų ugdymo planui parengti;b) mokyklos veiklos programai 2015–2016 m. m. parengti;c) edukacinių erdvių kūrimui mokykloje.2015–2016 mokslo metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimu1) Praėjusiais mokslo metais mokykloje buvo atnaujintos pareiginės darbuotojų instrukcijos, parengti darbo saugos visi reikalingi dokumentai. 2) Mokykla turi puikiai dirbančius pagalbos mokiniui specialistus: specialųjį ir socialinį pedagogus, logopedą. 3) Nuolat mokinių saugumu, lygių galimybių užtikrinimu rūpinasi mokykloje veikianti Vaiko gerovės komisija. 4) Visi mokiniai, gyvenantys toliau nei 3 km nuo mokyklos, yra pavežami.2015–2016 mokslo metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymu1) Sistemingai domiuosi ir tobulinu savo kompetenciją įstaigos materialinio turto, lėšų administravimo ir valdymo, viešųjų pirkimų organizavimo klausimais, organizuoju mokyklos turto inventorizaciją, padedu rengti mokyklos biudžeto programas, sąmatas ir prižiūriu jų įgyvendinimą. 2) Mokytojų ir Mokyklos tarybose organizuoju pasitarimus dėl tikslingo lėšų panaudojimo mokykloje (po sąmatų patvirtinimo). Teikiu lėšų panaudojimo įstaigoje ataskaitas Mokyklos tarybai. 3) Vykdau reguliarią turto įsigijimo ir lėšų bei turto naudojimo kontrolę.Kvalifikacijos tobulinimas 2015–2016 mokslo metais1) Seminaras „Vadovavimo strategija kuriant bendruomeniškus santykius“ (2015-09-22).2) Seminaras-išvyka „Šiandieninis bendruomenės vadovas: kaip kalbėti, kad bendruomenė imtųsi svarbių veiklų“ (2015-12-16).3) Metodinė-praktinė konferencija „Metodų mugė“ (2016-03-22).4) Seminaras „Bendrojo ugdymo mokyklų pasiekimų vertinimo organizavimo naujovės“ (2016-04-06).5) Seminaras „Ugdymo įstaigos vadovo vaidmuo inicijuojant inovatyvius krašto kultūros vertybių puoselėjimo pokyčius“ (2016-04-22).6) Tęstinis seminaras „Mokyklos vadybinės veiklos efektyvumo didinimas siekiant pamokos kokybės“ (2016-03-21, 2016-05-17 ir 2016-06-14)Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2016–2017 mokslo metais1) Edukacinių aplinkų kūrimas ir tobulinimas. Planuojama mokykloje įrengti poilsio ir edukacinių žaidimų erdvę mokiniams bei lauko klasę.2) Tėvų (globėjų) informavimas ir švietimas. Informavimo sistema veikia pakankamai gerai, tačiau dar būtina tobulinti tėvų (globėjų) pedagoginį švietimą, organizuojant susitikimus su specialistais (psichologijos, sveikatos priežiūros, vaiko teisių apsaugos tarnybos ir kt.). Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2015 m.2016 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius29 darbuotojai(33,75 etato) 28 darbuotojai (34,11 etato) Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius22 darbuotojai (19,25 etato) 22 darbuotojai (19,25 etato)Mokinių skaičius136124Ikimokyklinukų skaičius2122Priešmokyklinukų skaičius117Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius168153Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus19 (12,9 proc.)15 (11,5 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus55 (37,4 proc.)39 (29,8 proc.)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasMokyklos strateginis planas 2013–2016 m. (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2013 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. V-44). Mokyklos metinis veiklos planasMetinis mokyklos veiklos planas 2015–2016 m. m. (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2015 m. spalio 2 d. įsakymu Nr. V-114).2015–2016 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai 1. Gerinti ugdymo kokybę, tobulinant mokinių vertinimą ir įsivertinimą, ugdant savarankiško darbo įgūdžius, skatinant kūrybiškumą.2. Kurti saugią ir sveikatą tausojančią ugdymo(si) aplinką mokykloje.3. Formuoti mokinių vertybines nuostatas, bendrąsias kompetencijas (mokymosi mokytis, socialinę, iniciatyvumo ir kūrybiškumo, bendravimo).2015–2016 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas1. Visus mokslo metus metodinė veikla, kvalifikacijos tobulinimas buvo skirti šiuolaikinės pamokos struktūros analizei, gerosios patirties sklaidai. Kad mokiniai įgytų kuo daugiau praktinių žinių, organizavome pamokas įvairiose edukacinėse erdvėse: tėvų (globėjų) darbo vietose, girininkijose, muziejuose, bibliotekoje ir kt. Jau 7 kabinetus aprūpinome projektoriais, ekranais, kad mokytojai galėtų labiau motyvuoti mokinius, panaudojant naująsias technologijas, dirbant netradicinėse ugdymo erdvėse, siejant dalykines žinias su praktinėmis, skatinančiomis kūrybiškumą.2. Organizavome sistemingą mokyklos mokinių, pedagogų, tėvų (globėjų) švietimą sveikos gyvensenos ugdymo klausimais. Aktyviai dalyvavome respublikinėje programoje „Sveikatą stiprinanti mokykla“, vyko keletas sveikatinimo renginių, akcijų („Judrioji pertrauka“, „Sveikuolių sveikuoliai“, „Olimpinis bėgimas“ ir kt.). Vykdėme mokinių žalingų įpročių, patyčių ir nusikalstamumo prevenciją, bendradarbiaudami su policijos komisariato, vaikų globos namų darbuotojais, Vaiko teisių apsaugos tarnyba, pedagogine-psichologine tarnyba, Viešvilės pasienio užkarda.3. Formuodami mokinių vertybines nuostatas, daug bendradarbiavome su tėvais, socialiniais partneriais, rengdami bendrus popamokinius renginius, kviesdamiesi į pamokas žymius žmones pagal programą „Kam to reikia“, organizuodami bendras šventes, skirtas mūsų valstybės svarbioms datoms atminti (dažniausiai kartu su kultūros centru). Sėkmingai buvo įgyvendinamos socializacijos ir neformaliojo vaikų švietimo programos. Aktyviai visa mokyklos bendruomenė dalyvauja aplinkos tvarkymo akcijose, rūpinasi ne tik mokyklos, bet ir visos gyvenamosios aplinkos tvarkingumu.2016–2017 mokslo metų (arba 2017 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosKadangi mokyklos ugdymo planas yra parengtas ir patvirtintas dvejiems mokslo metams, todėl ir mūsų tikslai bei uždaviniai yra numatyti įgyvendinti per dvejus mokslo metus. Dalis veiklų atlikta per 2015–2016 m. m., dalis liko šiems mokslo metams.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2015–2016 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasMokyklos ugdymo planas mokykloje rengiamas dvejiems mokslo metams. 2015–2017 metų ugdymo planui pritarta Jurbarko r. savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjo 2015 m. rugpjūčio 27 d. įsakymu Nr. ŠS6-237, o mokykloje patvirtintas 2015 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-752015–2016 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2014–2015 mokslo metais) Ugdymo planas įgyvendintas sėkmingai, deja, mažai valandų galima skirti mokinių poreikiams tenkinti, nes neužtenka Mokinio krepšelio lėšų (buvo panaudotos tik 4 valandos, skirtos konsultacijoms). Neformaliojo mokinių švietimo valandos panaudojamos visos, skirtos pagal ugdymo planą. Didžiausias teigiamas pokytis – aktyvesnė mokinių socialinė veikla, padidėjo mokomųjų dalykų ir įvairių programų integracija, pradėtas vykdyti individualios mokinio pažangos fiksavimas. 2016 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) 2016 m. pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos (gimtosios) rezultatai patenkinami, atitinka ir savivaldybės, ir šalies vidurkį bei 10 klasės mokinių žinių ir gebėjimų lygį (lyginant su metiniais rezultatais), tačiau matematikos rezultatai nepatenkinami, žemesni už rajono ir respublikos vidurkį. Analizuotos priežastys, vykdoma matematikos pamokų priežiūrą.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Mokykla 2015–2016 m. m. dalyvavo tarptautiniame pilietinio ugdymo ir pilietiškumo tyrime (mokyklos vidurkis – 55,9, šalies – 54,1). Taip pat dalyvauta tyrime „Standartizuotų testų taikymas savivaldybėje 2015–2016 m. m.“. Geriausi rezultatai pasiekti 4 klasėje (ypač pasaulio pažinimo), tarp pagrindinio ir patenkinamo lygio yra 6 ir 8 klasių rezultatai. Apie 40 proc. visų dalyvavusių tyrimų mokinių rezultatai lenkia šalies vidurkį. numatyta daugiau dėmesio skirti gamtamoksliams dalykams 8 klasėje (ypač fizikos ir chemijos), taip pat skaitymo (teksto suvokimo) 6 klasėje. Pavyko prisikviesti į mokyklą dirbti fizikos specialistę.Mokykla tęsia dalyvavimą sveikatos įgūdžių stiprinimo programose „Sveikatiada“, prevencinėse programose „Antras žingsnis“ ir „Zipio draugai“, projekte „Mokinių rengimas karjerai“ (programa „Kam to reikia?“). Yra aktyvi programos „Sveikatą stiprinanti mokykla“ dalyvė.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsenaStebėsena vykdoma nuolat, rezultatus aptariant klasėse kas mėnesį (pagal poreikį ir dažniau). Mokykloje mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos analizuojami „signaliniai“ rezultatai, o pasibaigus pusmečiams vykdoma išsami palyginamoji analizė, kuri aptariama ir su mokiniais, ir su jų tėvais (globėjais).2015–2016 ir 2016–2017 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimasMokykloje neformaliajam vaikų švietimui organizuoti panaudojamos visos pagal ugdymo planą skirtos valandos (21 val.). Ir toliau aktyviai veikia 3 mokinių organizacijos: skautai, jaunieji miško bičiuliai ir prevencinės veiklos jaunimo grupė „Taškas“. Mokiniai gali pasirinkti veiklą pagal pomėgius 12 būrelių, veikiančių mokykloje (meninės raiškos, sportinės veiklos ir sveikos gyvensenos, ekologinio ugdymo ir kt.). Organizuojami tradiciniai renginiai, kuriuos rengia patys mokiniai, padedami pedagogų (Mokslo metų pradžios, Mokytojo dienos šventės, kalėdiniai karnavalai, Šimtadienio ir mokyklos gimtadienio šventės ir kt.). Jau tradiciniai tampa bendri renginiai visai mokyklos bendruomenei „Kartų diena“ ir „Diena kitaip“ ir kalėdinis sveikinimas-koncertas visai miestelio bendruomenei. Kasmet mokykla dalyvauja respublikinėse akcijose „Darom“, „Vilties paukštė“, Solidarumo bėgimas ir kt. Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2015–2016 mokslo metaisMokyklos vaiko gerovės komisija (toliau – VGK) sistemingai analizuoja patyčių ir smurto problemos mokykloje. Fizinio smurto atvejų nebūta, tačiau patyčių problema išlieka (ypač prasivardžiavimas). Nė vienas atvejis nepaliekamas be dėmesio, kalbamasi su vaikais, jų tėvais (globėjais). Socialinė pedagogė atliko kasmetinę anoniminę apklausą dėl patyčių problemos, aptarti jos rezultatai su mokiniais, pedagogais, tėvais (globėjais). Mokykloje organizuojami užsiėmimai, paskaitos-pokalbiai, kuriuose aptariami įvairūs patyčių atvejai, mokiniai mokomi, kaip jie turi elgtis susidūrę su patyčiomis, kaip gali vienas kitam padėti, kur turi kreiptis pagalbos. Krizinių situacijų dėl patyčių neturėta. Dalyvaujame prevencinėse programose „Antras žingsnis“ ir „Zipio draugai“.Minimali priežiūra nebuvo skirta nė vienam mokiniui, 1 mokinys (vaikų globos namų ugdytinis) dėl sisteminių vagysčių, valkatavimo buvo išvežtas į socializacijos centrą. Korupcijos prevencija mokykloje 2015–2016 mokslo metaisToliau dalyvaujama Sąžiningumo mokyklų veikloje, organizuodami su mokiniais diskusijas apie korupciją, jos apraiškas, daromą žalą per klasių valandėles, po 1 pamoką integruota į pilietiškumo ugdymo ir ekonomikos programas (9–10 klasėse). Siekiama, kad jau mokykloje mokiniai mokytųsi sąžiningai atlikti užduotis, nenusirašinėti. Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2015–2016 m. m. atliktas giluminis mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas. Geriausiai įvertinta sritis – mokyklos strateginis valdymas. Problematiškiausia sritis – ugdymas ir mokymasis. Todėl šiais mokslo metais planuojama atlikti srities Pasiekimai rodiklių 3.1 Pažanga ir 3.2 Mokymosi pasiekimai giluminį įsivertinimą ir išsiaiškinti priežastis, trukdančias daliai mokinių siekti geresnių mokymosi rezultatų, daryti pažangą.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas mokykloje nebuvo vykdomas.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiViešvilės seniūnija, pasienio užkarda, Skalvijos vaikų globos namai, bendruomenės centras „Skalvija“, Kalvelių ir Viešvilės girininkijos, Jurbarko miškų urėdija, Policijos komisariatas, Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinė mokykla, Smalininkų technologijų ir verslo mokykla, Visuomenės sveikatos centras.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosTėvams (globėjams) sistemingai pateikiama informacija apie vaiko daromą pažangą, elgesio problemas elektroniniame dienyne, individualių pokalbių metu. Klasių vadovai organizuoja teminius susirinkimus tėvams (globėjams), kuriuose diskutuojama įvairiomis temomis: mokymosi motyvacijos skatinimo, moralinių vertybių formavimo, paskatinimų ir bausmių taikymo, saugaus naudojimosi internetu ir kitomis aktualiomis temomis. Organizuojami bendri informaciniai tėvų (globėjų) ir pedagogų susirinkimai.Organizuojami bendri renginiai su socialiniais partneriais: susitikimai mokykloje ir darbovietėse, paskaitos-diskusijos, dalyvavimas akcijose, talkose ir kt.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosMokykla – aktyvi miestelio bendruomenės narė, organizavo bendrus renginius, akcijas: kalėdinį sveikinimą-koncertą, valstybines šventes (kartu su kultūros centru, Skalvijos vaikų globos namais), kalėdinė mugė „Gerumo stalas“ (kartu su miestelio bendruomenės centru, girininkijomis), Kaziuko mugę, mokinių supažindinimo su tėvų profesijomis dieną „Šok į tėvų klumpes“.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2015 m.2016 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)238,1244,0Papildomai mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)6,13 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų162,3 (68,2%)157,5(64,55%)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos0,50,6Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)193,1194,7Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)186,1 (96,4%)198,0 (101,7%)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti18,335,4Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)3,78,0Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos0,50,43 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų130,3 (70,02%)129,5 (65,41%)2016 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2015 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis106,4%Kreditinis įsiskolinimas 2015 m. gruodžio 31 d.0,8Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2016 m. gruodžio 31 d.-Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą00Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose10,610,1Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2015 m.1,2 (2%)+3,3 (darbo birža)Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2016 m. rugsėjo 30 d.0,7Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląNebuvo tikrintaMokyklos problemos ir jų sprendimas2015 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Liko neišspręsta problema dėl mokyklos raudonojo pastato stogo pakeitimo. Stogo čerpės visai byra, lyjant vanduo veržiasi vidun, drėksta patalpos. Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasTinkamai įrengtinas technologijų kabinetas (pasenusi įranga, priemonės, neatitinkančios šiuolaikinius technologijų pamokų reikalavimus)Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasDėl mažėjančio mokinių skaičiaus gali nepavykti suformuoti 10 klasės kitais mokslo metais. 2015–2016 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseAtaskaita aptarta Mokyklos tarybos posėdyje spalio 10 d. (protokolo Nr. 4). 2016 m. spalio 25 d. 16.00 val. bus pristatyta mokyklos bendruomenei.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaAktuali informacija pateikiama mokyklos interneto svetainėje adresu http://viesvile.com/vmokykla, apie mokyklos veiklą pateikiama informacija rajoniniams laikraščiams „Šviesa“ ir „Mūsų laikas“.Kita informacijaMokykloje dirba kvalifikuoti savo srities specialistai (ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai).Gerėja ugdomoji aplinka.Gerai organizuotas mokinių pavėžėjimas ir maitinimas.Mokyklos direktorė ____________________ Irena Oičenkienė JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS IR MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2015–2016 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto 2016 m. spalio 12 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti mokyklos nuveiktus darbus per 2015–2016 m. m. Palyginti mokyklos veiklos pokytį su 2014–2015 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Mokyklos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Mokyklos direktorė Irena Oičenkienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo skyriui ir mokyklai.ParengėGenovaitė Grigucevičienė2016-10-12