DelEgleGENUTE372012-07-30T13:30:00Z2016-11-09T13:58:00Z2016-11-09T14:11:00Z11148248450Sveikatos apsaugos ministerija70462322812ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS IR MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2015–2016 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2016 m. lapkričio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-342Jurbarkas Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252, 253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos ir mokyklos direktoriaus 2015–2016 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama).Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas S.LapėnasAdministracijos direktorė V.RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R.VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I.GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Pocevičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 191, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT g.poceviciene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-11-14 PRITARTA Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimu Nr. JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS IR MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2015–2016 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA2016-11-04JurbarkasMokyklos direktorė – Alma Uznė.Mokyklos tarybos pirmininkė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jurgita Voroninienė (2015–2016 mokslo metais), mokytoja Rita Urbutienė nuo 2016-10-01.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – pradinis ugdymas.Informacija apie mokyklos ir mokyklos direktoriaus veiklą:Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)23 m. Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2005 m.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai I vadybinė, 2011 m., atitiktis 2015 m.2015–2016 mokslo metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiInicijavau, telkiau ir sudariau 19 komandų (darbo grupių) mokyklos strateginiam, metiniam bei ugdymo planams rengti, veiklos kokybės įsivertinimui atlikti, projektų paraiškoms pildyti, projektui „Gabių ir talentingų vaikų ugdymas“, programos „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ įgyvendinimui, Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos akto dėl Lietuvos nepriklausomos valstybės atstatymo signatarės Birutės Nedzinskienės 60-osioms gimimo metinėms paminėti, nepamokinių dienų, renginių, švenčių organizavimui ir t. t. 2015–2016 mokslo metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuParengiau 9 įsakymus dėl darbuotojų funkcijų reglamentavimo, t. y. asmenų, atsakingų už mokymosi pasiekimų gerinimą ir mokymosi pagalbos organizavimą mokykloje skyrimo, mokinių nacionalinių pasiekimų tyrimo administravimo mokykloje, mokyklos civilinio mobilizacinio personalo rezervo sąrašo sudarymo, sudėties keitimo, duomenų tvarkymo ir t. t.Parengiau 78 įsakymus dėl atsakingų pedagogų skyrimo vykstant mokiniams į ekskursijas, varžybas, išvykas ir kitus turizmo renginius. Inicijavau Poveikio priemonių taikymo netinkamai besielgiantiems mokiniams tvarkos parengimą ir ją patvirtinau (mokyklos direktoriaus 2016-02-26 įsakymas Nr. VI-47). 2015–2016 mokslo metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuTvirtinau mokyklos 2016 m. biudžeto išlaidų sąmatas, Mokytojų ir darbuotojų tarifikacijas (mokyklos direktoriaus 201-09-30 įsakymas Nr. PI-121, 2016-01-05 įsakymas Nr. PI-1, 2016-03-10 įsakymas Nr. PI-55). Inicijavau ir parengiau įsakymą dėl priedų skyrimo už papildomus darbus darbuotojams (direkcinės tarybos 2015-12-23 posėdžio protokolas Nr. 15, mokyklos direktoriaus 2015-12-23 įsakymas Nr.PI-141). Inicijavau Švietimo stebėsenos tvarkos aprašo parengimą ir jį patvirtinau (mokyklos direktoriaus 2015-11-06 įsakymas Nr. VI-275). Inicijavau mokyklos bendrųjų naudojimosi biblioteka taisyklių pakeitimus (mokyklos direktoriaus 2016-04-15 įsakymas Nr. VI-111). Rengiau mokyklos finansų kontrolės būklės ataskaitą (2016-01-27, Nr. F1-7). Inicijavau mokyklos finansinės ataskaitos už 2015 metus ir 2 proc. GPM lėšų tvirtinimą 2016 metams Mokyklos taryboje (Mokyklos tarybos 2016-04-13 posėdžio protokolas Nr. V2-03). Inicijavau ir parengiau įsakymą dėl inventorizacijos atlikimo (mokyklos direktoriaus 2015-12-02 įsakymas Nr. VI-296).Kvalifikacijos tobulinimas 2015–2016 mokslo metais1. Seminaras „Įsivertinimo metodika ir rodikliai: nuo seno prie naujo“ (2015-12-15).2. Seminaras-edukacinė išvyka „Šiandieninis bendruomenės vadovas: kaip kalbėti, kad bendruomenė imtųsi svarbių veiklų“ (2015-12-16).3. Seminaras „Gabių vaikų ugdymo patirtis Estijos bendrojo lavinimo mokyklose“ (2016 m. kovo 23-24 d.).4. Seminaras „Efektyvus Vaiko gerovės komisijos darbas – kaip to pasiekti? (2016-04-11).5. Seminaras „Mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo ir išorinio vertinimo aktualijos“ (2016-06- 28,29).Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2016–2017 mokslo metaisMokyklos veiklos įsivertinimo organizavimas ir gautų įsivertinimo rezultatų panaudojimas siekiant mokyklos pažangos gerinant mokinių pasiekimus.Numatomos tobulinti šios kompetencijos: švietimo politikos, strategijos kūrimo, organizacijos tobulinimo ir pokyčių valdymo.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2015 m.2016 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius57 (71,33)56 (69,94)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius29 (24,7)28 (24,7)Mokinių skaičius576593Ikimokyklinukų skaičius-4Priešmokyklinukų skaičius-4Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius576601Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus79 (13,7 proc.)103 (17,98 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus117 mok.(20,31 proc.)150 mok.(24,96 proc.)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasStrateginis veiklos planas parengtas 2013–2016 metams (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2012 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. VI-411 ir 2015 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. VI-330). Mokyklos metinis veiklos planasVeiklos planas parengtas 2015–2016 mokslo metams (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2015 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. VI-194). 2015–2016 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai 1. Tęsti pamokos kokybės tobulinimą, siekiant, kad kiekvienas mokinys ir mokytojas patirtų sėkmę.2. Telkti mokyklos bendruomenę bendrai veiklai, kuriant jaukią, kultūringą bei savitas tradicijas atspindinčią aplinką.2015–2016 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasVisi mokytojai pagal bendrus susitarimus analizavo kiekvieno mokinio individualią pažangą.60 proc. mokytojų vedė pamokas, kuriose be darbo porose ir darbo grupėse, buvo taikomi ir kiti aktyvieji mokymo metodai.Per mokslo metus vidutiniškai vienas pedagogas tobulino kvalifikaciją 39,8 val.2016-03-22 mokykloje vyko respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Metodų mugė“, kurioje dalyvavo 180 dalyvių.Sėkmingai įgyvendintas tradicinis savanoriškos mokytojų veiklos projektas „Dienos ritmu“.Suburta pradinių klasių mokinių tėvų grupė „Tėvai – lyderiai“.Suremontuota: technologijų kabinetas, sporto, treniruoklių bei aktų salės, rytinė laiptinė, vidinis kiemelis, šaligatviai.2016–2017 mokslo metų (arba 2017 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvos1. Tobulinti ugdymo kokybę, siekiant mokytojo ir mokinio kūrybiškumo bei veiklų dermės, orientuotos į kiekvieno mokinio pažangą.2. Plėtoti mokyklos kultūrą, gerinti jos įvaizdį ir stiprinti vertybines nuostatas, siekiant geresnių mokyklos bendruomenės narių santykių. Numatytos priemonės, kurios padėtų stiprinti ugdytinių ir mokinių ugdymosi savivaldumą, konstruktyvumą, socialumą ir atsakomybę darant įtaką mokinio (ugdytinio) asmenybės brandai. Taip pat siekiama įtraukti mokyklos bendruomenę į aplinkų bendrakūrą.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2015–2016 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimas2015–2016 mokslo metų ugdymo planas suderintas su Jurbarko rajono savivaldybės Švietimo skyriumi (2015-08-27 įsakymu Nr. ŠS6-221) ir su Mokyklos taryba (2015-08-31 posėdžio protokolo Nr. V2-03). Patvirtintas mokyklos direktoriaus 2015-08-31 įsakymu Nr. VI-198.2015–2016 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2014–2015 mokslo metais) Pagal pradinio ugdymo programos ugdymo planą visi pradinių klasių mokytojai pamokose taikė įvairius mokymo metodus, gabesni mokiniai buvo skatinami teikti pagalbą silpniau besimokantiems, pamokos buvo vedamos netradicinėse edukacinėse erdvėse. Pagal poreikį visiems ugdymo(si) ir elgesio sunkumų turintiems mokiniams buvo suteikta specialioji pagalba. 1–4-tų klasių mokiniams, kurie turėjo mokymosi problemų, buvo paskirtos grupinės konsultacijos. Pagrindinio ugdymo programos ugdymo planas įgyvendintas sėkmingai, skirtos valandos mokinių poreikiams tenkinti. Didžiausias teigiamas pokytis – parengtas ir pradėtas vykdyti Mokinio asmens pažangos stebėjimo ir fiksavimo bei rezultatų analizavimo sistemos aprašas. 2016 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) 2016 metais pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinime dalyvavo visi (45) 10-tų klasių mokiniai. Lietuvių kalbos (gimtosios) rezultatų vidurkis – 6,24 (savivaldybės – 6,79, šalies – 6,46 balo), matematikos vidurkis – 4,89 (savivaldybės – 5,38, šalies – 5,73 balo). Lyginant su 2015 metų rezultatais, matematikos pasiekimų patikrinimo rezultatų bendras vidurkis padidėjo 0,1 balo, lietuvių kalbos (gimtosios) – 0,48 balo.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Mokykla dalyvauja projekte „Gera mokykla: nuo geros prie geresnės“. Projekto metu mokykla atlieka įsivertinimą pagal atnaujintos veiklos kokybės įsivertinimo metodiką, fiksuojamos patirtys, kurios bus pateiktos metodinių patarimų leidinyje.1, 4-tų klasių mokiniai dalyvavo programoje „Antras žingsnis“ – mokiniai buvo mokomi įsitraukti į saugios bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. 4a klasės mokiniai dalyvavo tarptautiniame skaitymo gebėjimų tyrime PIRLS. Gauti rezultatai aptarti 2016-10-21 vykusiame pradinių klasių mokytojų tarybos sekcijos posėdyje. Mokyklos rezultatai yra žemesni už Lietuvos vidurkį. Gerinant mokinių skaitymo įgūdžius, numatyta aptarti ir taikyti skaitymo mokymo strategijas.28 8–10-tų klasių mokiniai dalyvavo tarptautiniame penkiolikmečių tyrime OECD PISA 2015 (Programme for International Student Assessment). 2, 4, 6 ir 8-tų klasių mokiniai dalyvavo Nacionalinio egzaminų centro organizuotame „Diagnostinių ir standartizuotų testų“ patikrinime. Gauti rezultatai aptarti mokinių tėvų susirinkimuose bei Mokytojų tarybos posėdžiuose. Priimti nutarimai, jog metodinėse grupėse mokytojai spręs, kaip sieks gerinti silpniausias pamokos turinio ir veiklos sritis. Pamokų ir mokymosi pagalbos teikimo metu matematikos mokytojai daugiau dėmesio skirs geometrijos, reiškinių lygčių ir nelygybių sprendimo uždaviniams, lietuvių kalbos mokytojai didesnį dėmesį skirs gimtosios kalbos raštingumui ir išvadų rengimui gerinti: mokytojas per pamokas 5–10 min. skirs rašybos įgūdžių tvirtinimui bei skatins mokinius daugiau skaityti grožinės literatūros kūrinių.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena2015–2016 m. m. 1–4-tų klasių mokinių pažangumas – 96,8 proc., kokybė – 59,5 proc. 2014–2015 m. m. 1–4-tų klasių mokinių pažangumas – 99,2 proc., kokybė – 57,1 proc. Pažangumas sumažėjo 2,4 proc., kokybė padidėjo 2,4 proc. 1–4-tų klasių mokinių mokymo(si) rezultatai buvo analizuojami ir aptariami pradinių klasių mokytojų tarybos sekcijos posėdžiuose, pradinių klasių mokytojų metodinės grupės susirinkimuose.5–10-tų klasių mokinių mokymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena buvo vykdoma nuolat, mokinių rezultatai aptariami klasėse kas mėnesį (pagal poreikį ir dažniau). Mokykloje mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos analizuojami „signaliniai“ įvertinimai, esant nepatenkinamiems „signalinio“ pusmečio įvertinimams sudaromi mokymosi sunkumų įveikimo veiksmų planai, pusmečių ir metiniai rezultatai aptariami Mokytojų tarybos posėdžiuose.5–10-tose klasėse dirbantys mokytojai analizavo kiekvieno mokinio individualią pažangą. 1 kartą per mokslo metus atskirų mokinių pažangos stebėjimas pamokose buvo aptartas pradinių klasių mokytojų tarybos sekcijos ir mokytojų tarybos posėdžiuose.5–8-tų klasių mokinių mokymosi pažangumas iki 3 proc. pagerėjo iš anglų kalbos ir 4 proc. iš lietuvių kalbos 6-ose klasėse.2015–2016 ir 2016–2017 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2015–2016 m. m. veikė 12 būrelių, skirtų 1–4-tų klasių mokiniams. Juos lankė 168 (66,9 proc.) pradinukų. 2016–2017 m. m. veikia 15 pradinių klasių mokiniams skirtų būrelių, kuriuos lanko 176 (63,8 proc.) pradinukai.2015–2016 m. m. 5–10-tų klasių mokiniams veikė 15 būrelių, kuriuos lankė 177 (55 proc.) mokiniai. 2016–2017 m. m. 5–10-ų klasių mokiniams veikia taip pat 15 būrelių, kuriuos lanko 182 (57 proc.) mokiniai.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2015–2016 mokslo metaisJurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos direktoriaus 2015-10-05 įsakymu Nr. VI-242 patvirtintas Patyčių prevencijos planas, reagavimo į patyčias tvarka.Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos direktoriaus 2015-09-08 įsakymu Nr. VI-207 patvirtinta Saugios mokyklos ABC taryba. Įvyko 5 Saugios mokyklos ABC tarybos susirinkimai. Pagal projektą „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ visi 8a klasės mokiniai ir 50 proc. 7a klasės mokinių dalyvavo paauglių psichologinio atsparumo ugdymo programoje „Tiltai“.Korupcijos prevencija mokykloje 2015–2016 mokslo metaisParengtas integruojamų pamokų antikorupcine tema planas 2015–2016 m. m. 9–10-tose klasėse vyko 10 pamokų, integruotų į pilietinį ugdymą, ir 16 pamokų integruotų į istoriją, 5–10-tose klasėse. Antikorupcijos dienai paminėti skirtose pilietiškumo pagrindų ir istorijos pamokose 65 proc. 9–10-tų klasių mokinių rengė ir pristatė pranešimus ,,Ką aš turėčiau žinoti apie korupciją“. 85 proc. 9–10-tų klasių mokinių žiūrėjo mokomuosius filmus antikorupcine tema, vyko šių filmų aptarimai-diskusijos. 9-tose klasėse pilietiškumo pagrindų pamokose vyko šūkio antikorupcine tema kūrimas. Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Atliktas platusis mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas pagal atnaujintą veiklos kokybės įsivertinimo metodiką (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016-03-29 įsakymas Nr. 2V-267). Gauti duomenys panaudoti rengiant mokyklos veiklos planą 2016–2017 mokslo metams, pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planus 2016–2017 mokslo metams bei mokytojų ilgalaikius planus 2016–2017 mokslo metams.Nacionalinei mokyklų vertinimo agentūrai pateikta Įsivertinimo ir pažangos anketa.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas vyko 2013 m. sausio 21–25 d. Gauti duomenys, kurie orientuoti į kokybinius pokyčius, naudojami mokyklos veiklos ir ugdymo(-si) proceso kokybei tobulinti.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiVO „Gelbėkit vaikus“, Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla, Lietuvos skautija, Jurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka, Jurbarko švietimo centras, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko miškų urėdija, Jurbarko kultūros centras, Jurbarko krašto muziejus, Jurbarko vaikų lopšelis-darželis „Nykštukas“.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosApskritojo stalo diskusijos, susirinkimai, pokalbiai, išvykos, projektų rengimas ir įgyvendinimas, Kalėdų labdaros popietė, Padėkos diena. Pagal projektą „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ vyko mokymai tėvams. Dalyvavo 30 tėvų (2 grupės po 15 asmenų).Mokyklos bendruomenės iniciatyvosSavanoriška mokytojų veikla projekte „Dienos ritmu“.Mokyklos tarybos iniciatyva įgyvendinamas ilgalaikis projektas „Puoškime savo mokyklą“. Pradinių klasių mokytojų ir dalies tėvų iniciatyva įrengtos edukacinės erdvės pradinių klasių korpuse.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2015 m.2016 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)634,9609,8Papildomai mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)11,61,53 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų439,2(69 proc.)419,2(68,7 proc.)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšosPo reorganizavimo gautos lėšos*11,61,543,8Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)215,1219,5Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)208,2(97 proc.)222,9(101,5 proc.)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti81,893,7Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)2,010,7Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšosPo reorganizavimo gautos lėšos*5,113,254,53 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų125,6(60 proc.)143,1(61,3 proc.)2016 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2015 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis111proc.Kreditinis įsiskolinimas 2015 m. gruodžio 31 d.0Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2016 m. gruodžio 31 d.2,5Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą1,10,3Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigoseIš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2015 m.3,7Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2016 m. rugsėjo 30 d.1Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląNebuvo tikrinta.Mokyklos problemos ir jų sprendimas2015 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Nesaugūs stadiono bėgimo takai. 2017 metams Jurbarko rajono savivaldybei pateikta sąmata bėgimo takams atnaujinti. Ugdymo procesas kūno kultūros pamokų metu organizuojamas taip, kad mokiniai nesinaudoja stadiono bėgimo takais.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasPatyčios. Jos sprendžiamos Saugios mokyklos ABC tarybos susirinkimuose ir įgyvendinant priimtą Poveikio priemonių taikymo netinkamai besielgiantiems mokiniams tvarką.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasKasmet daugėja mokinių, turinčių emocijų ir elgesio sunkumų, žalingi įpročiai. Prevencija – pokalbiai su mokiniais, prevencinių programų įgyvendinimas, tėvų švietimas.2015–2016 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseMokytojų taryboje ataskaita aptariama 2016 m. lapkričio 7 d., Mokinių taryboje – 2016 m. lapkričio 8 d., Mokyklos taryboje – 2016 m. lapkričio 8 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaMokyklos ir Jurbarko rajono interneto puslapiuose, rajoninėje ir respublikinėje spaudoje. Kita informacijaMokykla yra Kokybės siekiančių mokyklų klubo narė.* Po reorganizavimo Jurbarko Girdžių pagrindinės mokyklos lėšos.Mokyklos direktorė Alma Uznė JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS IR MOKYKLOS DIREKTORIAUS 2015–2016 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2016 m. lapkričio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti mokyklos nuveiktus darbus per 2015–2016 m. m. Palyginti mokyklos veiklos pokytį su 2014–2015 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Mokyklos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Mokyklos direktorė Alma Uznė bei Švietimo, kultūros ir sporto centro skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Pocevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui bei mokyklai.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Pocevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2016-11-14