DelEgleRuta Vasiliauskiene232016-08-02T09:35:00Z2016-11-10T06:58:00Z2016-11-10T06:58:00Z575544307Sveikatos apsaugos ministerija35231183815ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENINĖS ADMINISTRACINIŲ GINČŲ KOMISIJOS SUDARYMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2016 m. lapkričio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-337JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 5 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo Nr. VIII-1031 pakeitimo įstatymo 1 straipsnio 1 dalimi, 2 straipsniu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 131 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:Sudaryti šią Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninę administracinių ginčų komisiją:Faustas Bakys, savivaldybės Tarybos narys,Indrė Gavėnė, Tarybos ir mero sekretoriato vyriausioji specialistė,Egidijus Giedraitis, savivaldybės Tarybos narys,Laima Keraitė, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja,Donatas Ramanauskas, savivaldybės Tarybos narys.Paskirti šio sprendimo 1 punktu sudarytos komisijos:pirmininku – Donatą Ramanauską;pirmininko pavaduotoja – Laimą Keraitę;sekretore – Indrę Gavėnę.Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos nuostatus (pridedama).Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gegužės 28 d. sprendimą Nr. T2-164 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos sudarymo“. Šis sprendimas galioja iki 2017 m. gruodžio 31 d. Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V. RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato vedėja G. GudaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Indrė GavėnėPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-11-14 PATVIRTINTA Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENINĖS ADMINISTRACINIŲ GINČŲ KOMISIJOS NUOSTATAI I. BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką. 2. Komisijos paskirtis – nagrinėti asmenų skundus dėl Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administravimo subjektų priimtų individualių administracinių aktų ir veiksmų (neveikimo) teisėtumo, taip pat šių subjektų vilkinimo atlikti jų kompetencijai priskirtus veiksmus.3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymu, Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais, taip pat šiais nuostatais.4. Komisija kartą per metus teikia informaciją apie savo veiklą Savivaldybės tarybai. II. SKUNDO (PRAŠYMO) PADAVIMAS, PRIĖMIMAS IRPASIRENGIMAS JĮ NAGRINĖTI 5. Skundą (prašymą) Komisijai, jos kompetencijai priskirtais klausimais, turi teisę paduoti asmenys, taip pat viešojo administravimo subjektai, manantys, kad jų teisės yra pažeistos. Su prašymais į Komisiją kreipiasi viešojo administravimo subjektai, o su skundais – kiti asmenys. 6. Komisijai duodamas skundas (prašymas) turi atitikti Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 24 straipsnyje (išskyrus 24 straipsnio 2 dalies 9 punktą) nustatytus formos ir turinio reikalavimus. Skundas (prašymas) Komisijai gali būti paduodamas raštu tiesiogiai, siunčiamas paštu arba elektroninių ryšių priemonėmis. 7. Prie skundo (prašymo) pridedami šie priedai:7.1. skundžiamas aktas;7.2. jeigu būtina, – dokumentas, patvirtinantis reikalavimų ar prieštaravimų skundžiamai institucijai, įstaigai įteikimo datą;7.3. dokumentai ir kiti įrodymai, kuriais pareiškėjas grindžia savo reikalavimus.8. Skundas (prašymas) Komisijai turi būti paduotas per vieną mėnesį nuo individualaus administracinio akto paskelbimo arba įteikimo ar pranešimo apie viešojo administravimo subjekto veiksmus (atsisakymą atlikti veiksmus) suinteresuotai šaliai dienos. Tais atvejais, kai viešojo administravimo subjektas nevykdo savo pareigų arba vilkina klausimo nagrinėjimą ir nustatytu laiku jo neišsprendžia, toks neveikimas (vilkinimas) gali būti apskųstas per du mėnesius nuo dienos, kai baigiasi įstatymo ar kito teisės akto nustatytas klausimo išsprendimo laikas. 9. Komisijai teikiami skundai (prašymai) registruojami Savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos gaunamų dokumentų registre. 10. Kiekvienam skundui (prašymui) pradedama atskira byla. Skundo (prašymo) registravimo numeris laikomas skundo (prašymo) bylos numeriu.11. Užregistruotas skundas (prašymas) perduodamas Komisijos pirmininkui ar jo paskirtam kitam Komisijos nariui, kuris ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jo gavimo išsprendžia skundo (prašymo) priėmimo klausimą.12. Skundo (prašymo) priimtinumo (bylos pradėjimo), bylų sujungimo ar bylos išskyrimo į atskirą bylą (bylas) klausimas išsprendžiamas Komisijos pirmininko ar jo paskirto kito Komisijos nario rezoliucija.13. Priėmus sprendimą nagrinėti skundą (prašymą) Komisijos narys abėcėlės tvarka skiriamas pranešėju byloje (toliau – Pranešėjas). Pranešėjas parengia bylą nagrinėti Komisijos posėdyje.III. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS 14. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Prireikus gali būti organizuojami išvažiuojamieji posėdžiai. 15. Komisijos posėdžius organizuoja ir jiems pirmininkauja Komisijos pirmininkas arba jo paskirtas vyriausias pagal amžių Komisijos narys.16. Komisiją techniškai aptarnauja Savivaldybės administracija.17. Su bylos medžiaga Komisijos nariai susipažįsta iki Komisijos posėdžio. 18. Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip trys Komisijos nariai.19. Apie Komisijos posėdžio vietą, datą ir laiką pranešama bylos šalims. Bylos šalių ir (ar) jų atstovų neatvykimas į Komisijos posėdį, jeigu jiems buvo apie posėdį tinkamai pranešta, nėra kliūtis nagrinėti skundą (prašymą) ir priimti sprendimą. IV. SKUNDO (PRAŠYMO) NAGRINĖJIMAS KOMISIJOSPOSĖDYJE IR SPRENDIMO PRIĖMIMAS20. Skundai (prašymai) nagrinėjami ir sprendimai dėl jų priimami Komisijos posėdžiuose Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo nustatyta tvarka. 21. Komisijos posėdžio eigai fiksuoti daromas garso įrašas ar rašomas posėdžio protokolas. Sprendimą dėl posėdžio eigos fiksavimo būdo priima Komisija. Komisijos posėdžio garso įrašas ar protokolas yra sudedamoji bylos dalis.22. Jeigu Komisijos posėdžių eiga fiksuojama garso įrašu, Komisijos posėdžio garso įrašui taikomus reikalavimus, susipažinimo su posėdžio garso įrašu ar protokolu ir garso įrašų skaitmeninių kopijų darymo tvarką nustato Komisijos pirmininkas. 23. Jeigu Komisijos posėdžių eiga fiksuojama protokolu, jame įrašomi šie duomenys: posėdžio vieta ir data, pradžia ir pabaiga; Komisijos pavadinimas ir sudėtis; posėdyje dalyvaujančių bylos šalių ir jų atstovų, kitų posėdyje dalyvaujančių asmenų vardai ir pavardės; nagrinėjamo skundo (prašymo) turinys; bylos šalių ir jų atstovų, kitų posėdyje dalyvaujančių asmenų paaiškinimai, prašymai; balsavimo rezultatai; informacija apie sprendimo priėmimo terminą, jo apskundimo tvarką. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius. 24. Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo nustatyta tvarka ir terminais priimtas Komisijos sprendimas išsiunčiamas bylos šalims ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jo priėmimo. V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS25. Nuostatai keičiami, papildomi ar pripažįstami netekusiais galios Savivaldybės tarybos sprendimu. __________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS IR MERO SEKRETORIATASAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENINĖS ADMINISTRACINIŲ GINČŲ KOMISIJOS SUDARYMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT “ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2016 m. lapkričio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Projekto tikslas – sudaryti Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisiją ir patvirtinti jos nuostatus. Taip pat šiuo sprendimo projektu siūloma susieti sprendimo galiojimą su Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo galiojimo terminu. Minėtas įstatymas galioja iki 2017 m. gruodžio 31 d., iki šios datos siūloma nustatyti ir šio sprendimo galiojimą. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Šiuo metu galioja Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gegužės 28 d. sprendimas Nr. T2-164 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos sudarymo“. Lietuvos Respublikos Seimui 2016 m. birželio 2 d. priėmus Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymo Nr. VIII-1031 pakeitimo įstatymą, Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymas išdėstytas nauja redakcija. Šiame įstatyme apibrėžta savivaldybės visuomeninės administracinių ginčų komisijos kompetencija, šios komisijos sudarymo tvarka, nustatyti reikalavimai komisijos narių kandidatūroms, komisijos narių atleidimo, įgaliojimų nutrūkimo, darbo organizavimo, skundų (prašymų) padavimo, pasiruošimo nagrinėti, nagrinėjimo tvarka ir pan. Įsigaliojus minėtam įstatymui, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 817 „Dėl Vyriausiosios administracinių ginčų komisijos nuostatų patvirtinimo“ pripažinti netekusiais galios Administracinių ginčų komisijų darbo nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 533 „Dėl Administracinių ginčų komisijų darbo nuostatų patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), kuriais savo veiklą organizuodama vadovavosi Jurbarko rajono savivaldybės visuomeninė administracinių ginčų komisija.Būtina pažymėti ir tai, kad Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijų įstatymas galioja iki 2017 m. gruodžio 31 d., o nuo 2018 m. sausio 1 d. įsigalioja Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymas, kuriuo iš esmės reformuojama šiuo metu galiojanti sistema ir, panaikinus šiuo metu veikiančias savivaldybių visuomenines administracinių ginčų komisijas, sukuriami Vyriausiosios administracinių ginčų komisijos teritoriniai padaliniai, kurie planuojami įsteigti atsižvelgiant į apygardų administracinių teismų veiklos teritorijas. 3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus įgyvendinti teisės aktų reikalavimai, patvirtinti komisijos nuostatai, numatytas šio sprendimo galiojimo terminas. 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.-5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.-6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.-7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Projekto iniciatorius ir rengėjas – Tarybos ir mero sekretoriatas9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.-10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Tarybos ir mero sekretoriatui per DVS. Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Indrė Gavėnė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-11-14