DelEgleGrazina16172017-01-20T09:01:00Z2017-03-20T12:03:00Z2017-03-20T12:32:00Z10136317771Sveikatos apsaugos ministerija64422136016ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL PRITARIMO JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2016-2019 METŲ KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2016 METAIS ATASKAITAI/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. kovo 30 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-79JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 7 straipsniu, Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. XII-1537 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos patvirtinimo“, Jurbarko rajono savivaldybės 2016-2019 metų korupcijos prevencijos programos, patvirtintos Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. T2-162 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės 2016-2019 metų korupcijos prevencijos programos ir programos įgyvendinimo priemonių plano patvirtinimo“ 23 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:Pritarti Jurbarko rajono savivaldybės 2016–2019 metų korupcijos prevencijos programos priemonių plano įgyvendinimo 2016 metais ataskaitai (pridedama).Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V.RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R.VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I.GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Gražina Ilgevičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 156, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT grazina.ilgeviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-03-20 PAGE 1PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2017 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2016-2019 METŲ KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2016 METAIS ATASKAITATIKSLAS – didinti skaidrumą, viešumą, mažinti korupcijos prielaidas Jurbarko rajono savivaldybės ir jos įstaigų veiklos srityse.TIKSLO REZULTATO KRITERIJAI:1. tobulinti galiojančius teisės aktus labiausiai korupcijos paveiktose srityse;2. užtikrinti kokybišką norminių teisės aktų antikorupcinį vertinimą;3. gerinti administracinių paslaugų teikimo, viešųjų (elektroninių) paslaugų administravimo teikimo kokybę;4. skelbti informaciją apie savivaldybių įstaigų darbuotojų tarnybines komandiruotes, tarnybinių automobilių naudojimą savivaldybių įstaigose.1. uždavinys. Didinti sprendimų priėmimo viešumą ir skaidrumą Eil.Nr.Problemos PriemonėVykdytojaiĮvykdymo terminasLaukiamo rezultato kriterijaiLėšų poreikis, tūkst. Eur1.Gyventojų pasyvumas, susipažįstant su priimamais savivaldybės teisės aktais bei jų projektais.Atlikti gyventojų apklausą, siekiant nustatyti savivaldybės Tarybos, administracijos leidžiamų teisės aktų žinomumą, galimybę iš anksto teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti su jų projektais.Tarybos ir mero sekretoriatas,Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius2016–2019 m.Atlikto tyrimo ataskaita;Nustatyti reikalingi komunikavimo būdai ir formos.Informacija apie vykdymą 2016 metais2016 metais gyventojų apklausa nebuvo vykdyta. Savivaldybės Tarybos teisės aktų projektai skelbiami interneto svetainėje, todėl visada yra galimybė susipažinti su jais iš anksto. Apie priimtus teisės aktus skelbiama interneto svetainėje, informuojama per rajono spaudą.2.Savivaldybės teisės aktuose pasitaiko spragų, sudarančių prielaidą formuotis korupciniams santykiams.Pagal metodiką atlikti antikorupcinį teisės aktų vertinimą. Ypatingą dėmesį skirti antikorupciniu požiūriu vertinant teisės aktų projektus, dėl kurių gali kilti interesų konfliktas, taip pat kitais visuomenei reikšmingais klausimais.Administracijos direktorius,Antikorupcijos komisija,Išorės konsultantai ir ekspertaiNuolatTeisės aktuose, jų projektuose bus pašalintos korupcijos prielaidos;Atliktų vertinimų kiekis, klausimų reikšmingumas.Informacija apie vykdymą 2016 metaisPer 2016 metus atlikti 9 antikorupciniai teisės aktų projektų vertinimai. Teisės aktų projektų antikorupcinis vertinimas atliekamas vadovaujantis Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklėmis, kurios patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. 243 „Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių patvirtinimo“ ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. birželio 26 d. sprendimu T2-176 „Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.3.Ne visų savivaldybės administracijos skyrių, seniūnijų veiklą reglamentuojantys teisės aktai, kita aktuali informacija viešai prieinama visuomenei.Savivaldybės tinklalapyje skelbti visų administracijos skyrių, seniūnijų nuostatus, kitą aktualią ir reikšmingą informaciją.Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius2016 m.Savivaldybės tinklalapyje paskelbti administracijos skyrių, seniūnijų nuostatai.Informacija apie vykdymą 2016 metaisSavivaldybės tinklalapyje paskelbta visų administracijos skyrių, seniūnijų, savivaldybės įmonių aktuali ir reikšminga informacija.4.Nustatyti korupcijos pasireiškimo tikimybę Savivaldybės administracijos skyriuose, Savivaldybės įstaigose ar įmonėse.Korupcijos pasireiškimo tikimybės sritis parinkti atsižvelgiant į tyrimų ar audito medžiagą ar kitus kriterijus.Meras, administracijos direktorius, Centralizuotas vidaus audito skyrius,Antikorupcijos komisija,asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją Savivaldybėje2016–2019 m. iki kiekvienų metų IV ketvirčio pabaigosĮvertinta korupcijos pasireiškimo tikimybė ir parengta išvada.Informacija apie vykdymą 2016 metaisĮvertinta korupcijos pasireiškimo tikimybė Jurbarko rajono savivaldybės administracijoje vykdant viešuosius pirkimus seniūnijose ir parengta motyvuota išvada (savivaldybės Mero 2016-12-12 raštas Nr. T27-376).Gautas atsakymas korupcijos rizikos analizės neatlikti ( STT 2016-12-27 raštas Nr. 4-07-1207).5.Kokybiškas ir efektyvus Korupcijos prevencijos įstatymo nuostatos dėl informacijos apie asmenį, siekiantį eiti arba einantį pareigas savivaldybės įstaigoje ar įmonėje, pateikimo įgyvendinimas.Nustatyti sąrašą pareigybių (savivaldybės administracijoje ir savivaldybės įmonėse bei įstaigose), į kurias prieš skirdama asmenį savivaldybė pateiks rašytinį prašymą STT pateikti informaciją apie šias pareigas siekiantį eiti asmenį. Šį sąrašą siūlome skelbti savivaldybės tinklalapyje.Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,Asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją savivaldybėjeIki 2017 m. I ketvirčio (atnaujinamas pagal poreikį)Parengtas ir tinklalapyje paskelbtas pareigybių sąrašas.Informacija apie vykdymą 2016 metaisPer 2016 metus pareigybių sąrašas tinklalapyje nebuvo skelbtas. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 9 straipsniu, rašytiniai prašymai į STT buvo pateikti dėl 7 asmenų, kurie siekė eiti pareigas savivaldybės įstaigoje ar įmonėje, ir gauti atsakymai.2. uždavinys. Įgyvendinti nacionalinės kovos su korupcija programos savivaldybėms priskirtas priemones6.Savivaldybės institucijų, pavaldžių įstaigų ir įmonių darbuotojų žinių trūkumas, vertinant teisės aktų projektus korupciniu, socialiniu, ekonominiu ir kitais aspektais.Organizuoti savivaldybės institucijų darbuotojų mokymus dėl teisės aktų projektų vertinimo korupciniu, socialiniu, ekonominiu ir kitais aspektais (NKKP 1.17. priemonė), taip pat korupcijos prevencijos tema.Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius2016–2019 m.Mokymuose dalyvavusių savivaldybės institucijų, pavaldžių įstaigų ir įmonių darbuotojų skaičius, išklausyto kurso apimtis.Informacija apie vykdymą 2016 metais2016 metais savivaldybės darbuotojai per 2016 m. II pusmetį kėlė kvalifikaciją 90 d. d. , iš jų 65 d. d. kvalifikacija kelta nemokamai, t.y. buvo komandiruoti ir dalyvavo kursuose, seminaruose, konferencijose. Vykdant projektą „Lietuvos Respublikos ir Norvegijos karalystės institucijų bendradarbiavimas perteikiant žinias ir gerąją patirtį administracinio-finansinio valdymo bei korupcijos mažinimo ir prevencijos srityje Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių institucijoms“ seminaruose dalyvavo 75 savivaldybės administracijos darbuotojai bei savivaldybės įstaigų ir įmonių darbuotojai.7.Neskaidri vaikų priėmimo į ikimokyklinio ugdymo įstaigas tvarkaĮdiegti Jurbarko rajono savivaldybėje interaktyvią vaikų priėmimo į ikimokyklinio ugdymo įstaigas registracijos sistemą (NKKP 7.4. priemonė)Administracijos direktorius,Švietimo, kultūros ir sporto skyriusIki 2018 m.Savivaldybės tinklalapyje įdiegta interaktyvi vaikų priėmimo į ikimokyklinio ugdymo įstaigas registracijos sistema.Informacija apie vykdymą 2016 metaisPer 2016 metus savivaldybėje interaktyvi vaikų priėmimo į ikimokyklinio ugdymo įstaigas registracijos sistemą nebuvo įdiegta.TIKSLAS – didinti skaidrumą, mažinti ir šalinti korupcijos prielaidas sveikatos priežiūros srityje TIKSLO REZULTATO KRITERIJAI:1) sumažintos smulkiosios korupcijos prielaidos sveikatos priežiūros įstaigose2) gyventojų esamos nuomonės apie korupcijos paplitimą sveikatos priežiūros įstaigose pokytis - sumažės neigiamai vertinančiųjų 10 proc.1. uždavinys. Sumažinti korupcijos veiksnių pasireiškimo galimybes sveikatos priežiūros įstaigose 8.Smulkioji korupcija dažniausiai yra siejama su sveikatos priežiūros įstaigų veikla.8.1. Parengti ir išplatinti savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigose informacinę medžiagą antikorupcine tema pacientams, kurioje būtų informacija ir apie sveikatos priežiūros finansavimą, privalomąjį sveikatos draudimą, nemokamas sveikatos priežiūros paslaugas draustiesiems asmenims. (lankstinukus-skrajutes ir pan.)Savivaldybės gydytojas,sveikatos priežiūros įstaigos2016–2019 m. parengtos ir atnaujintos informacijos platinimasParengta ir išplatinta informacinė medžiaga8.2. Prisidėti ir dalyvauti Lietuvos medicinos studentų asociacijos (LiMSA) akcijoje „Geriausia padėka gydytojui-Jūsų šypsena“Savivaldybės gydytojas,sveikatos priežiūros įstaigos2016–2019 m.Dalyvavusių akcijoje sveikatos priežiūros įstaigų skaičius8.3. Inicijuoti mokymus sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojams korupcijos prevencijos klausimais, supažindinti su galiojančiais teisės aktais korupcijos prevencijos srityjesveikatos priežiūros įstaigos,savivaldybės gydytojas2016–2019 m.Mokymo renginių ir juose dalyvavusių asmenų skaičiusInformacija apie vykdymą 2016 metais8.1. Daugumoje pirminės sveikatos priežiūros centrų išplatinta informacija antikorupcine tema interneto svetainėse.8.2. Visi pirminės sveikatos priežiūros centrai dalyvauja LiMSA akcijoje „Geriausia padėka gydytojui – Jūsų šypsena“. Užlipinti lipdukai ant gydytojų kabinetų durų su šiuo šūkiu.8.3. Mokymo renginiuose iš pirminės sveikatos priežiūros centrų dalyvavo 10 asmenų (VšĮ Veliuonos PSPC ir Jurbarko PSC).TIKSLAS – sumažinti korupcijos pasireiškimo prielaidas, didinant teritorijų planavimo ir statybos skaidrumą, sumažinti administracinę naštą paslaugų gavėjamsTIKSLO REZULTATO KRITERIJAI:1) skundų dėl teritorijų planavimo ir leidimų statybos procedūrų atlikimo sumažėjimas1. uždavinys. Užtikrinti skaidrų su teritorijų planavimu ir statyba susijusių dokumentų išdavimą teisės aktų nustatytais terminais9.Pasikeitęs teritorijų planavimo procedūrų reglamentavimas mažai žinomas gyventojams, verslo įmonėms.Savivaldybės administracijos, seniūnijų patalpose esančiuose informaciniuose stenduose, savivaldybės interneto tinklalapyje nuolat skelbti teritorijų planavimo procedūrų aprašus, nurodant reglamentuojančius teisės aktus. Infrastruktūros ir turto skyriusNuolatStenduose ir interneto tinklalapyje pateikta aktuali informacija apie teritorijų planavimo procedūrų pasikeitimus.Informacija apie vykdymą 2016 metaisSavivaldybės interneto tinklalapyje nuolat skelbiami teritorijų planavimo procedūrų aprašai, pateikiama aktuali informacija apie teritorijų planavimo procedūrų pasikeitimus nurodant reglamentuojančius teisės aktus.10.Maksimaliai sumažinti korupcijos pasireiškimo tikimybę, savivaldybei išduodant specialiuosius architektūros reikalavimus.Parengti „Specialiųjų architektūros reikalavimų nustatymo savivaldybėje metodiką‘‘ (vadovą).Infrastruktūros ir turto skyriusIki 2019 m.Parengta metodikaInformacija apie vykdymą 2016 metais2016 metais metodika parengta nebuvo.TIKSLAS – gerinti administracinių ir viešųjų paslaugų kokybę, stiprinti savivaldybės institucijų antikorupcinį imunitetą (atsparumą korupcijai), didinti viešumą ir atskaitingumą visuomeneiTIKSLO REZULTATO KRITERIJAI:1) atleistų tarnautojų dėl tarnybos pažeidimų kiekis (siektina mažėjimo tendencija). 2) skundų dėl netinkamo gyventojų aptarnavimo (etikos, nekompetentingumo ir pan.) kiekis (siektina mažėjimo tendencija).1. uždavinys. Tobulinti administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo ir jų administravimo procedūras, didinant viešųjų paslaugų skaidrumą ir efektyvumą11.Viešųjų ir privačių interesų neatskyrimas yra viena iš korupcijos prielaidų, galinti pasireikšti savivaldybėje11.1. Kontroliuoti, ar asmenys laiku ir tinkamai pateikia privačių interesų deklaracijas ir, pagal poreikį, juos konsultuoti. Informaciją apie tai periodiškai teikti savivaldybės Antikorupcijos komisijai.Tarybos ir mero sekretoriatas,Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius,Administracijos padalinių vadovai, įstaigų, organizacijų, įmonių vadovaiNuolatNustatytų pažeidimų ir suteiktų konsultacijų skaičius11.2. Savivaldybės, jos įstaigų, įmonių interneto svetainėse nuolat pateikti ir atnaujinti viešųjų paslaugų teikimo tvarką (aprašus), reikiamus dokumentus, nuorodas į teisės aktus, reglamentuojančius šių paslaugų teikimą ir administravimą. Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,seniūnijų vadovai,savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovaiNuolatParengtų (atnaujintų) ir paskelbtų paslaugų teikimo aprašų, atmintinių, prašymų formų skaičius11.3. Pasikeitus teisės aktams atnaujinti ir internete pateikti viešųjų paslaugų teikimo atmintines (jei reikalinga tam tikroms paslaugoms), prašymų formas, paslaugų įkainius ir kt.Dokumentų ir viešųjų ryšių skyriusNuolatNuolatinis visuomenės informavimas apie teikiamas viešąsias paslaugas, jų įkainius.Skatinamas skaidrus ir atviras viešųjų paslaugų teikimas.Informacija apie vykdymą 2016 metaisTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistai kontroliuoja, ar laiku ir tinkamai pateikiamos privačių interesų deklaracijos ir esant poreikiui vykdomos konsultacijos.Savivaldybės administracijos ir seniūnijų teikiamų administracinių paslaugų aprašymai nuolat atnaujinami ir informuojama visuomenė, paskirti atsakingi asmenys (administracijos direktoriaus 2016-08-05 įsakymas Nr. O1-941).TIKSLAS – didinti visuomenės nepakantumą korupcijai ir skatinti visuomenę įsitraukti į antikorupcinę veikląTIKSLO REZULTATO KRITERIJAI:1) Savivaldybės korupcijos prevencijos programos žinomumas tarp gyventojų padidės 15 proc.2) Savivaldybės darbuotojų nepakantumas korupcijai padidės iki 15 proc.1. uždavinys. Vykdyti savivaldybės gyventojų ir darbuotojų antikorupcinį švietimą 12.Savivaldybės ir jai pavaldžių institucijų darbuotojai yra nepakankamai kritiški, vertinant korupcinius santykius12.1. Periodiškai atlikti tyrimus, siekiant nustatyti savivaldybės ir pavaldžių institucijų tarnautojų, kitų darbuotojų požiūrį į korupcijos apraiškas.Antikorupcijos komisija, Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,Asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją savivaldybėje2017–2019 m.Tyrimų ataskaitos12.2. Konsultuoti Savivaldybės ir jai pavaldžių institucijų (įstaigų, įmonių) darbuotojus korupcijos prevencijos klausimais.Antikorupcijos komisija,Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius,Asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją savivaldybėjeNuolatMokymų ir konsultacijų bei dalyvavusiųjų dalyvių skaičiusInformacija apie vykdymą 2016 metaisPer 2016 metus tyrimas dėl savivaldybės ir pavaldžių institucijų tarnautojų, kitų darbuotojų požiūrio į korupcijos apraiškas neatliktas.Konsultuojami savivaldybės ir jai pavaldžių institucijų (įstaigų, įmonių) darbuotojai korupcijos prevencijos klausimais, vyko mokymai, dalyvavo 75 asmenys.13.Savivaldybės gyventojai nepakankamai susipažinę su Savivaldybės korupcijos prevencijos programa.Viešai skelbti savivaldybės Korupcijos prevencijos programą ir jos įgyvendinimo priemonių planą interneto svetainėje www.jurbarkas.lt skiltyje ,,Korupcijos prevencija“Antikorupcijos komisija,Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,Asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją savivaldybėjeNuolatUžtikrinamas korupcijos prevencijos priemonių viešumas;sudaryta galimybė plačiau informuoti visuomenę.Informacija apie vykdymą 2016 metais2014–2015 metų korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo ataskaita paskelbta interneto svetainėje ,,Korupcijos prevencija“ (savivaldybės Tarybos 2016-03-31 sprendimas Nr. T2-55).2016–2019 metų korupcijos prevencijos programa paskelbta interneto svetainėje ,,Korupcijos prevencija“ (savivaldybės Tarybos 2016-05-26 sprendimas Nr. T2-162).14.Korupcijos prevencijos programa turi būti periodiškai atnaujinama, papildoma, atsižvelgiant į įvairių atliktų tyrimų, gaunamų skundų ir nustatytas galimo korupcijos pasireiškimo prielaidas.Periodiškai atlikti gyventojų ir verslininkų nuomonės tyrimus korupcijos pasireiškimo klausimais, įvertinti gaunamus skundus ir atlikti vykdomos veiklos bei priimamų teisės aktų analizę, apibendrinti šių tyrimų rezultatus ir numatyti korupcijos prevencijos priemones.Tarybos ir mero sekretoriatas,administracijos direktorius,Antikorupcijos komisija,Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius,asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją savivaldybėje2016–2019 m.Sudaromos prielaidos objektyviai atsižvelgti į galimos korupcijos apraiškas, rengiant Korupcijos prevencijos programos papildymą ar pakeitimus bei koreguojant strateginį plėtros planą.Informacija apie vykdymą 2016 metaisJurbarko rajono savivaldybės 2016–2019 metų korupcijos prevencijos programa patvirtinta 2016 metų gegužės mėnesį (savivaldybės Tarybos 2016-05-26 sprendimas Nr. T2-162), todėl pildyti ar atnaujinti 2016 metais korupcijos prevencijos programą nebuvo būtinybės.2. uždavinys. Diegti ir įgyvendinti antikorupcinio ugdymo programas15.Savivaldybės gyventojai gana abejingai vertina korupcijos apraiškas.15.1. Vykdyti korupcijos prevencijai skirtą švietimą bendrojo lavinimo mokyklose, kultūros ir švietimo įstaigose.Švietimo, kultūros ir sporto skyriusNuolatMokyklų, kultūros ir švietimo įstaigų, vykdančių korupcijos prevencijai skirtas veiklas, skaičius. Vykdytų korupcijos prevencijai skirtų renginių skaičius15.2. Organizuoti ir rengti neformalaus jaunimo viešus renginius antikorupcine tema.Jaunimo reikalų koordinatoriusKasmet Renginių antikorupcine tema skaičiusInformacija apie vykdymą 2016 metaisKorupcijos prevencijai skirti renginiai buvo organizuoti 17 bendrojo lavinimo mokyklose ir švietimo įstaigose ( Švietimo, kultūros ir sporto skyrius 2016-12-13 raštas Nr. ŠS 8-216)_________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSFINANSŲ SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO„/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT PRITARIMO JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2016-2019 METŲ KORUPCIJOS PREVENCIJOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ PLANO ĮGYVENDINIMO 2016 METAIS ATASKAITAI“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2017 m. kovo 20 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Nustatyta tvarka pritarti 2016 metų korupcijos prevencijos programos priemonių plano įgyvendinimo ataskaitai.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gegužės 26 d. sprendimo Nr. T2-162 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės 2016-2019 metų korupcijos prevencijos programos ir programos įgyvendinimo priemonių plano patvirtinimo“ 23 punkte numatyta, kad kiekvienais metais rengiama ir teikiama Tarybai ataskaita. 3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus įgyvendinti teisės aktų reikalavimai. 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Šiuo metu galioja Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gegužės 26 d. sprendimas Nr. T2-162 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės 2016-2019 metų korupcijos prevencijos programos ir programos įgyvendinimo priemonių plano patvirtinimo“. Keisti, naikinti, priimti naujų teisės aktų nereikia. 6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Projekto rengėjas – Finansų skyriaus vyriausioji specialistė G. Ilgevičienė. Šis sprendimo projektas 2017 m. kovo 17 d. apsvarstytas Antikorupcijos komisijos posėdyje ir nuspręsta sprendimo projektą teikti Tarybai.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Finansų skyriui 1 egz. per DVS. Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Gražina Ilgevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-03-20PAGE