DelEgleRuta Vanciene153112017-05-24T14:27:00Z2017-05-24T08:26:00Z2017-05-25T05:59:00Z11174349938Sveikatos apsaugos ministerija82542731815ProjektaspatikslintasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL KELEIVIŲ VEŽIMO VIETINIU SUSISIEKIMO MARŠRUTU JURBARKAS–KAUNAS–JURBARKAS /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. gegužės 25 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-171JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 33 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 4 straipsnio 3 dalimi, 171 straipsnio 2 dalimi, Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1370/2007 „Dėl keleivinio geležinkelių ir kelių transporto viešųjų paslaugų ir panaikinantis Tarybos reglamentus (EEB) Nr. 1191/69 ir (EEB) Nr. 1107/70“, 5 straipsnio 3 ir 5 dalimis, Vežėjų (operatorių) parinkimo visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti konkurso organizavimo ir visuomenės aptarnavimo sutarčių sudarymo ir nutraukimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 4 d. nutarimu Nr. 1132 „Dėl Vežėjų (operatorių) parinkimo visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti konkurso organizavimo ir visuomenės aptarnavimo sutarčių sudarymo ir nutraukimo tvarkos patvirtinimo“, 2 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos, patvirtintos Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. birželio 25 d. sprendimu Nr. T2-202 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos“, 3.4 ir 5 punktais, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2017 m. gegužės 12 d. raštą Nr. (2.11-35) 6V-1159 „Dėl sutarčių sudarymo ne konkurso tvarka“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Vežėjo parinkimą keleivių vežimui vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas vykdyti konkurso būdu.Įpareigoti Jurbarko rajono savivaldybės administraciją parengti Vežėjo parinkimo keleivių vežimui vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas konkurso būdu sąlygas ir jas teikti tvirtinti savivaldybės tarybai. Nustatyti, kad konkurso būdu parinktas vežėjas paslaugas pradeda teikti nuo 2018 m. liepos 1 d.Sudaryti nuo 2017 m. birželio 13 d. iki 2018 m. birželio 30 d. keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas sutartį su UAB „Jurbarko mažieji autobusai“. Pritarti sprendimo 4 punkte nurodytos keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas sutarties projektui (sutarties projektas pridedamas).Įpareigoti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktorių sudaryti sprendimo 4 punkte nurodytą sutartį.Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktoriaus pavaduotojas V. Ganusauskas Tarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I.GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėInfrastruktūros ir turto skyriaus vedėjas D. JančarasParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70155, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT ruta.vanciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-05-25 Jurbarko rajono savivaldybės tarybos2017 m. gegužės 25 d. sprendimo Nr.priedas(projektas)KELEIVIŲ VEŽIMO VIETINIO REGULIARAUS SUSISIEKIMO AUTOBUSŲ MARŠRUTU JURBARKAS–KAUNAS–JURBARKASSUTARTIS 2017 m. _________________ d. Nr. …….JurbarkasJurbarko rajono savivaldybės administracija, toliau vadinama Savivaldybe, atstovaujama Vidos Rekešienės, savivaldybės administracijos direktorės, veikiančios pagal Jurbarko rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, ir UAB „Jurbarko mažieji autobusai“, toliau vadinama Vežėju, atstovaujami Medos Alksnienės, bendrovės direktorės, veikiančios pagal bendrovės įstatus, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 171 straipsnio 2 dalies 2 punktu, 2007 m. spalio 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1370/2007 dėl keleivinio geležinkelių ir kelių transporto viešųjų paslaugų ir panaikinančio Tarybos reglamentus (EEB) Nr. 1191/69 ir (EEB) Nr. 1107/70, 5 straipsnio 5 dalimi, Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. 3-62 „Dėl Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklių patvirtinimo“, Keleivinio transporto vežėjų išlaidų (negautų pajamų), susijusių su transporto lengvatų taikymu, kompensavimo (atlyginimo) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo įgyvendinimo“, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2017 m. gegužės 25 d. sprendimu Nr. T2- „Dėl keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas“ bei kitais keleivių vežimą reglamentuojančiais teisės aktais, sudarė šią sutartį.I. SUTARTIES OBJEKTAS1. Keleivių vežimas vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas pagal Savivaldybės išduotus leidimus, patvirtintus eismo tvarkaraščius ir sutarties šalių prisiimtus įsipareigojimus bei Vežėjo išlaidų (negautų pajamų) dėl keleiviams taikytų važiavimo lengvatų kompensavimas (atlyginimas) teisės aktų nustatyta tvarka.II. SUTARTIES ŠALIŲ PAREIGOS2. Vežėjas įsipareigoja:2.1. organizuoti darbą ir vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas pagal leidimuose nurodytas sąlygas, griežtai laikantis eismo tvarkaraščių ir maršruto trasų, reguliariai ir nenutrūkstamai teikti keleivių vežimo paslaugas;2.2. laikytis Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatytų (patvirtintų) keleivių važiavimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais tarifų;2.3. vežti keleivius tik geros estetinės, sanitarinės ir techninės būklės, leidimuose nurodyto tipo ir talpumo autobusais, apipavidalintais pagal Keleivinio kelių transporto priemonių apipavidalinimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1998 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. 55 „Dėl Keleivinio kelių transporto priemonių apipavidalinimo nuostatų patvirtinimo“ reikalavimus;2.4. laikytis Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklių nustatytos tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. balandžio 13 d. įsakymu Nr. 3-223 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklių patvirtinimo“;2.5. vesti autobusų darbo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutuose apskaitą ir iki kito mėnesio 10 dienos pateikti Savivaldybei nustatytos formos ataskaitą apie praėjusį mėnesį įvykdytus, nutrauktus ir nereguliarius reisus (priedas);2.6. teikti keleiviams Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme nustatytas lengvatas;2.7. vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. nutarimu Nr. 478 „Dėl Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo įgyvendinimo“ pasibaigus ataskaitiniam kalendoriniam mėnesiui, iki kito mėnesio 10 dienos pateikti Savivaldybei Keleivinio transporto vežėjų išlaidų (negautų pajamų), susijusių su transporto lengvatų taikymu, kompensavimo (atlyginimo) tvarkos aprašo 3 priede nustatytos formos ataskaitą apie parduotus su nuolaida važiavimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais bilietus ir sąskaitą;2.8. taikant nuolaidas Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme nenurodytų kategorijų asmenims, netaikyti nuolaidų, identiškų nustatytoms šiame įstatyme (50 proc. ir 80 proc.), dėl šių nuolaidų negautų pajamų neįrašyti į ataskaitas apie parduotus su nuolaida bilietus;2.9. ne vėliau kaip iki paslaugų (keleivių vežimo) teikimo pradžios sudaryti sutartis su kitų autobusų stočių, nurodytų patvirtintuose eismo tvarkaraščiuose, valdytojais dėl aptarnavimo ir informacijos autobusų stotyje ir stotelėse teikimo keleiviams ir kt. bei skelbti informaciją apie autobusų eismo tvarkaraščius stotelėse, kuriose numatyti autobusų sustojimai pagal Savivaldybės patvirtintą maršruto eismo tvarkaraštį;2.10. vesti transporto priemonių (autobusų) darbo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų reisų ir ekonominių rodiklių apskaitą;2.11. Savivaldybės prašymu pateikti vežėjo gamybinius-ekonominius ir finansinius rodiklius bei sudaryti sąlygas patikrinti šių rodiklių teisingumą nepažeidžiant konfidencialumo reikalavimų.2.12. aprūpinti transporto priemones (autobusus) bilietų pardavimo aparatais ir prižiūrėti juos teisės aktų nustatyta tvarka;2.13. skelbti (atnaujinti) gyventojams vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų eismo tvarkaraščius internete, nuolat ir papildomai viešai skelbti kituose šaltiniuose;2.14. Savo lėšomis atlikti įmonės transporto priemonių ekipažų, jomis važiuojančių keleivių ir vežamo bagažo nepriklausomą kelių transporto kontrolę. Per mėnesį atlikti ne mažiau kaip 10 patikrinimų, o kontrolės ataskaitos kopiją pateikti Savivaldybei. 3. Savivaldybė įsipareigoja:3.1. nustatyta tvarka pateikti Vežėjui keleivių vežimui Savivaldybės nustatytais maršrutais reikalingus dokumentus (leidimus ir eismo tvarkaraščius), teikti pranešimus apie eismo pasikeitimus ir kt.;3.2. iki šios sutarties 2.7 punkte nustatyto termino gautą Vežėjo ataskaitą ir sąskaitą apie parduotus su nuolaidomis bilietus įvertinti ir per mėnesį kompensuoti (atlyginti) praėjusio mėnesio Vežėjo išlaidas (negautas pajamas) dėl keleiviams taikytų važiavimo autobusais lengvatų Savivaldybės biudžeto sąskaita, vadovaujantis rajono Savivaldybės biudžeto patvirtintais asignavimais;3.3. prižiūrėti ir eksploatuoti Savivaldybei priklausančius transporto infrastruktūros elementus (gatves, tiltus, eismo reguliavimo priemones), 3.4. tarpininkauti, kad VĮ ,,Tauragės regiono keliai" ir kitiems valdytojams (savininkams) priklausantys transporto infrastruktūros elementai (keliai, apsisukimo aikštelės, stotelės, ženklų stovai) būtų tinkamai įrengti ir prižiūrėti;3.5. kontroliuoti, kaip autobusų ekipažai laikosi šios sutarties, patvirtintų eismo tvarkaraščių, Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu ir kitų taisyklių reikalavimų, tikrinti keleivių aptarnavimo kokybę;3.6. informuoti Vežėją apie pastebėtus jo veiklos trūkumus. 3.7. gavus Vežėjo ar kitų suinteresuotų asmenų rašytinius pranešimus apie asmenis, kurie Vežėjo aptarnaujamais maršrutais veža keleivius be leidimų ir (ar) licencijų, apie tai nedelsiant informuoti Kelių transporto inspekciją, Mokesčių policiją ir kitas kompetentingas institucijas. III. ŠALIŲ TEISĖS4. Vežėjas turi teisę:4.1. laikinai nutraukti keleivių vežimą vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutu, esant nepravažiuojamiems keliams, sudėtingoms meteorologinėms sąlygoms, įvykus stichinėms nelaimėms, kilus grėsmei saugiam eismui, apie tai nedelsiant pranešdamas eismo tvarkaraštyje nurodytoms autobusų stotims, o el. paštu info@jurbarkas.lt. ir Savivaldybei;4.2. teikti pasiūlymus Savivaldybei dėl vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų tinklo tobulinimo, autobusų eismo tvarkaraščių koregavimo ar naujų maršrutų (reisų) nustatymo;4.3. gauti iš Savivaldybės informaciją apie Savivaldybės biudžeto lėšas, skirtas vežėjų išlaidoms (negautoms pajamoms) dėl keleiviams taikytų važiavimo autobusais vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais lengvatų.5. Savivaldybė turi teisę:5.1. pasikeitus transporto paslaugų poreikiui, keisti autobusų eismo tvarkaraščius, eismo intensyvumą (reisus) bei maršruto trasą, apie tai raštu informuodama Vežėją Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklėse nustatyta tvarka;5.2. panaikinti reguliaraus susisiekimo maršrutą Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas apie tai raštu informuodama Vežėją Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklėse nustatyta tvarka;5.3. reikalauti iš Vežėjo ataskaitų apie autobusų eismo reguliarumą ir duomenų apie keleivių srautus;5.4. tikrinti eismo reguliarumą ir kitus Vežėjo pagal šią sutartį prisiimtus įsipareigojimus;5.5. panaikinti leidimus vežti keleivius nustatytu maršrutu Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklėse numatytais atvejais;5.6. panaikinti leidimus vežti keleivius nustatytu maršrutu pasibaigus šios sutarties galiojimo terminui;5.7. reikalauti iš Vežėjo papildomų ataskaitų ar dokumentų (kasos aparatų ataskaitų, kasos aparatų kontrolinių juostų, bilietų pardavimo apskaitos knygų, bilietų pardavimo žiniaraščių, bilietų kontrolės lapų ir kitų dokumentų) kopijų ir informacijos patikrinimui;5.8. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo įgyvendinimo“ patvirtinto Keleivių transporto vežėjų išlaidų (negautų pajamų), susijusių su Transporto lengvatų taikymu, kompensavimo (atlyginimo) tvarkos aprašo 11–14 punktų nuostatomis, nekompensuoti Vežėjo patirtų išlaidų (negautų pajamų) dėl transporto lengvatų taikymo.IV. PASLAUGOS KAINA6. Paslaugos kaina nustatoma pagal Jurbarko rajono savivaldybės tarybos patvirtintus tarifų dydžius. 7. Paslaugos kaina peržiūrima ne rečiau kaip kartą per metus, atsižvelgiant į vežimo sąnaudų, gautų pajamų pokyčius, į oficialų Statistikos departamento paskelbtą kainų indeksą. Paslaugos kainos perskaičiuojamoji dalis – vieno keleivio vežimo kilometro savikaina. V. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SANKCIJOS8. Savivaldybė turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, jeigu Vežėjas (esminis sutarties pažeidimas):8.1. nesilaiko sutartyje nustatytų sąlygų;8.2. nesilaiko Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklių reikalavimų;8.3. netenka licencijos (licencija buvo panaikinta) arba pažeidžia Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. balandžio 13 d. įsakymu Nr. 3-223 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklių patvirtinimo“, vairuotojų darbo ir poilsio režimą, bilietų kainų ir tarifų taikymo reikalavimus arba dirba neturėdamas galiojančios licencijos kortelės;8.4. laiku nepateikia Savivaldybei arba pateikia suklastotas arba iškraipytas sutartyje numatytas ataskaitas, susijusias su keleivių vežimo veikla;8.5. per 3 dienas nuo leidimo išdavimo dienos be svarbių priežasčių nepradėjo vežti keleivių leidime ir tvarkaraštyje nurodytomis sąlygomis;8.6. siekdamas gauti leidimą Savivaldybei pateikė klaidinančią informaciją.9. Vežėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, jeigu Savivaldybė (esminis sutarties pažeidimas) ilgiau kaip 3 mėnesius visiškai nekompensuoja (neatlygina) Vežėjo išlaidų (negautų pajamų), susijusių su transporto lengvatų taikymu.10. Apie vienašališką sutarties nutraukimą sutarties šalys viena kitai privalo pranešti raštu ne vėliau kaip prieš 3 mėnesius.11. Sutarties šalys gali būti atleidžiamos nuo civilinės atsakomybės Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.253 straipsnio numatytais pagrindais.12. Sankcijos:12.1. Jeigu Vežėjas nutraukia keleivių vežimą be svarbių priežasčių, Vežėjas Savivaldybei pareikalavus moka 3 000 Eur dydžio baudą ir padengia Savivaldybės patirtus nuostolius. Bauda mokama dėl kiekvieno nutraukto maršruto;12.2. Jeigu Vežėjas teisės aktų nustatyta tvarka ir terminu atsisako vežti keleivius leidime nurodytu maršrutu, Vežėjas Savivaldybei pareikalavus moka 3 000 Eur dydžio baudą, išskyrus atvejį, kai Savivaldybė nusprendžia šį maršrutą panaikinti dėl tolesnės keleivių vežimo šiuo maršrutu veiklos netikslingumo;12.3. Jeigu Vežėjas atsisako vežti keleivius pakeistu maršrutu, Vežėjas moka Savivaldybei 1 500 Eur baudą;12.4. Jeigu Vežėjas nesilaiko Savivaldybės tarybos nustatytų tarifų, eismo tvarkaraščių ir maršrutų trasų, leidimuose nurodyto tipo ir talpumo autobusų, veža keleivius prastos estetinės, sanitarinės ir techninės būklės autobusais, Vežėjas moka Savivaldybei po 30 Eur dydžio baudą už kiekvieną pažeidimą; 12.5. Jeigu Savivaldybė laiku nesumoka Vežėjui mokėtinos sumos, Savivaldybė moka Vežėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną. Vežėjas delspinigius pradeda skaičiuoti po 30 dienų nuo prievolės atsiradimo dienos.13. Vežėjas atsako už keleivių turtą ir sveikatą nuo kelionės pradžios iki pabaigos bei keleiviams atlygina nuostolius, patirtus dėl Vežėjo kaltės.14. Savivaldybė iš Vežėjo išieško baudų sumas, darydama iš Vežėjui mokėtinų sumų Savivaldybėje išskaitas, nesant galimybės – įstatymų nustatyta tvarka.VI. NESUTARIMŲ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA15. Nesutarimus ir iškilusius ginčus sutarties šalys sprendžia bendru susitarimu per 30 dienų, o nepavykus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teismuose. VII. SUTARTIES GALIOJIMAS IR KITOS NUOSTATOS16. Ši sutartis įsigalioja nuo sutarties pasirašymo. Sutartis galioja iki 2018 m. birželio 30 d. 17. Visi sutarties pakeitimai ir papildymai galioja, jeigu jie sudaryti raštu, pasirašyti įgaliotų asmenų ir patvirtinti sutarties šalių antspaudais.18. Ši sutartis gali būti keičiama ar papildoma tik esant sutarties šalių rašytiniam susitarimui, atsižvelgiant į nenumatytas aplinkybes ir kintančius poreikius.19. Sutartis surašyta dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną kiekvienai šaliai.VIII. ŠALIŲ REKVIZITAISAVIVALDYBĖVEŽĖJASJurbarko rajono savivaldybės administracijaUAB „Jurbarko mažieji autobusai“Adresas Dariaus ir Girėno g. 96, JurbarkasAdresas Vydūno g. 11A, JurbarkasKodas 188713933, Įmonės kodas 258302610,Tel. (8 447) 70 153Tel. (8 447) 71 755Faks. (8 447) 70 166,Faks. (8 447) 71 755Administracijos direktorė Direktorė Vida Rekešienė Meda Alksnienė______________________________________A.V. A.V.PAGE Keleivių vežimo vietinio (priemiestinio) reguliaraussusisiekimo maršrutais viešųjų paslaugų sutarties Nr. priedas_____________________________________________________________________(įmonės pavadinimas, kodas, adresas)Jurbarko rajono savivaldybės administracijaiATASKAITAAPIE ĮVYKDYTUS, NUTRAUKTUS IR NEREGULIARIUS REISUSPER _____ M. ____________________ MĖNESĮ_____-___-___ Nr. _____________________(parengimo vieta)Maršruto pavadinimasReisų skaičiusplaniniųfaktiniųpapildomųnutrauktųnereguliariųVietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutaiIš viso:(įmonės vadovo pareigos)(parašas)(vardas, pavardė)(A.V.)________________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJAAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL KELEIVIŲ VEŽIMO VIETINIU SUSISIEKIMO MARŠRUTU JURBARKAS–KAUNAS–JURBARKAS “ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2017 m. gegužės 25 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Jurbarko rajono savivaldybės taryba (toliau – Taryba) 2016 m. liepos 12 d. sprendimu Nr. T2-224 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. balandžio 28 d. sprendimo Nr. T2-141 „Dėl Jurbarko rajono visuomenei būtinų vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutų sąrašo patvirtinimo“ pakeitimo“ leido UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ (toliau – Vežėjas) vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas (toliau – Maršrutas) iki Vežėjui išduotų leidimų pabaigos, bet ne ilgiau kaip 2017 m. birželio 30 d. Atsižvelgiant į tai, kad į Tarybą buvo kreiptasi dėl sutarties su UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ sudarymo ne konkurso tvarka, buvo nuspręsta kreiptis į Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybą.Gavus Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos atsakymą (pridedama), siekiant užtikrinti sąžiningos konkurencijos laisvę, neprivilegijuoti ar diskriminuoti tam tikrų ūkio subjektų ir sudaryti skirtingas konkurencijos sąlygas, siūlytina vežėjo parinkimą keleivių vežimui Maršrutu vykdyti konkurso būdu. Vežėjų (operatorių) parinkimo visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti konkurso organizavimo ir visuomenės aptarnavimo sutarčių sudarymo ir nutraukimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 4 d. nutarimu Nr. 1132 „Dėl Vežėjų (operatorių) parinkimo visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti konkurso organizavimo ir visuomenės aptarnavimo sutarčių sudarymo ir nutraukimo tvarkos patvirtinimo“ (toliau – konkursų tvarka), 2 punkte nustatyta, kad sprendimus dėl vežėjų (operatorių) parinkimo viešųjų paslaugų įsipareigojimams vykdyti konkurso būdu priima savivaldybių institucijos. Atsižvelgiant į tai, kad Tarybos 2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T2-109 „Dėl kompetencijų paskirstymo valdant viešąjį transportą“ kompetencija priimant šį sprendimą nebuvo paskirstyta, šį sprendimą turėtų priimti aukštesnė savivaldos institucija – Taryba.Todėl savivaldybės administracija parengė sprendimo projektą, kuriuo numatoma Vežėjo parinkimą Maršrutu vykdyti konkurso būdu. Tačiau vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir Konkurso tvarka, viešo konkurso procedūrų organizavimas ir vykdymas užima ilgą laiko tarpą, o Maršrutas bus aptarnaujamas iki leidimų išdavimo pabaigos, todėl nuo 2017 m. birželio 13 d. kyla būtinybė toliau užtikrinti Maršruto aptarnavimą ir nepertraukiamą šių paslaugų suteikimą Jurbarko rajono savivaldybės gyventojams. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1370/2007 „Dėl keleivinio geležinkelių ir kelių transporto viešųjų paslaugų ir panaikinantis Tarybos reglamentus (EEB) Nr. 1191/69 ir (EEB) Nr. 1107/70“ (toliau – Reglamentas), 5 straipsnio 5 dalyje nustatyta, kad „Jei paslaugų teikimas nutrūksta arba kyla rimtas pavojus, kad tokia situacija susidarys, kompetentinga institucija gali imtis skubių priemonių. Tokia skubi priemonė gali būti tiesioginis sutarties sudarymas arba oficialus susitarimas dėl viešųjų paslaugų sutarties galiojimo pratęsimo ar reikalavimas vykdyti tam tikrus viešųjų paslaugų įsipareigojimus. Viešųjų paslaugų operatorius turi teisę sprendimą dėl nurodymo vykdyti tam tikrus viešųjų paslaugų įsipareigojimus apskųsti. Imantis skubios priemonės viešųjų paslaugų sutartis sudaroma arba jos galiojimas pratęsiamas ar tokią sutartį nurodoma vykdyti ne ilgesniam kaip dvejų metų laikotarpiui.“Atsižvelgiant į tai ir įvertinant galimą konkurso organizavimo laikotarpį, galimų teisminių ginčų terminus pradiniame sprendimo projekte numatyta sudaryti keleivių vežimo Maršrutu sutartį su UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ nuo 2017 m. birželio 13 d. iki kol konkurso būdu bus nustatytas visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti laimėtojas ir su juo sudaryta viešųjų paslaugų sutartis, bet ne ilgiau kaip iki 2018 m. kovo 31 d.2017-05-23 buvo gautas Jurbarko krašto verslininkų sąjungos raštas (pridedama), kuriame siūloma sprendimo projekte nustatyti konkretų terminą – 2018 m. birželio 30 d. Rašte nurodyti tokie motyvai: Pusmetis – buhalterijoje naudojamas ataskaitinis laikotarpis;Baigsis mokslo metai ir mokinių pavėžėjimas, nes su siūlomu terminu „bet ne ilgiau kaip iki 2018 m. kovo 31 d.“ vežėjas negali sudaryti jokių sutarčių su mokyklomis, nes nėra apibrėžto laikotarpio, antra, net jei sutartis ir galios iki 2018-03-31, mokslo metai dar bus nepasibaigę;įmonė galės metams aiškiai planuotis savo veiklą, įsipareigojimus darbo biržai, bankui ir t.t., nebeliks neapibrėžtumo ir nežinios.Visuose komitetuose taip pat buvo diskutuojama dėl konkurso organizavimo, galimų teisminių ginčų, sutarties su Vežėju galiojimo terminų, išreikšti pastebėjimai, kad mokyklos su Vežėju yra sudariusios sutartis dėl mokinių pavėžėjimo, todėl reikia užtikrinti nepertraukiamą mokinių pavėžėjimo klausimą. Taip pat atkreiptas dėmesys, kad nustačius terminą ne konkrečia data, o jį siejant su tam tikromis aplinkybėmis, įmonei sudėtinga organizuoti veiklą, neaiškūs darbuotojų įspėjimo terminai apie galimus darbo sutarties nutraukimus, todėl tikslinga nustatyti terminą konkrečia data, iki kurio sudaroma sutartis su esamu vežėju ir nuo kada paslaugas pradeda teikti konkurso būdu parinktas vežėjas. Finansų, biudžeto ir rajono plėtros komitete buvo priimtas siūlymas sutarties galiojimo terminą nustatyti iki 2018-06-30 ir išbraukti žodžius „ne ilgiau kaip“. Taip pat diskutuota, kad Taryba turėtų tvirtinti parengtas konkurso sąlygas.Apibendrinant pateiktas pastabas ir siūlymus, parengtas patikslintas sprendimo variantas.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Šiuo metu maršrutą Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas aptarnauja UAB „Jurbarko mažieji autobusai“, kuriems Taryba 2016 m. liepos 12 d. sprendimu Nr. T2-224 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. balandžio 28 d. sprendimo Nr. T2-141 „Dėl Jurbarko rajono visuomenei būtinų vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutų sąrašo patvirtinimo“ pakeitimo“ leido vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas iki Vežėjui išduotų leidimų pabaigos, bet ne ilgiau kaip 2017 m. birželio 30 d. Taip pat vykstant teisminiams ginčams tarp Jurbarko rajono savivaldybės administracijos ir Vežėjo buvo sudaryta taikos sutartis, kurioje UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ įsipareigojo iki 2017 m. birželio 12 d. vežti keleivius maršrutu Jurbarkas–Kaunas–Jurbarkas. 3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus užtikrinta konkurencijos laisvė, neprivilegijuoti ar diskriminuoti tam tikri ūkio subjektai, nes Vežėjas bus parenkamas konkurso būdu. Taip pat bus užtikrintas nepertraukiamas paslaugų teikimas Jurbarko rajono savivaldybės gyventojams.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.-6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2017 m. gegužės 12 d. raštas Nr. (2.11-35) 6V-1159 „Dėl sutarčių sudarymo ne konkurso tvarka“, Jurbarko krašto verslininkų sąjungos raštas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko rajono savivaldybės administracija9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.-10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Infrastruktūros ir turto skyriui – per DVS, UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ – patvirtinta kopija.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-05-25PAGE