DelEgleDalia Jaramavičienė18722017-11-06T12:12:00Z2017-11-06T11:49:00Z2017-11-08T08:04:00Z11827310417Sveikatos apsaugos ministerija86572863315ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ,,ĄŽUOLIUKO" MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. lapkričio 30 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-330JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos 2016–2017 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama).Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V.RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R.VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I.GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas A.GvildysParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-11-14PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2017 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr.JURBARKO „ĄŽUOLIUKO“ MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA2017-11-07JurbarkasJurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos (toliau – mokykla) direktorė – Nijolė Giedrutė Blažaitienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Gitana Sabaliauskienė, tėvų atstovė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinis ugdymas, ikimokyklinis specialusis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas, priešmokyklinis specialusis ugdymas, pradinis specialusis ugdymas, pagrindinis specialusis ugdymas.Informacija apie mokyklos ir mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)36 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)1981 m.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metaiAntroji vadybinė, 1996 m., atitiktis patvirtinta 2015 m.2016–2017 mokslo metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veikloms ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiInicijavau ir sutelkiau darbo grupes parengti Mokyklos ugdymo planą 2015–2016 ir 2016–2017 m. m. (Mokyklos direktoriaus 2015 m. gegužės 26 d. įsakymas Nr. T-57) ir 2016–2017 m. m. metinę Mokyklos veiklos programą (Mokyklos direktoriaus 2016 m. gegužės 3 d. įsakymas Nr. T-54).Sudariau darbo grupes: parengti 2017–2018 m. m. mokyklos veiklos planą (Mokyklos direktoriaus 2017 m. gegužės 11 d. įsakymas Nr. T-58) bei 2017–2019 metų pradinio ir pagrindinio ugdymo programų bendruosius ugdymo planus (Mokyklos direktoriaus 2017 m. gegužės 11 d. įsakymas Nr. T-57) ir koordinavau jų veiklą.2016–2017 mokslo metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuParengta: ,,Lygių galimybių politikos įgyvendinimo tvarkos aprašas“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymas Nr. T-91), „Darbuotojų pareigų pažeidimo fiksavimo, tyrimo ir darbuotojų įspėjimo dėl įvykdytų pažeidimų tvarkos aprašas“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymas Nr. T-90), „Darbo tarybos rinkimo ir veikimo tvarkos aprašas“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymas Nr. T-97), „Dėl ugdytinių saugumo užtikrinimo Mokyklos teritorijoje“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. spalio 13 d. įsakymas Nr. T-103), ,,Auklėtojo krovos rankomis ir sveikatos instrukcija“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. lapkričio 3 d. įsakymas Nr. T-119).Patvirtinau 16 nepedagoginių darbuotojų pareigybių aprašymų.Parengiau 19 įsakymų dėl atsakingų pedagogų skyrimo vykstant vaikams (mokiniams) į ekskursijas, varžybas, išvykas ir kitus renginius. Užtikrinant vaikų (mokinių) saugumą buvo atliktas Mokyklos aikštelių įrangos bei aplinkos atitikties ir rizikos vertinimas. (Kontrolės įstaiga INSPECTUM, 2017 m. spalio 2 d., Nr. LA06.068).2016–2017 mokslo metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuParengtas „Paramos lėšų gavimo, apskaitos ir panaudojimo tvarkos aprašas“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. rugsėjo 29 d. įsakymas Nr. T-94). Sudariau darbo grupę ,,Mokyklos vykdomų programų sąmatoms paruošti“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. rugsėjo 30 d. įsakymas Nr. T-95). Inicijavau komisijos ,,Dėl maisto sandėlio tikrinimo“ sudarymą (Mokyklos direktoriaus 2016 m. spalio 13 d. įsakymas Nr. T-105). Inicijavau ir parengiau įsakymus: ,,Dėl inventorizacijos komisijos sudarymo ir inventorizacijos atlikimo“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. lapkričio 3 d. įsakymas Nr. T-114), „Dėl Apskaitos dokumentų ir apskaitos registrų saugojimo tvarkos aprašo“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. lapkričio 3 d. įsakymas Nr. T-117), „Dėl Viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisyklių patvirtinimo“ (Mokyklos direktoriaus įsakymas 2016 m. lapkričio 3 d. Nr. T-118), ,,Dėl mokyklos apskaitos registrų formų, turinio ir skaičiaus kontrolės vykdymo“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. gruodžio 21 d. įsakymas Nr. T-132), „Dėl mokyklos dokumentų valdymo organizavimo ir vykdymo“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. gruodžio 21 d. įsakymas Nr. T-134), „Dėl mokyklos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos paruošimo“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. kovo 17 d. įsakymas Nr. T-43), „Dėl mokyklos darbuotojų 2017 m. užduočių ir siektinų rezultatų formos patvirtinimo“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. vasario 2 d. įsakymas T-25), „Dėl mokyklos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos patvirtinimo pakeitimo“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymas Nr. T-73).Parengta informacija apie 2016 m. lėšų panaudojimą ir pateikta Mokyklos bendruomenei.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2016–2017 mokslo metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimas Parengta „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programa 2017–2018 m. m.“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymas Nr. T-73).Dalyvaudama kvalifikacijos tobulinimo seminaruose, konferencijose (iš viso 98 val.) sistemingai tobulinau kvalifikaciją. Dalyvavau seminaruose: „Darbo kodekso taikymas nuo 2017 m. liepos 1 dienos“ (Pažymėjimas Nr. 61720, 2017-07-12), „Darbo santykių pokyčiai viešajame sektoriuje po 2017 m. liepos 1 dienos“ (Pažymėjimas Nr. 10483, 2017-09-05) ir kt. Studijavau naujos redakcijos LR darbo kodeksą ir jį taikiau organizuodama Mokyklos veiklą. Dalyvaudama įvairiuose seminaruose sistemingai tobulinau bendrąsias ir profesines kompetencijas.Parengtas „Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo, asmens duomenų tvarkymo bei darbuotojų stebėsenos ir kontrolės darbo vietoje tvarkos aprašas“ (Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymas Nr. T-89).Skaičiau pranešimą Raseinių r. ikimokyklinio ugdymo pedagogams ,,Programa eTwinning ir jos integravimas į Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos ugdymo procesą“ (Raseinių r. ŠC pažyma Nr. R8-393, 2016 m. spalio 12 d.).Parengiau programą ir skaičiau pranešimą respublikiniame seminare – praktikume ,,Iš tautosakos skrynelės“ (Jurbarko r. ŠC pažyma Nr. K33-244, 2017-03-23).Siekiant tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo su tėvais formas ir metodus, susijusius su patyčių prevencija, inicijavau 2016–2017 m. m. grupių bei visuotinius tėvų susirinkimus dalyvaujant įstaigos švietimo pagalbos specialistams. Pravesti individualūs pokalbiai su tėvais.Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos pedagogų bendruomenei skaityta paskaita „Smurto formos ir atpažinimo būdai“.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2017–2018 mokslo metaisGilinti vadovo kompetencijas švietimo politikos, organizacijos tobulinimo srityse. Skatinti ir inicijuoti bendruomenės darbuotojus kelti kvalifikaciją vaikų (mokinių) socialinių ir emocinių kompetencijų srityse.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2016 m.2017 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius30 (28,72)30 (28,39)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius25 (24,25)29 (28,38)Mokinių skaičius1414Ikimokyklinukų skaičius148145Priešmokyklinukų skaičius5053Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius212212Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus--Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus15 (23,44 %)14 (20,90 %)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasParengtas 2016–2018 metų Mokyklos strateginis veiklos planas ir patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2015 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. T-129.Mokyklos metinis veiklos planasParengtas 2017–2018 metaų Metinis veiklos planas ir patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. T-78.2016–2017 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai 1. Gerinti ugdymo (si) kokybę ir veiksmingumą.2. Užtikrinti saugią ir sveiką aplinką.3. Puoselėti meninį-etnokultūrinį ugdymą.2016–2017 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas1. Pedagogų kvalifikacijos kėlimo renginiai įgalino ugdomųjų veiklų metodikos tobulinimą. Išklausyti seminarai: ,,Gabus vaikas šiandieninėje ugdymo sistemoje: gabaus vaiko samprata, atpažinimas ir inovatyvūs ugdymo metodai“. Pedagogės skaitė pranešimus: „Naujų raiškos būdų ir metodų taikymas skatinant ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą ir motyvaciją“, „eTwinning projektų įtaka gabių vaikų ugdymui“. Bendradarbiavome su vykdomų tarptautinių projektų šalimis – partnerėmis, dalinomės darbo patirtimi su pedagogais iš Bulgarijos (Šumeno miesto) pagal Erasmus+ KA1 projektą „Kvalifikuotas mokytojas – vaiko sėkmė“. 2016-aisiais metais Mokykla tapo geriausia eTwinning mokykla Lietuvoje, vykdžiusia eTwinning projektą „Flower in a child hand“ („Gėlė vaiko rankoje“). Penki ugdytiniai buvo pakviesti į organizuotą mokinių stovyklą Vilniuje „Mistinės istorijos“, o iniciatyvi pedagogė dalyvavo 2016 m. spalio mėn. kasmetinėje „Baigiamojoje eTwinning konferencijoje 2016“ Atėnuose.2. Vadovaudamiesi S. Kneipo sveikatinimo metodika ir projektinės veiklos išvadomis sukūrėme Vaiko sveikatos pasą, Sveiko maisto receptus, įruošėme Sveikatingumo taką. Pravestos paskaitos vaikams ir pedagogams ,,Mano kūnas ir rūpinimasis juo“, ,,Maitinkimės sveiku maistu“. Vykdyta atvira integruota muzikos ir kūno kultūros veikla „Augsiu sveikas ir stiprus“.3. Pravestas seminaras-praktikumas ,,Iš tautosakos skrynelės“, skaityti pranešimai: ,,Tautinės vertybės ir šeima“, „Etnokultūrinis vaikų (mokinių) ugdymas puoselėjant gimtąjį žodį“. Pravesta paskaita-praktikumas „Tarptautinė gimtosios kalbos diena, lietuvių tautiniu kostiumu papuošta“, skaityti pranešimai: „Tautinis kostiumas – ne tik rūbas“ ir kt.Dalyvauta Lietuvos vaikų ir moksleivių – lietuvių liaudies kūrybos atlikėjų konkurso „Tramtatulis“ regioniniame ture (Prienai, 2017-03-31).2017–2018 mokslo metų (arba 2018 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvos1. Gerinti ugdymo (si) kokybę taikant inovacijas.2. Užtikrinti saugią ir sveiką aplinką.3. Puoselėti meninį-etnokultūrinį ugdymą.1. Kursime partneriškus pedagogų ir tėvų (globėjų, rūpintojų, įtėvių) santykius, teikiant jiems kokybišką pedagoginį, psichologinį švietimą.Skatinsime įstaigos pedagogų ir kitų darbuotojų pedagoginį švietimą.2. Formuosime vaiko (mokinio) sveikos gyvensenos ir saugios aplinkos suvokimą, bendradarbiaujant su tėvais (globėjais, rūpintojais, įtėviais) bei socialiniais partneriais. Integruosime S. Kneipo metodiką į ugdančiąją veiklą.Vykdysime Gamtosauginės mokyklos programą, kuriant draugišką gamtai aplinką.3. Integruosime etninę kultūrą į bendrąjį ugdymo turinį, siekiant įstaigos savitumo.Skatinsime vaikų (mokinių) domėjimąsi liaudies tradicijomis, papročiais, stiprinant bendruomeniškumą. Dalyvausime valstybės atkūrimo šimtmečio projekte „Dovana Lietuvai“.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2016–2017 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasMokyklos ugdymo planas parengtas dvejiems mokslo metams – 2015–2016 m. m. ir 2016–2017 m. m., pritarta Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjo 2015 m. rugpjūčio 27 d. įsakymu Nr. ŠS 6-248 ir patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2015 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. T-73.Mokyklos 2017–2018 m. m. ir 2018–2019 m. m. ugdymo planui pritarta Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. ŠS6-224, Mokyklos tarybos 2017 m. birželio 15 d. posėdžio nutarimas Nr. 5, protokolo Nr. B-4 ir patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31d. įsakymu Nr. T-83.2016–2017 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2015–2016 mokslo metais) 2015–2016 m. m. (40) ir 2016–2017 m. m (50) priešmokyklinio amžiaus vaikai pasirengę mokyklai, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko galias, turimus gebėjimus ir patirtį.Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykloje specialiojoje lavinamojoje klasėje 2015–2016 m. m. mokėsi 16 mokinių, turinčių vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą. Mokiniai ugdomi pagal individualizuotas ugdymo programas. 2015–2016 m. m. 2 mokiniai baigė pradinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimus. 1 mokinys baigė pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pažymėjimą. 4 mokiniai baigė socialinių įgūdžių ugdymo programą ir išvyko iš mokyklos.2016–2017 m. m. specialiojoje lavinamojoje klasėje mokėsi 14 mokinių. (2 mokiniai atvyko į 1 klasę.) Vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto mokinių ugdymo tikslas – parengti juos savarankiškam gyvenimui bendruomenėje, suteikiant tokių žinių, gebėjimų ir vertybių, kurios padėtų jiems pagal galimybes būti veikliems, dalyvauti kartu su kitais laisvalaikio ir darbinėse veiklose, jaustis naudingiems. 2016–2017 m. m. 1 mokinys baigė pradinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pažymėjimą. 3 mokiniai baigė pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pažymėjimus. Specialiosios lavinamosios klasės mokiniai sėkmingai ugdosi meninėje veikloje – jų meniniai darbai publikuojami parodose, organizuojamose įvairiose Jurbarko rajono įstaigose.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla – Gamtosauginė mokykla, vykdanti gamtosauginių mokyklų programą. Apdovanota tarptautiniu gamtosauginių mokyklų sertifikatu bei Žaliąja vėliava (III kartą) už pasiekimus darnaus vystymosi švietimo srityje ir kryptingą Mokyklos bei visuomenės aplinkosauginio vaidmens stiprinimą. Sudarytas gamtosauginis komitetas 2016–2017 m. m. (Mokyklos direktoriaus 2016 m. lapkričio 30 d. įsakymas Nr. T-125). Mokyklos gamtosauginis komitetas organizavo tarptautinės kampanijos „Mažiau šiukšlių“ veiklą.Vykdoma tarptautinė Erasmus+programa bei prevencinės programos: „Antras žingsnis“, „Zipio draugai“, „Gyvenimo įgūdžių programa“.Sudaryta darbo grupė ,,Vaikų adaptacijos tyrimui atlikti“ (Mokyklos direktoriaus 2016 m. lapkričio 21d. įsakymas Nr. T-120). Vaikų (mokinių) adaptacijos tyrimo rezultatai buvo aptarti Mokyklos tarybos posėdyje (Protokolas Nr. B-9, 2016-12-28). Atlikti tyrimai: „Būk sveikas, būk stiprus ir šaunus“, „Tėvų požiūris į vaikų sveikatos stiprinimą“ ir kt. Įvykdyti projektai: Jurbarko rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projektas „Sportas, juokas, sveikata“ bei Nordplus Junior projektas „Children Health Improvement by Integrating 5 Elements of S. Kneipp Philosophy: Water, Movement, Herbs, Emotions, Healthy Diet” („Vaikų sveikatos gerinimas integruojant 5 S. Kneipo filosofijos elementus: vandenį, judėjimą, vaistažoles, emocijas, sveiką mitybą“). Įvyko 3 mobilumai. Juose dalyvavo 6 pedagogai. Projekto partneriai lankėsi Mokykloje, vyko projektinės veiklos aptarimas.Laimėtas Jurbarko rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projektas „Sveikatos vaivorykštė“ (Sutartis 2017 m. gegužės mėn. 22 d., G4-141).Dalyvauta eTwinning projektuose: „MaNKŠTA“, „Tricks of Autumn“ („Rudens išdaigos“) Projektai apdovanoti Nacionaliniais kokybės ženkleliais. Pastarasis – ir Europos kokybės ženkleliu.Sudaryta darbo grupė (įsakymas Nr. T-39, 2017-02-28) parengti projektus: Erasmus+KA2 „From teacher to teacher“ („Nuo mokytojo prie mokytojo“). Projekto partneriai: Rumunijos, Bulgarijos, Estijos, Portugalijos, Belgijos švietimo įstaigos; Erasmus+KA2 „Podróżujące projekty-podróż do kompetencji przyszłości” („Kelioniniai projektai – kelionė į ateities kompetenciją“). Projekto partneriai: Lenkijos, Graikijos, Latvijos, Turkijos, Bulgarijos, Rumunijos, Portugalijos, Italijos ugdymo įstaigos. Šie projektai įvertinti teigiamai ir jų veikla pradėta vykdyti. Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsenaVaikų ugdymo (si) pažanga ir pasiekimai atsispindi individualiose ugdymo programose, projektuose, susistemintoje tyrimų medžiagoje, posėdžių protokoluose. Mokykloje vaikų pasiekimus vertina pedagogai, tėvai, specialistai, vadovai. Tėvai susirinkimų, individualių pokalbių metu nuolat informuojami apie vaiko daromą pažangą. Vertinant vadovaujamasi pozityvumo ir konstruktyvumo, objektyvumo ir veiksmingumo bei informatyvumo principais. Vaiko daroma pažanga, pasiekimai ir pastangos aprašomi ir fiksuojami Vaiko pasiekimų apraše. Vaiko pasiekimų aprašo paskirtis – padėti pedagogams tikslingai stebėti vaikų ugdymo (si) pasiekimus, pažangą, atpažinti jų ugdymo (si) poreikius. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimas atliekamas pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašą (Mokyklos direktoriaus 2015-08-28 įsakymas Nr. T-71). Buvo aptarti priešmokyklinio amžiaus vaikų brandumo mokyklai bei pažangos ir pasiekimų vertinimo rezultatai. (Mokytojų tarybos posėdis, 2017-06-15, protokolas Nr. C-2). Dalyvauta „eTwinning“ mokymuose „Inkliuzinis mokymas – mokykla visiems“.2016–2017 ir 2017–2018 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2016–2017 m. m. vyko dramos, šokių, anglų kalbos, folkloro, lėlių, šešėlių teatro veikla, dailės terapija neįgaliesiems, šachmatų, Jaunųjų miško bičiulių (JMB) veikla. 2017–2018 m. m., be minėtų būrelių, vyksta ir Kyokuchin karate veikla. Šiais mokslo metais būrelius lanko 48 procentai ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2016–2017 mokslo metaisParengtas „Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas“, patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. T-79. Atnaujinta Vaiko gerovės komisija, patvirtinta Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. T-82. Parengtas „Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo Mokykloje tvarkos aprašas“, patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. T-80. Prevencijos klausimais įvyko 3 Vaiko gerovės komisijos posėdžiai. Vyko „Zipio draugai“ programos įgyvendinimas priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo grupėse. Paminėta Tarptautinė tolerancijos diena, dalyvavome respublikiniame projekte-akcijoje „Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ – 2017“. Buvo sukurta vaikų piešinių knyga „Nesityčiok“, gauta „Vaikų linijos“ padėka. Sukurtos smurto ir prevencijos veiksmų programos grupėse bei vykdytos numatytos veiklos. Mokyklos tarybos posėdyje buvo analizuota „Prevencinis ugdymas Mokykloje“ (Mokyklos tarybos posėdis, protokolas Nr. B -1, 2017-02-07).Korupcijos prevencija mokykloje 2016–2017 mokslo metaisParengta „Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos 2017–2019 metų korupcijos prevencijos programa“, patvirtinta Mokyklos direktoriaus 2017 m. sausio 31d. įsakymu Nr. T-20. Antikorupcinės programos tikslas: ugdyti vertybines nuostatas ir plėtoti gebėjimus, reikalingus susiformuoti vaiko (mokinio) pilietinei pozicijai korupcijos atžvilgiu.Pravesti pokalbiai temomis: „Gerumas ir teisingumas visada laimi“, „Ką darau – darau gerai“, „Kiek kainuoja sąžinė“. Organizuota piešinių paroda „Lietuva – šalis be korupcijos“. Vyko filmų apie korupciją peržiūra, refleksija. Vykdant antikorupcinę veiklą buvo atsižvelgta į vaikų (mokinių) amžių.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Vadovaujantis LR švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. V-27 patvirtinta Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo lavinimo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika, atliktas srities „Ugdymo (si) aplinka“ įsivertinimas. Gauti rezultatai panaudoti rengiant 2017–2018 m. m. Mokyklos veiklos planą, pradinio ir pagrindinio ugdymo programų 2017–2018 m. m. ugdymo planus.Vadovaujantis Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo išvadomis, pateiktos rekomendacijos: skatinti pedagogus kuo dažniau naudoti įvairias edukacines aplinkas Mokykloje ir už jos ribų vaikų (mokinių) veikloms; kas ketvirtį Mokytojų tarybos posėdžiuose analizuoti, aptarti bei dalintis patirtimi vaikų (mokinių) mokymosi už Mokyklos ribų poveikiu ugdymo (si) kokybės gerinimui; tyrinėjimams, atradimams, stebėjimams tinkamai išnaudoti jau įrengtas edukacines erdves Mokyklos teritorijoje.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas nevyko.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko ŠC, Jurbarko PPT, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko pagrindinės mokyklos, Jurbarko Vinco Grybo memorialinis muziejus, Jurbarko miškų urėdija, Jurbarko r. savivaldybės viešoji biblioteka, Tauragės reabilitacijos centras-mokykla „Pušelė“, vykdomų europinių projektų partneriai (Estijos, Latvijos, Suomijos, Islandijos, Danijos, Bulgarijos, Graikijos, Austrijos, Lenkijos, Rumunijos ugdymo įstaigos bei lituanistinės užsienio šalių mokyklos).Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosTėvų dalyvavimas Mokyklos savivaldoje, visuotiniai ir grupių tėvų susirinkimai, pagalbos mokiniui specialistų metodinės valandėlės ir individualios konsultacijos, paskaitos tėvams, projektiniai renginiai, seminarai, edukaciniai renginiai, tėvų iniciatyva vedamos atviros veiklos, „Atvirų durų“ dienos, akcijos, edukacinės išvykos, parodos.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosBendruomenės iniciatyva organizuota Rudens gėrybių paroda ir derliaus šventė „Rudenėlis taką mina, neša vaišių pilną skrynią“, „ENO pasaulinė medžio sodinimo diena“, vykdoma tarptautinė projektinė veikla, akcijos, edukacinės išvykos, renginiai, konkursai. Iniciatyvus buvo Aktyvių tėvų klubas „Boružėlė“. Tėvų iniciatyva pravesti renginiai: „Kuriame pasaką“, „Tyrinėjimai ir atradimai“, mankštos „Sportuok ir būsi sveikas“, projektas „Sportas, juokas, sveikata“, organizuotas „Šviesų ir šešėlių festivalis „Viešnagė Netvarkos nykštuko pilyje“, „Pyragų diena“ (pagal S. Kneipo metodą).Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2016 m.2017 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)223,2223,1Papildomai 2017 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--3 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų113,6(50,90%)120,1(53,82 %)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos (be paskirtų lėšų 2017 m. vasario mėn.)--Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)332,1342,7Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)314,8(94,79%)338,2(98,69% )Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti58,8110,5Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)23,813,2Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos0,30,53 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų236,5(69,78%)231,8(65,96%)2017 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2016 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis105,30%Kreditinis įsiskolinimas 2016 m. gruodžio 31 d.-Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2017 m. gruodžio 31 d.-Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą0,30,2Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose59,756,0Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2016 m.8,4Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2017 m. rugsėjo 30 d.4,3Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)NeNeTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląNebuvo tikrinta.Mokyklos problemos ir jų sprendimas2016 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Atlikti remonto darbai vienoje grupėje, remontuota 2 laiptinės ir įėjimas į virtuvę.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasReikalingi įstaigos išorės remonto darbai (1 korpuso stogo remontas, šoninių sienų apšiltinimas), neatnaujinti įstaigos kiemo takai (kelia grėsmę vaikų saugumui), nebaigti Mokyklos teritorijos aptvėrimo darbai.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimas-2016–2017 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseMokyklos tarybos posėdyje bus aptarta 2017 m. lapkričio 13 d.Mokyklos darbuotojų susirinkime bus aptarta 2017 m. lapkričio 16 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaMokyklos internetiniame puslapyje www.azuoliukas.com, internetiniuose tinklalapiuose: www.ikimokyklinis.lt, www.etwinning.lt, respublikinėje, rajoninėje, Europos šalių, su kuriomis bendraujame, spaudoje.Kita informacijaĮrengta naujos edukacinės erdvės grupėse ir lauke ugdytinių žaidimams ir sportui, S. Kneipo sveikatinimo takas.Įkurta STEAM (mokinių kūrybiškumo, iniciatyvumo, gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos) edukacinių aplinkų, inovacinės kultūros sukūrimui mokomosios aplinkos. Įsigyta IKT priemonių.__________________________Mokyklos direktorė Nijolė Giedrutė BlažaitienėJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ,,ĄŽUOLIUKO" MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2017 m. lapkričio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos 2016–2017 m. m. nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2015–2016 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos direktorė Nijolė Giedrutė Blažaitienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklai – el. būdu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-11-14