DelEgleDalia Jaramavičienė35502012-07-30T13:30:00Z2014-07-16T13:32:00Z2017-12-07T09:00:00Z1160029122Sveikatos apsaugos ministerija76502507415ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. gruodžio 21 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-369JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos 2016–2017 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama).Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V.RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R.VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I.GavėnėŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas A.GvildysParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-12-08PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2017 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr.JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA2017-12-01JurbarkasJurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos (toliau – mokykla) direktorė – Alma Uznė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Rita Urbutienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinis, priešmokyklinis ir pradinis ugdymas.Informacija apie mokyklos ir mokyklos direktoriaus veiklą:Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)24 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2005 m.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metaiI vadybinė, 2011 m., atitiktis 2015 m.2016–2017 mokslo metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiInicijavau, telkiau ir sudariau darbo grupes mokyklos strateginiam planui (mokyklos direktoriaus 2016-09-23, įsakymas Nr. VI-290), metiniam veiklos planui (mokyklos direktoriaus 2017-04-26 įsakymas Nr. VI-164), pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planams rengti (mokyklos direktoriaus 2017-06-05 įsakymas Nr. VI-232, 2017-06-12 įsakymas Nr. VI-240), teminiam veiklos kokybės įsivertinimui atlikti (mokyklos direktoriaus 2016-11-23 įsakymas Nr. VI-369). Taip pat sudariau darbo grupes (komandas) projektų paraiškoms pildyti, renginių, konferencijų rengimui.2016–2017 mokslo metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimu2016–2017 mokslo metais parengta 310 įsakymų mokyklos veiklos klausimais, iš kurių 83 įsakymai dėl atsakingų pedagogų skyrimo vykstant mokiniams į ekskursijas, varžybas, išvykas ir kitus turizmo renginius. Taip pat rengiau įsakymus dėl smurto, patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo mokykloje tvarkos aprašo tvirtinimo, asmenų atsakingų už mokymosi pasiekimų gerinimą ir mokymosi pagalbos organizavimą mokykloje, mokinių diagnostinių ir standartizuotų testų vykdymą ir t. t.2016–2017 mokslo metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuTvirtinau mokyklos biudžeto išlaidų sąmatas 2017 metams. Parengiau įsakymus dėl mokinių vežimo keleiviniu transportu organizavimo ir išlaidų kompensavimo tvarkos vidaus kontrolės procedūrų (mokyklos direktoriaus 2017-07-07, įsakymas Nr. VI-251), darbuotojų darbo sutarčių sąlygų pakeitimo (mokyklos direktoriaus 2016-09-01 įsakymas Nr. PI-120), darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos (mokyklos direktoriaus 2017-07-11, įsakymas Nr. VI-255) mokytojų ir darbuotojų tarifikacijas (mokyklos direktoriaus 2016-12-30 įsakymas Nr. PI-191), priedų skyrimo už papildomus darbus darbuotojams (mokyklos direktoriaus 2016-12-27 įsakymas Nr. PI-185), komisijos sudarymo nusidėvėjusio ir netinkamo naudoti ilgalaikio turto nurašymui (mokyklos direktoriaus 2017-03-29 įsakymas Nr. VI-114) ir t. t.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2016–2017 mokslo metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimas 1. Seminaras „Naujasis darbo kodeksas: darbo santykių reguliavimo esminiai pokyčiai“ (2016-11-21).2. Seminaras „Pozityvios elgsenos konstravimas instituciniu, grupės ir individualiu lygmeniu, vadovo vaidmuo ieškant paveikių veiklos formų“ (2016-12-15).3. Seminaras „Mokyklos veiklą tobulinantis vertinimas: naujų rodiklių taikymo iššūkiai išoriniame vertinime“ (2016 m. gruodžio 28–29 d.).4. Seminaras „Nauja valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų apmokėjimo tvarka ir praktinių užduočių nagrinėjimas“ (2017-02-15).5. Seminaras „Mokinių įtraukties modeliai į STEM sritis ir karjerą švietimo įstaigose“ (2017 m. balandžio 11–14 d.).6. Seminaras „Atnaujinto įsivertinimo metodikos praktinio panaudojimo galimybės“ (2017-05-02).7. Seminaras „Darbo kodekso taikymas nuo 2017 m. liepos 1 d.“ (2017-07-12).Seminaruose patobulinau švietimo politikos išmanymo, strategijos kūrimo, ugdymo proceso valdymo, reflektavimo, mokėjimo mokytis didaktines kompetencijas. Parengiau programą ir 2016-12-13 vedžiau diskusiją – reflektyvųjį pasitarimą Jurbarko r. ugdymo įstaigų vadovams, dalyvavusiems seminare „Mokyklos vadybinės veiklos efektyvumo didinimas siekiant pamokos kokybės“.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2017–2018 mokslo metaisPlėtojant mokyklos tobulinimo kultūrą, siekti mokyklos pažangos per pasidalytąją lyderystę.Numatomos tobulinti šios kompetencijos: švietimo politikos, strategijos kūrimo, organizacijos tobulinimo ir pokyčių valdymo. Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2016 m.2017 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius69 (83,4)56 (72,96)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius38 (32,2)30 (28,45)Mokinių skaičius593555Ikimokyklinukų skaičius47Priešmokyklinukų skaičius40Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius601562Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus115 (19,26%)79 (14,23%)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus150 asmenų(25,13%)104 asmenys(18,74%)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasStrateginis veiklos planas parengtas 2017-01-01–2018-08-31 laikotarpiui (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2016 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. VI-418, suderintas su steigėju, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2016 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. ŠS 6-366).Mokyklos metinis veiklos planasVeiklos planas parengtas 2016–2017 mokslo metams (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2016 m. rugsėjo 26 d. įsakymu Nr. VI-298). 2016–2017 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai 1. Tobulinti ugdymo kokybę, siekiant mokytojo ir mokinio kūrybiškumo bei veiklų dermės, orientuotos į kiekvieno mokinio pažangą.2. Plėtoti mokyklos kultūrą, gerinti jos įvaizdį ir stiprinti vertybines nuostatas, siekiant geresnių mokyklos bendruomenės narių santykių.2016–2017 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas5–8 klasėse pažangumas pagerėjo: matematikos 1 proc. ir lietuvių kalbos – 1,5 proc., lyginant su 2015–2016 m. m. Visiems ugdymo (si) ir elgesio sunkumų turintiems mokiniams bus suteikta pagalba. Visi 5–10 klasių vadovai analizavo kiekvieno mokinio individualią pažangą, kuri padėjo mokiniui pažinti save, į (si) vertinti pasiekimų lygmenį. 1–2 kartus per mokslo metus 5–10 klasių mokinių pažangos stebėjimas bus aptartas su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais).92 proc. pradinių klasių mokytojų organizavo 3-jų pokalbius (mokytojas – mokinys – tėvai (globėjai, rūpintojai), kurių metu buvo sutariama, kaip padėti mokiniui patirti sėkmę, aktyviau dalyvauti ugdymo (si) procese. 5–10 klasėse įvyko 98 „Trijų pokalbiai“.Tarp daugumos dalykų mokytojų, klasių vadovų, pagalbos mokiniui specialistų, mokyklos vadovų stiprėjo tarpusavio santykiai, organizuota mokyklos vadovų ir pedagoginių darbuotojų edukacinė išvyka „Mokinių įtraukties modeliai į STEM sritis ir karjerą švietimo įstaigose“ į Čekiją.2017–2018 mokslo metų (arba 2018 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosTikslas – kokybiško ugdymo (si) užtikrinimas, mokinių pasiekimų gerinimas, tęsiant saugios, atviros, bendradarbiaujančios mokyklos kūrimą.Numatytos priemonės ir veiklos, padės siekti mokinio asmenybės ūgties, jo galimybes atitinkančios, nuolatinės ugdymo (si) pasiekimų pažangos. Taip pat plėtojant mokyklos tobulinimo kultūrą, skatinti visų bendruomenės narių sąmoningumą ir pasidalytąją lyderystę.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2016–2017 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimas2016–2017 mokslo metų pradinio ugdymo ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planams pritarė Jurbarko rajono savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyrius (2016 m. rugpjūčio 29 d. įsakymas Nr. ŠS 6-251), Mokyklos taryba (2016 m. rugpjūčio 31 d., posėdžio protokolas Nr. V2-05). Planai patvirtinti mokyklos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. VI-249.2016–2017 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2015–2016 mokslo metais) Pagal pradinio ugdymo programos ugdymo planą visi pradinių klasių mokytojai pamokose taikė įvairius mokymo metodus, gabesni mokiniai buvo skatinami teikti pagalbą silpniau besimokantiems, pamokos buvo vedamos netradicinėse edukacinėse erdvėse (mokykloje ir už mokyklos ribų). Pagal poreikį visiems ugdymo (si) ir elgesio sunkumų turintiems mokiniams buvo suteikta specialioji pagalba. Pradinių klasių mokiniai sėkmingai dalyvavo respublikiniuose ir rajoniniuose konkursuose, olimpiadose. Dalis pradinių klasių mokinių sėkmingai išbandė elektronines pratybas. Pagerėjo mokinių mokymosi kokybė ir pažangumas. Įgyvendinant pagrindinio ugdymo programos ugdymo planą mokiniai nesirinko nei vieno iš jiems siūlomų anglų kalbos „Vocabulary and Grammar in Use“, matematikos „Planimetrija“ ir „Geometrija praktikoje“, istorijos „Pasauliniai karai“ ir „Įdomioji istorija“ modulių. Mokykloje toliau diegiama „Mokinio asmens pažangos stebėjimo ir fiksavimo bei rezultatų analizavimo sistema“ patvirtinta 2015 m. rugpjūčio 17 d. mokyklos direktoriaus įsakymu Nr. VI-191, tačiau pagal stebėtų pamokų protokolų analizę matyti, jog ne visi 5–10 klasėse dirbantys mokytojai atsakingai ją vykdė, o pradinių klasių mokytojai teigė, kad tai dar tobulintinas dalykas. Pradinėse klasėse tobulintinas ir mokinių ugdymo individualizavimas bei diferencijavimas.2017 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) 2017 metais pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinime dalyvavo visi (34) 10-tų klasių mokiniai. Lietuvių kalbos (gimtosios) rezultatų vidurkis – 6,53 (savivaldybės – 6,69, šalies – 6,49 balo), matematikos vidurkis – 4,91 (savivaldybės – 5,76, šalies – 5,83 balo). Lyginant su 2016 metų rezultatais, matematikos pasiekimų patikrinimo rezultatų bendras vidurkis padidėjo 0,02 balo, lietuvių kalbos (gimtosios) – 0,29 balo.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai 2, 4, 6 ir 8-tų klasių mokiniai dalyvavo Nacionalinio egzaminų centro organizuotame „Diagnostinių ir standartizuotų testų“ patikrinime. Praeitų metų gauti rezultatai aptarti mokinių tėvų susirinkimuose bei Mokytojų tarybos posėdžiuose. Priimti nutarimai, jog metodinėse grupėse mokytojai spręs, kaip sieks gerinti silpniausias pamokos turinio ir veiklos sritis: ugdant mokinių gamtamokslinio praktinio taikymo gebėjimus, per pamokas mokytojai skirs įvairesnes užduotis, atitinkančias mokinio gebėjimus bei poreikius. Daugiau dėmesio bus skiriama sistemingam mokinių mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymui. Daugiau dėmesio skirs mąstymo gebėjimų (loginio, erdvinio, probleminio, kritinio ir kitokio) ugdymui. Ugdant mokinių istorijos ir geografijos gebėjimus teorines žinias labiau sieti su praktinių užduočių atlikimu, daugiau dėmesio skirti užduotims, susijusioms su istorinių šaltinių nagrinėjimu, istorinės raidos supratimu, geografinių dėsningumų atskleidimu ir jų modeliavimu. Kalbų pamokose daugiau dėmesio skirti užduočių individualizavimui ir diferencijavimui. Mokykla partnerio teisėmis dalyvauja Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro įgyvendinamame Lietuvos Respublikos valstybės planavimo projekte „Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra“. Mokykloje buvo tirti trečių ir septintų klasių mokiniai, tokių mūsų mokykloje yra 18. Šio projekto metu bus sukurtos bei parengtos gabių vaikų atpažinimo bei įvertimo metodikos, instrumentai bei metodinės priemones Lietuvos pedagogams ir psichologams. Taip pat projekto metu mokinių ugdymosi galimybės gauti jų poreikius atitinkantį formalųjį ugdymą ir neformalųjį švietimą bus didinamos papildant bendrąsias pradinio ir pagrindinio ugdymo programas specialiais matematikos, lietuvių kalbos ir gamtos mokslų praturtinančiais ir pagilinančiais moduliais, kuriuos projekto metu išbandys septyni mokytojai mokykloje.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena2016–2017 m. m. 1–4 klasių mokinių pažangumas – 99,6 proc., kokybė – 63,9 proc. 2015–2016 m. m. 1–4 klasių mokinių pažangumas – 96,8 proc., kokybė – 59,5 proc. Pažangumas padidėjo 2,8 proc., kokybė padidėjo 4,4 proc. 1–4 klasių mokinių mokymo (si) rezultatai buvo analizuojami ir aptariami pradinių klasių mokytojų tarybos sekcijos posėdžiuose, pradinių klasių mokytojų metodinės grupės susirinkimuose. 5–10 klasių mokinių mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos buvo analizuojami „signaliniai“ įvertinimai, esant nepatenkinamiems „signalinio“ pusmečio įvertinimams sudaromi mokymosi sunkumų įveikimo veiksmų planai, pusmečių ir metiniai rezultatai aptarti Mokytojų tarybos posėdžiuose. 5–10 klasių mokinių mokymosi pažangumas lyginant su praeitais mokslo metais sumažėjo 1,09 procento, kokybė išliko lygiai tokia pati, o vidurkis sumažėjo 0,58 balo.2016–2017 ir 2017–2018 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2016–2017 m. m. veikė 15 pradinių klasių mokiniams skirtų būrelių, kuriuos lankė 176 (63,8 proc.) pradinukai. 2017–2018 m. m. veikia 8 pradinių klasių mokiniams skirti būreliai, kuriuos lanko 159 (63,6 proc.) pradinukai.2016–2017 m. m. 5–10-ų klasių mokiniams veikė 15 būrelių, kuriuos lankė 182 (57 proc.) mokiniai. 2017–2018 m. m. veikia 12 būrelių 5–8, 10 klasių mokiniams, kuriuos lanko 167 (56 proc.) mokiniai.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2016–2017 mokslo metaisJurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos direktoriaus 2016-09-19 įsakymu Nr. VI-281 patvirtinta projekto „Saugios mokyklos“ ABC taryba. Įvyko 4 ABC tarybos susirinkimai. Pagal projektą „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ visi 7b klasės mokiniai ir 50 proc. 7a klasės mokinių dalyvavo paauglių psichologinio atsparumo ugdymo programoje „Tiltai“. Mokykla aktyviai dalyvavo akcijoje, skirtoje Tarptautinei tolerancijos dienai paminėti ir Veiksmo savaitėje be patyčių. 2017-05-09 vyko respublikinis prevencinis renginys šaunių komandų varžytuvės „Visos pasakos baigiasi laimingai“. Atlikti klasių mikroklimatų tyrimai. Vyko diskusija su 5–10-tų klasių seniūnais apie toleranciją.Korupcijos prevencija mokykloje 2016–2017 mokslo metaisParengta mokyklos korupcijos prevencijos programa ir priemonių planas 2017–2019 metams (patvirtinta mokyklos direktoriaus 2017-03-14, įsakymu Nr. VI-92). 9–10 klasėse vyko 9 pamokos, integruotos į pilietinį ugdymą, ir 15 pamokų, integruotų į istoriją 5–10-tose klasėse (mokiniai rengė ir pristatė pranešimus ,,Kas yra korupcija?“, dalyvavo mini viktorinoje apie korupciją, žiūrėjo mokomuosius filmus antikorupcine tema).Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2016–2017 mokslo metais mokykloje buvo atliekamas teminis įsivertinimas rodikliams: „1.1.1. Asmenybės tapsmas“ ir „4.1.2. Lyderystė“. Gauti duomenys panaudoti rengiant mokyklos veiklos planą 2017–2018 mokslo metams, pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planus 2017–2018 mokslo metams bei mokytojų ilgalaikius planus 2017–2018 mokslo metams. Remiantis įsivertinimo rekomendacijomis numatytos konkrečios veiklos psichologui, socialiniam pedagogui, klasių vadovams, mokytojams, Mokinių tarybai, vadovams ir Mokyklos tarybai siekiant užtikrinti mokinių asmenybės brandos ūgtį, gyvenimo planavimą ir ugdymą karjerai, pavyzdžiui,. patobulinti mokyklos renginių mėnesio plano struktūrą, organizuoti seminarą pedagogams apie pasidalytąją lyderystę suburti mokytojų lyderių klubą ir t. t.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas vyko 2013 m. sausio 21–25 d. Gauti duomenys, kurie orientuoti į kokybinius pokyčius, naudojami mokyklos veiklos ir ugdymo (si) proceso kokybei tobulinti, t. y. jais remiantis parengtas strateginis veiklos planas 2017-01-01–2018-08-31, 2017–2018 mokslo metų pradinio ugdymo ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planai ir 2017–2018 mokslo metų veiklos planas.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiSpecialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, Jurbarko mokykla „Ąžuoliukas“, Jurbarko vaikų lopšelis-darželis „Nykštukas“, Jurbarko kultūros centras, Jurbarko švietimo centras, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko krašto muziejus, Jurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka, Jurbarko r. Jurbarkų darželis-mokykla, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Girdžių seniūnija, Jurbarko LIONS klubas, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Jurbarko miesto seniūnija, VšĮ „Kretingos maistas“, Tauragės teritorinės darbo biržos Jurbarko skyriaus jaunimo darbo centras.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosApskritojo stalo diskusijos, susirinkimai, pokalbiai, išvykos, projektų rengimas ir įgyvendinimas, Kalėdų labdaros popietė, Padėkos diena.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosPradinių klasių mokytojų iniciatyva atnaujintos edukacinės erdvės pradinių klasių korpuse.Mokyklos tarybos iniciatyva tęsiamas projektas „Puoškime savo mokyklą“, organizuotos apvaliojo stalo diskusijos: „Kokybiškas mokinių mokymasis“, „Mokykla-valgykla-tėvai“. Mokyklos taryba prisidėjo organizuojant nepamokinę Menų dieną.Inicijuota advento ekumeninė popietė „Betliejaus taikos ugnies šviesoje“ Jurbarko Kristijono Donelaičio evangelikų liuteronų bažnyčioje.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2016 m.2017 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)653,6694,5Papildomai 2017 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)-18,2III ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų419,268,7 proc.467,267,3 proc.Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos (be paskirtų lėšų 2017 m. vasario mėn.)Po reorganizacijos gautos lėšos*1,543,80Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)219,5318,8Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)222,9101,5 proc.312,898,1 proc.Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti93,7108,5Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)10,70,6Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšosPo reorganizavimo gautos lėšos*13,254,56,7III ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų143,161,3 proc.181,757,9 proc.2017 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2016 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis134Kreditinis įsiskolinimas 2016 m. gruodžio 31 d.0Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2017 m. gruodžio 31 d.1,5Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą0,31,2Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigoseIš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2016 m.1Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2017 m. rugsėjo 30 d.1,4Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)Tikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląNebuvo tikrinta.Mokyklos problemos ir jų sprendimas2016 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Patyčios buvo sprendžiamos Saugios mokyklos ABC tarybos susirinkimuose, klasių valandėlių metu ir įgyvendinant priimtą Poveikio priemonių taikymo netinkamai besielgiantiems mokiniams tvarką. Visi mokytojai pakartotinai supažindinti su mokykloje priimtomis tvarkomis ir įvykdyta patyčių atvejų analizė. Pravesti mini mokymai 1–10 klasių vadovams „Kaip atpažinti patyčias“, paskaita visuotiniame tėvų susirinkime „Smurtas artimoje aplinkoje ir pagalbos galimybės“ ir apsikrito stalo diskusija su 7a klasės mokiniais „Patyčios – tai ne humoras“.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasVis dar nesaugūs stadiono bėgimo takai, todėl kūno kultūros pamokų metu mokiniai nesinaudoja stadiono bėgimo takais. 2018 metais planuojamas sporto aikštyno atnaujinimas.Nusidėvėjęs mokyklos turtas (durys, sanitariniai mazgai). 2018 metų mokyklos biudžeto sąmatos projekte numatyta 4000 eurų.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasPasenusios patalpų ir lauko stebėjimo kameros. Reikalingas papildomas finansavimas.2016–2017 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseMokinių taryboje ataskaita aptariama 2017 m. gruodžio 13 d. 10.35 val., bendrame Mokytojų tarybos ir Pradinių klasių mokytojų tarybos sekcijos posėdyje – 2017 m. gruodžio 14 d. 14.40 val., Mokyklos taryboje – 2017 m. gruodžio 14 d. 17.15 val.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaMokyklos ir Jurbarko rajono interneto svetainėse, rajoninėje ir respublikinėje spaudoje.Kita informacijaMokykla yra Kokybės siekiančių mokyklų klubo narė.* Po reorganizavimo Jurbarko Girdžių pagrindinės mokyklos lėšos._____________________Mokyklos direktorėAlma UznėJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2017 m. gruodžio 8 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos nuveiktus darbus per 2016–2017 m. m.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2015–2016 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko Naujamiesčio pagrindinės mokyklos direktorė Alma Uznė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko Naujamiesčio pagrindinei mokyklai – el. būdu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-12-08