DelEgleGenute Griguceviciene34472018-02-09T06:57:00Z2014-07-16T13:32:00Z2018-02-09T10:48:00Z1155968891Sveikatos apsaugos ministerija74482443915ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ŠVIETIMO CENTRO 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2018 m. vasario 22 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-34JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko švietimo centro 2017 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V. RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I. GavėnėŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas A. GvildysDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 195, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT genovaite.griguceviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2018-02-12 PAGE PRITARTA Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 22 d. sprendimu Nr. JURBARKO ŠVIETIMO CENTRO 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2018-02-08JurbarkasJurbarko švietimo centro (toliau – įstaiga) direktorė – Aušra Baliukynaitė.Pagrindinė įstaigos veiklos rūšis – švietimas.Kitos įstaigos veiklos rūšys: tenkinti asmens karjerai būtinų kompetencijų ugdymo, mokymosi visą gyvenimą, pažinimo, lavinimosi bei saviraiškos poreikius; didinti specialiųjų poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių asmenų ugdymo (si) veiksmingumą, psichologinį atsparumą; kryptinga veikla padėti vaikui bei jaunuoliui įgyti kompetencijas, padedančias atsakingai spręsti savo ir aplinkos problemas bei tapti socialiai atsakinga ir brandžia asmenybe;vykdyti socialiai atsakingą veiklą, įtraukiančią atskirtį patiriančius jaunuoliusInformacija apie įstaigos veiklą: Informacija apie įstaigos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)12Vadovavimo centrui pradžia (metai)2014Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai:Švietimo centrų vadovai priskiriami prie pedagoginių darbuotojų, kuriems teisės aktų nustatyta tvarka neteikiamos vadybinės kvalifikacinės kategorijos. Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė. 2017 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendinti:darbo grupė Jurbarko švietimo centro 2017 m. veiklos programą parengti;darbo grupė Jurbarko švietimo centro 2017 m. veiklos ataskaitą, skirtą Nacionalinei mokyklų vertinimo agentūrai, parengti ir Švietimo centro metų veiklos įsivertinimą atlikti;darbo grupė Jurbarko švietimo centro 2017 m. veiklos ataskaitą, skirtą Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centrui, parengti;darbo grupė Jurbarko švietimo centro išorės vertinimui pasiruošti. 2017 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymu:atlikti einamojo remonto darbai pastato dalyje, kurioje įsikūrė Bendruomeniniai šeimos namai, įrengtas vaikų priežiūros kambarys (Dariaus ir Girėno g. 120 A); įgyvendinant Europos socialinio fondo finansuojamą projektą „Kompleksinės paslaugos šeimai Jurbarko rajono savivaldybėje“ įsigytas lengvasis automobilis;atlikti einamojo remonto darbai ir pakeisti langai Atviroje jaunimo erdvėje (Kauno g. 36).Kvalifikacijos tobulinimas 2017 metais.2017 metais direktorės kvalifikacijos tobulinimo prioritetai buvo:Tyrimų išvadų, švietimo duomenų naudojimo vykdant veiklą formaliojo, neformaliojo švietimo srityje praktinis taikymas, duomenimis grįsta pagalba ugdymo įstaigoms gerinant veiklą srityje;efektyvus žmogiškųjų išteklių valdymas buriant reflektuojančią, nuolat tobulėjančią ir rezultatyviai dirbančią komandą.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2017 metais:duomenų analize ir įsivertinimu grįstos švietimo kokybės kultūros diegimo srityje;nuolatinio pozityvios patirties priėmimo ir dalijimosi tarp rajono mokytojų ir nacionalinio lygmens pedagogų stimuliavimo srityje;socialiai atsakingos veiklos ir jaunimo užimtumo didinimo srityje;kompleksinės pagalbos šeimai srityje.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal gruodžio 31 d. statistiką)Rodiklis2016 m. skaičius (etatai)2017 m. skaičius (etatai)Direktorius11Direktoriaus pavaduotojas0,5 0,5 Metodininkas11Specialistai (pedagoginiai darbuotojai)Psichologas11Socialinis pedagogas / psichologas tiesioginiam darbui su jaunimu0,50,5Gydytojas neurologas0,250,25Logopedas0,750,75Specialusis pedagogas0,750,75Socialinis pedagogas0,50,5Specialistas atviram darbui su jaunimu0,50,5Aptarnaujantis personalas:Vyriausiasis buhalteris0,750,75Sekretorė0,750,75Valytoja0,5 0,5 Pastatų ir statinių priežiūros darbininkas0,250,25Kiemsargis0,750,75IŠ VISO:9,75 9,75 JGI koordinatorius (PROJEKTAS „ATRASK SAVE“ (PROJEKTO Nr. 07.4.1-ESFA-V-404-01-0001)11Bendruomeninių šeimos namų specialistė (PROJEKTAS „KOMPLEKSINĖS PASLAUGOS ŠEIMAI JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE“ (PROJEKTO Nr. 08.4.1-ESFA-V-416-06-0004)-0,25Įstaigos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasĮstaigos strateginis planasJurbarko švietimo centro 2016–2020 metų strateginis veiklos planas (pritarta Jurbarko savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2016 m. balandžio 19 d. įsakymu Nr. ŠS6-190)Įstaigos metinė veiklos programaJurbarko švietimo centro 2017 m. veiklos programa, patvirtinta Švietimo centro direktoriaus 2017 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. 1-14. 2018 metų įstaigos pagrindiniai veiklos tikslai Vykdyti veiklą, grįstą švietimo duomenų analize, formuojančią rezultatyviai dirbančią pedagoginę bendruomenę.Užtikrinti švietimo pagalbos prieinamumą Jurbarko rajono bendruomenei.Plėtoti saugaus, turiningo laisvalaikio galimybes taikant atviro darbo su jaunimu principus.Didinti neformalaus suaugusiųjų švietimo paslaugų prieinamumą vykdant neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas.2017 metų įstaigos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasNeformaliojo švietimo organizavimas2016 m.(gruodžio 31 d. duomenys)2017 m.(gruodžio 31 d. duomenys)Mokytojų, mokyklų vadovų, pagalbos mokiniui specialistų ir kt. kvalifikacijos tobulinimas (seminarai, edukacinės išvykos, konferencijos ir kt. kvalifikacijos tobulinimo renginiai)165129Metodinių būrelių susirinkimai, pasitarimai, diskusijos4947Konkursai, parodos, akcijos, kt. renginiai1522Pedagoginis psichologinis įvertinimas (kompleksinis, įvairiomis metodikomis)244 klientai285 klientaiPedagoginis konsultavimas (tėvai, mokytojai, specialistai, mokyklų vadovai, vaikai)649 klientai674 klientaiPsichologinis konsultavimas241 klientas313 klientųGydytojo neurologo konsultacija141 klientas (iš jų 39 konsultacijos)62 klientai (iš jų 68 konsultacijos)Kuruojamų psichologų asistentų pasitarimai11Paskaitos mokyklų bendruomenėms (tėvams, mokiniams, pedagogams PPT specialistų)2435Ugdymo karjerai paskaitos (mokiniams)46Kursai, mokymai kitoms Jurbarko bendruomenės grupėms (daugiau kaip 40 ak. val.)39Paskaitos, veiklos Jurbarko Trečiojo amžiaus universiteto klausytojams62Veiklos Atviroje jaunimo erdvėje45 (unikalios veiklos)40(unikalių veiklų)Lankytojų (14–29 m.) skaičius Atviroje jaunimo erdvėje (skaičiuojami ne individualūs asmenys)3501 (ne unikalūs lankytojai)(iš jų vaikinų – 1879, merginų – 1622)3050 (ne unikalūs lankytojai)(iš jų vaikinų – 1024, merginų – 2026)Jaunimo mokymai53Užsienio šalių lektorių vesti kvalifikacijos tobulinimo renginiai21Vykdyti projektai. Iš jų:tarptautiniainacionaliniai5522332018 metų įstaigos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvos:•Tenkinti karjeros ugdymui būtinų kompetencijų tobulinimo ir mokymosi visą gyvenimą poreikius atsižvelgiant į bendruomenių lūkesčius, laiduojančius sėkmingą mokinių / vaikų mokymą(si) ir saugios aplinkos kūrimą, kryptingą, tikslingą suaugusiųjų ugdymą(si);•Organizuoti ir bendruomenes skatinti dalyvauti ilgalaikiuose / tęstiniuose mokymuose, kursuose ir seminaruose;•Teikti švietėjišką, pedagoginę, psichologinę, socialinę pagalbą Jurbarko rajono bendruomenei;•Efektyvinti veiklą teikiant pagalbą socialinę atskirtį patiriančiam jaunimui.Patyčių ir smurto prevencija 2017 metaisVadovaujantis Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. O1-952 „Dėl prevencinių programų kriterijų aprašo ir rekomenduojamų prevencinių programų Jurbarko rajono švietimo įstaigose patvirtinimo“ 2017 m. spalio 30 d. Švietimo centro direktoriaus įsakymu Nr. 1-69 prilyginta akredituotai prevencinei programai „Saugi mokykla“Bendradarbiaujant su Lietuvos samariečių Jurbarko krašto bendrijos Vaikų dienos centru įgyvendintas projektas „Kompleksinių paslaugų teikimas vaikams, nukentėjusiems nuo smurto ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams“Vykdomos prevencinės veiklos įgyvendinant projektą „Kompleksinės paslaugos šeimai Jurbarko rajono savivaldybėje“Įstaigos veiklos įsivertinimas ir vertinimasĮstaigos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiĮstaiga veiklos įsivertinimą atlieka pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. sausio 23 d. įsakymą Nr. ISAK-109 „Dėl institucijų, vykdančių mokytojų ir švietimo pagalbą teikiančių specialistų kvalifikacijos tobulinimą, veiklos vertinimo ir akreditacijos“, kurį teikia Nacionalinei mokyklų vertinimo agentūrai. 2017 metais įstaiga įsivertino šias sritis ir numatė veiklos perspektyvas šiose srityse:„Mokymosi aplinkos“ ir jos dalys:Seminarai, kursai, paskaitos ir kiti renginiai (privaloma);Gerosios patirties sklaida ir edukacinės patirties bankas (privaloma);Konsultavimas;Projektinė veikla ir partnerystės tinklai;Veiklos sritis „Vadyba ir administravimas“:Vadovavimas, personalo vadyba ir įvaizdžio kūrimas (privaloma);Planavimas ir administravimas (privaloma);Mokytojų ir švietimo pagalbą teikiančių specialistų kvalifikacijos tobulinimo renginių programų vadyba (privaloma).Išorinis įstaigos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis įstaigos vertinimas atliktas 2017 metų lapkričio 28 d. Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūra 2017 m. gruodžio 21 d. Švietimo ir mokslo ministerijai pateikė išorės vertinimo ekspertų išvadą Nr. 1S-847 akredituoti įstaigą 5 metams. Vertinimo išvadose įvardytos stipriosios, silpnosios įstaigos veiklos sritys ir veiklos tobulinimo galimybės:Stipriosios Institucijos veiklos pusės: Kryptinga Centro vadovės veikla numatant ir įgyvendinant Centro plėtros galimybes.Seminarų, kursų, paskaitų, gerosios patirties sklaidos renginių tematika, formų įvairovė ir kokybė atitinka mokytojų bendruomenės mokymo(-si) poreikius;Stipri, kompetentinga, nuolat besimokanti, atvira naujovėms, iniciatyvi Centro komanda. Nuolat stiprinamas gebėjimas orientuotis į perspektyvą, naujų paslaugų pasiūla, individualus darbas su pedagogais siekiant paveikios ir rezultatyvios metodinės veiklos.Silpnosios Institucijos veiklos pusės:Žmogiškųjų išteklių trūkumas: išaugo Centro vykdomų funkcijų skaičius ir veiklų apimtys, o darbuotojų skaičius išliko minimalus; Nepakankamas kvalifikacijos tobulinimo finansavimas neleidžia įgyvendinti visų suplanuotų veiklų ir ribotoja galimybes pasiūlyti aukščiausios kvalifikacijos lektorių paslaugas. Institucijos veiklos tobulinimo galimybės:Derinant su steigėju ieškoti galimybių steigti pedagoginio darbuotojo etatą siekiant užtikrinti Centrui deleguotų funkcijų vykdymą.Planuoti ir įgyvendinti kvalifikacijos tobulinimo programas, orientuotas į tęstinį kompetencijų tobulinimą bendradarbiaujant su ugdymo įstaigomis, savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyriumi.Turtinti edukacinį banką aktualia patirtimi, kuri atlieptų nacionalinius švietimo prioritetus ir padėtų mokykloms siekti geresnių mokinių mokymosi pasiekimų.Papildomų finansavimo šaltinių paieška veikloms vykdyti naudojantis projektų finansavimo galimybėmis.JŠC Atviros jaunimo erdvės reorganizavimas į JŠC Atvirą jaunimo centrą, greta veiklų su jaunimu teikiant metodinę pagalbą klasių vadovams ir pagalbos mokiniui specialistams.Siekiant gerosios patirties sklaidos efektyvaus įgyvendinimo bei racionalaus finansinių išteklių panaudojimo, aktyviai bendradarbiauta su aplinkiniais rajonais: 63 kvalifikacijos tobulinimo renginiuose (seminarai, seminarai-praktikumai, paskaitos, atviros edukacinės veiklos, mokymai) buvo kviečiami dalyvauti kitų rajonų pedagogai, daugiausiai – Šakių, Tauragės, Pagėgių, Kauno, Raseinių ir kt. 23 kvalifikacijos tobulinimo renginiai organizuoti kitų rajonų, miestų ugdymų įstaigų pedagogams (Šakių r., Tauragės r., Vilkaviškio r., Marijampolės r., Pagėgių r., Kauno, Vilniaus ir kt.).Siekiant minimaliomis sąnaudomis gerinti kvalifikacijos tobulinimą, buvo pasitelkti ir panaudoti vidiniai resursai – įstaigoje organizuoti 56 kvalifikacijos tobulinimo renginiai, kuriuose gerosios metodinės patirties sklaidą vykdė, sukaupta patirtimi dalinosi sutelkti geriausi Jurbarko r. ugdymo įstaigų vadovai, direktorių pavaduotojai, pedagogai, pagalbos mokiniui specialistai. 134 kvalifikacijos tobulinimo renginiuose dalyvavo lektoriai, iš kurių – 7 docentai, 8 mokslo daktaro akademinius laipsnius turintys lektoriai, 7 mokytojo eksperto kvalifikacines kategorijas turintys pedagogai. Siekiant gerinti bei užtikrinti aukštos kokybės kvalifikacijos tobulinimą, buvo organizuojami respublikiniai renginiai, kuriuose pranešimus skaitė lektoriai ir dalyvauti kviesti klausytojai iš visos šalies: 2017 m. organizuota 1 respublikinė teorinė-praktinė konferencija pradinį, pagrindinį, vidurinį ugdymą organizuojančių ugdymo įstaigų vadovams, direktorių pavaduotojams ugdymui, skyrių vedėjams, pedagogams, pagalbos mokiniui specialistams, 1 tarptautinė teorinė praktinė konferencija Lietuvos, Latvijos ir Estijos ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo įstaigų vadovams, pedagogų bendruomenei, 2 respublikiniai mokinių konkursai, užsienio šalyse (Suomija, Latvija) gyvendintos 2 nacionalinio lygmens programos.Ugdymo įstaigų pedagogai, kultūros centrų, bibliotekų darbuotojai dalyvavo 13 edukacinių išvykų į Lietuvos ugdymo įstaigas ar kitas edukacines vietas (universitetai, parodos, muziejai, kt.). Jurbarko švietimo centro kvalifikacijos tobulinimo programas Jurbarko rajono įvairiose edukacinėse aplinkose įgyvendino 7 klausytojų grupės iš kitų Lietuvos rajonų ugdymo įstaigų (Prienų, Kauno, Elektrėnų, Telšių, Šiaulių, Vilniaus).2017 m. pasiūlyta 134 kvalifikacijos tobulinimo programa pedagogams ir kitų tikslinių grupių atstovams. Programos siūlytos atsižvelgiant į kvalifikacijos tobulinimo renginių poreikį ir švietimo prioritetus rajono ir nacionaliniu mastu. Organizuoti seminarai, seminarai-praktikumai, paskaitos, kursai, mokymai, konferencijos tikslinėms klausytojų grupėms: Renginių tikslinės grupėsRenginių skaičiusDalyvių skaičiusIkimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytojai13354Pradinio ugdymo mokytojai475Pagrindinių ir vidurinių mokyklų dalykų mokytojai36864Mokyklų vadovai, jų pavaduotojai ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai586Specialiojo ugdymo pedagogai, pagalbos mokiniui specialistai10196Profesinio rengimo mokytojai251Neformaliojo vaikų švietimo mokytojai459Mokyklų bendruomenės, komandos32876Apskričių viršininkų, savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojai4253Kita: Vaiko gerovės komisijos nariai240Socialiniai darbuotojai13210Nepedagoginiai ugdymo įstaigų darbuotojai7183Kiti specialistai (JŠC, kultūros centrų, bibliotekų ir pan.)219Iš viso: =SUM(ABOVE) 134 =SUM(ABOVE) 2936Organizuoti Specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kvalifikacijos tobulinimo kursai (60 ak. val.) pedagogams, dirbantiems pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas, kurie nėra išklausę ne mažesnės apimties nei 60 valandų arba 2 studijų kreditų kursų anksčiau arba studijų metu.•Įgyvendintos programos:1. edukacinėms išvykoms į užsienio šalis organizuoti 2 18 ak. val. (akredituotos nacionalinio lygmens programos);2. 3 institucinio lygio programos po 18 ak. val. (prilygintos akredituotoms); 3. 2 tęstinių mokymų programos po 12 ak. val.Populiariausia programų trukmė yra 6 ak. val. Tematika. Dažniausia seminarų tematika: gerosios darbo patirties sklaida ir sėkmingas bendradarbiavimas, psichinės bei fizinės sveikatos ugdymas, darbas su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, socialinio ir emocinio ugdymo plėtojimas ugdymo įstaigose ir kt. profesinės bei bendrąsias kompetencijas tobulinančios temos.Įstaigos kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai išduoti 2754 klausytojams, kvalifikacijos tobulinimo pažymos – 1053 paskaitų, diskusijų ir kt. edukacinių veiklų lektoriams, organizatoriams, dalyviams. Metodinė veikla. Gerosios patirties sklaida. Rajone veikia 22 metodiniai dalykiniai būreliai. 2017 m. įsteigtas Jurbarko r. ugdymo įstaigų direktorių pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų metodinis būrelis.Įstaigos darbuotojai kartu su Jurbarko r. savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistais organizavo metodinių būrelių pasitarimus ir kitus renginius: •38 metodiniai susirinkimai, kuriuose buvo aptariami ugdymui bei kvalifikacijos tobulinimui aktualūs klausimai, dalinamasi gerąja patirtimi aktualizuojant veiklą pamokoje, mokytojo ir mokinio kūrybiškumo sąsajas, skaitomi pranešimai, analizuojami naujausi dokumentai;•stebint 5 atviras pamokas, 7 atviras edukacines veiklas ir jas aptariant, teikiant siūlymus buvo tobulinamos dalyko mokytojų profesinės, mokinių motyvavimo ir paramos jiems kompetencijos;•surengta ir eksponuota 10 mokinių, mokytojų ir kitų suaugusiųjų grupių kūrybinių ir metodinių darbų parodų; •įvertinta ir prilyginta akredituotoms programoms1 prevencinė programa.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasĮstaigos partneriai:Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras, Jaunimo reikalų departamentas prie SADM, Panemunių regioninio parko direkcija, Radviliškio atviras jaunimo centras „Jaunimo erdvė“, Ukmergės jaunimo laisvalaikio centras, Šilalės atviras jaunimo centras „Pulsas“, Trakų atvira jaunimo erdvė, Kėdainių savanoriškos veiklos klubas ir Kėdainių atvira jaunimo erdvė, Punsko Dariaus ir Girėno gimnazija (Lenkija), Alberto Schweitzerio pagrindinė mokykla (Beeskow‘o, Vokietija), Beeskow‘o jaunimo centras (Beeskow‘as, Vokietija), visos Jurbarko rajono švietimo ir kultūros įstaigos, Jurbarko Trečiojo amžiaus universitetas, Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko r. PK, Tauragės teritorinės darbo biržos Jurbarko skyrius, Lietuvos samariečių Jurbarko krašto bendrijos Vaikų dienos centras, VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos”, Jurbarko evangelikų liuteronų diakonija „Jurbarko sandora“. Bendradarbiavimas tarptautiniame projekte su International Cathalic Child Burn (BICE) ir Milano universitetu (SPPC). ,,Tyrimas ir tęstiniai mokymai specialistams apie vaikų, patyrusių seksualinį ar kitokį smurtą, psichologinio atsparumo stiprinimą“. Tyrime dalyvavo 5 vaikai. Atliktas jų vertinimas ir konsultavimas, „Pozityvios tėvystės mokymai“, „Streso įveikos mokymai pagal Mindfulnes“.Bendradarbiavimo su socialiniais partneriais formos:Bendri projektai (tarptautinis projektas-stovykla „Jaunimas – jaunimui“, nacionalinis projektas „Atrask save“, projektai „Nusibodo man sėdėti“, „Kompleksinių paslaugų teikimas vaikams, nukentėjusiems nuo smurto ar netiesioginio šeimininio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimų nariams“ ir kt.).Bendri renginiai, konsultacijos, diskusijos su rajono ir respublikos ugdymo įstaigomis.Įstaigos bendruomenės iniciatyvosSuaugusiųjų švietimo savaitėFinansinė įstaigos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2016 m.2017 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)45,145,2Papildomai centrui skirtos mokinio krepšelio lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--3 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų34,777,1 proc.26,659,1 proc.Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos-0,2Savivaldybės biudžeto lėšosĮstaigai pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)69,270,4Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)71,5103,0 proc.72,2102,6 proc.Įstaigos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti--Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)16,06,0Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos3,32,73 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų45,864,0546,964,962017 m. įstaigai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2016 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis100,3 proc.Kreditinis įsiskolinimas 2016 m. gruodžio 31 d.-Kreditinis įsiskolinimas 2017 m. gruodžio 31 d.1,5Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą0,92,0Planuotos gauti pajamos už teikiamas paslaugas (už atsitiktines paslaugas)27,731,5Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2016 m.0,3Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2017 m. 1,7Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)Ne NeTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veiklą_______________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ŠVIETIMO CENTRO 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto 2018 m. vasario 9 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko švietimo centro nuveiktus darbus per 2017 metus. Palyginti centro veiklos pokytį su 2016 m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Švietimo centro ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko švietimo centro veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų. 7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko švietimo centro direktorė Aušra Baliukynaitė, Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui ir centrui.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2018-02-12