DelEgleGenute Griguceviciene6212019-11-12T07:11:00Z2019-11-12T07:42:00Z2020-03-12T08:15:00Z1168229589Sveikatos apsaugos ministerija79522635915ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13 Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-74JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos 2020 m. kovo 9 d. raštą Nr. S-36 ,,Dėl 2019 metų mokyklos veiklos ataskaitos“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius R. BastysTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 195, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT genovaite.griguceviciene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13 PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2020 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T2-JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖ MOKYKLA(švietimo įstaigos pavadinimas)IRENA OIČENKIENĖ(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2020-02-25 (data)Viešvilė(sudarymo vieta)I SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorė – Irena Oičenkienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Aušra Rusinavičiutė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, pradinis ugdymas.Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija. Praėjusių mokslo metų svariausi įvykiai ir pasiekimai: 1) Mokykla kartu su partnerėmis Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio ir Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinėmis mokyklomis bei Jurbarko švietimo centru įgyvendino gamtamokslių dalykų projektą „Tyrinėjanti ir kurianti mokykla“, mūsų mokiniai įsitraukė į programos „Būk sveikas, aktyvus, laimingas“ veiklas, vykdė pilietiškumo ugdymo projektus.2) Mokyklos bendruomenė įsijungė į gyvenimo įgūdžių ugdymo programas „Paauglystės kryžkelės“ ir „Raktai į sėkmę“, dalyvavo projekto „Lyderių laikas 3“ įvairiuose mokymuose, veiklose, buvo organizuotas išvažiuojamasis seminaras mokyklos pedagogams į Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnaziją (tema – mokymasis „be sienų“, panaudojant įvairias edukacines erdves).3) Pastoviai aptariama mokinio mokymosi ir ugdymosi pažanga kartu su tėvais (globėjais) „Trikampio“ (tėvai-mokinys-klasės vadovas) ar „Keturkampio“ (tėvai-mokinys-klasės vadovas-mokytojas) metodais.4) Mokyklos mokiniai dalyvavo įvairiuose rajoniniuose ir respublikiniuose renginiuose, laimėta prizinių vietų.5) Veiksmingai veikia pasidalintoji lyderystė tarp pedagogų, juos aktyviau įtraukiant į veiklas mokyklos bendruomenei. Problemos ir iššūkiai:1) didžiausia problema – mažėjantis mokinių skaičius, nes nekuriama naujų darbo vietų (dar ir esančių mažėja), neateina į miestelį investicijų, todėl neatvyksta jaunų šeimų, dalis net išvyksta;2) didžiausias iššūkis – išlaikyti mokykloje jaunus pedagogus, jei sumažės darbo krūvis dėl mažėjančio mokinių skaičiaus.Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)26Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)19962019 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiMokykloje buvo sutelktos šios darbo grupės:1) mokyklos veiklos programai 2018–2019 m. m. parengti;2) mokyklos veiklos kokybės teminiam įsivertinimui atlikti;3) mokyklos ugdymo plano projektui 2019–2021 metams parengti;4) mokyklos edukacinių erdvių kūrimo.2019 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimu1. Darbuotojams suorganizuoti pirmosios pagalbos teikimo ir higienos įgūdžių mokymai.2. Pedagogams ir mokiniams suorganizuoti mokymai „Saugus internetas“.3. Pagal atnaujintą tvarką buvo sudaryta mokytojų darbo krūvio sandara, suderinus su darbuotojais ir mokyklos darbo taryba.4. Mokinių tėvams (globėjams) organizuoti tęstiniai mokymai „Atsakinga tėvystė“.5. Visi mokiniai, gyvenantys toliau nei 3 km nuo mokyklos, yra pavežami į mokyklą ir iš jos.2019 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymu1. Nuolat direkcinėje taryboje, mokytojų pasitarimuose aptariami lėšų administravimo ir valdymo, viešųjų pirkimų organizavimo klausimai, tikslingas gautų lėšų panaudojimas.2. Atlikta kasmetinė mokyklos turto inventorizacija.3. Mokytojų ir Mokyklos tarybose organizuojami pasitarimai dėl tikslingo lėšų panaudojimo mokykloje. 4. Teikiamos lėšų panaudojimo įstaigoje ataskaitos Mokyklos tarybai. 5. Vykdoma reguliari turto įsigijimo ir lėšų bei turto naudojimo kontrolė.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2019 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasTobulinta kvalifikacija šiuose seminaruose ir mokymuose:1. „Mokyklos strategija – įstaigos išskirtinumo pagrindas“.2. „Metinio darbuotojo veiklos vertinimo rodiklių analizė ir pokalbio kokybės apžvalga“.3. „Naujas mokytojų etatinio darbo apmokėjimo modelis“.4. „Laiko planavimas“.5. „Pažangios LEAN vadybos ir telkiančios lyderystės įtaka mokyklos gyvavimui“.6. „Vadovų lyderystės kompetencijų raiškos įtaka švietimo kokybei“.7. „Mokytojo ir mokinių dialogas per įgalinimą“.8. „Dokumentų valdymo aktualijos ir pokyčiai įgyvendinant dokumentų valdymo reformą“.2019 m. numatytų tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimas:1) Mokykloje vykstančių procesų ir išteklių valdymas: patobulinau kvalifikaciją įvairių pokyčių švietime klausimais, gauta informacija, naujovėmis pasidalinau su mokyklos pedagogais. 2) Ugdymo proceso tobulinimas, įgyvendinant atnaujintą ugdymo turinį: sistemingai mokykloje vyksta gerosios patirties sklaida, kaip tobulinti pamoką, kaip sėkmingai pritaikyti naujoves ugdymo procese, kaip paįvairinti ugdymą, panaudojant įvairias edukacines erdves, mokymą ne klasėje.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2020 metais1. Švietimo pokyčių valdymas.2. Švietimo įstaigų partnerystė ir bendradarbiavimo galimybių tikslingas panaudojimas.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2018 m.2019 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius30 darbuotojų (23,38 etato)30 darbuotojų (20,58 etato)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius21 darbuotojas (19,85 etato)21 darbuotojas (19,85 etato)Mokinių skaičius108102Ikimokyklinukų skaičius2022Priešmokyklinukų skaičius87Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius136131Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus24 (17,6 proc.)23 (17,5 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus36 (26 proc.)39 (29 proc.)II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasMokyklos strateginis planas parengtas 2018–2020 metams (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2018 m. sausio 18 d. įsakymu Nr. V-14).Mokyklos metinis veiklos planasMetinis mokyklos veiklos planas 2018–2019 m. m. (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2018 m. rugsėjo 27 d. įsakymu Nr. V- 1622019 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai I. Gerinti mokymo(-si) kokybę, tobulinant pamokos vadybą.II. Ugdyti socialinį emocinį mokinių intelektą.III. Stiprinti veiklią, bendradarbiaujančią mokyklos bendruomenę.2019 metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasĮgyvendindama šiuos tikslus, mokykla atliko nemažai veiklų.1. Pamokose tikslingai naudotos pagal projektą „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ gautos priemonės, mokiniai žymiai daugiau laiko mokėsi tyrinėdami. 2. Mokinių veiklą siekta susieti su patyrimine veikla. Mokyklos aštuntokai tęsė dalyvavimą projekte „Tyrinėjanti ir kurianti mokykla“, gilino gamtamokslines žinias, jas susiedami su praktine veikla netradicinėse erdvėse. 3. Mokytojai vykdė gerosios patirties sklaidą apie inovatyvių metodų taikymą pamokose, vyko į Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnaziją pasimokyti iš kolegų.4. Toliau gerinama mokyklos ugdymo(-si) aplinka.5. Buvo organizuoti mokymai mokiniams, jų tėvams psichologinė-mis temomis. 6. Sistemingai taikytas „Trikampio“ metodas mokiniams, kuriems reikalinga mokymosi ar elgesio koregavimo pagalba.7. Plėtojamas bendruomeniškumas mokykloje, dažniau įtraukiami mokinių tėvai (globėjai) į socialinę ir visuomeninę (savanorystės) veiklą. Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2018–2019 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasMokykloje pagal susitarimą ugdymo planas rengiamas dvejiems mokslo metams (2017–2018 m. m. ir 2018–2019 m. m.). Mokyklos parengtam ugdymo plano projektui buvo pritarta (Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymas Nr. ŠS6-225) ir patvirtintas mokyklos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-131.2018–2019 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2017–2018 mokslo metais) Mokyklos ugdymo planas įgyvendinamas sėkmingai. Visos privalomosios mokymo valandos yra panaudojamos, pagal finansines galimybes daugiau valandų pasiūlyta mokinių poreikiams tenkinti papildomai, todėl mokiniai galėjo pasirinkti atskirų mokomųjų dalykų individualias konsultacijas pagal poreikį. Gaila, bet ne visi mokiniai, kuriems individuali mokytojo pagalba labai reikalinga, pasinaudoja šia galimybe. 5 klasėje toliau buvo įgyvendinama pasirenkamojo dalyko „Sveika gyvensena“ programa. Neformaliajam mokinių švietimui buvo panaudotos visos valandos, skirtos pagal ugdymo planą. Dar daugiau dėmesio buvo skiriama mokinių tiriamajai veiklai, praktinėms užduotims, mokinių mąstymo gebėjimų ugdymui, buvo vedamos pamokos netradicinėse edukacinėse erdvėse (mokyklos teritorijoje, naujai įrengtose kinestetinio mokymo erdvėse ir už mokyklos ribų). Sumažėjo dėl be pateisinamos priežasties praleistų pamokų skaičius. Ir toliau aktyvi mokinių socialinė veikla, vykdomas individualios mokinio pažangos fiksavimas. Kūrybiškai vykdoma gamtosauginė veikla. Ryškiausios problemos – dalies mokinių mokymosi motyvacijos stoka, mokinių veiklų klasėje diferencijavimas, mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas.2019 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) Praėjusių mokslo metų pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai: lietuvių kalbos ir literatūros vidurkis – 5,6 (metinių rezultatų vidurkis – 6,1), matematikos pasiekimų patikrinimo rezultatai ir šiemet blogi, vidurkis – tik 2,7 (metinis vidurkis – 5,2). Analizavome priežastis, jų yra kelios: mokytojų kaita, pervertintos mokinių žinios ir gebėjimai, mokinių mokymosi motyvacijos stoka (tik maža dalis dešimtokų lankė konsultacijas), didesnės dalies mokinių tėvų atsainus požiūris į vaikų mokymosi rezultatus. Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Mokyklos 2, 4 ir 6 klasių mokiniai dalyvavo nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime. Antrokų visų dalykų (matematikos, rašymo ir skaitymo rezultatai siekia šalies vidurkį ir iš visų dalykų surinko daugiau nei 70 proc. taškų. Ketvirtokų rezultatai prastesni, ypač matematikos, teksto suvokimo ir rašymo rezultatai tik šiek tiek žemiau šalies vidurkio. 6 klasės mokinių skaitymo ir rašymo vidurkiai lenkė šalies vidurkį (skaitymo šalies vidurkis – 51 proc., o mūsų šeštokų – 53,6 proc., rašymo šalies vidurkis – 41 proc., o mokyklos – 43 proc.). 8 klasės mokiniai laikė elektroniniu būdu tik gamtos mokslų ir matematikos pasiekimų patikrinimą. Matematikos rezultatų vidurkis gerokai žemesnis nei respublikos, o gamtos mokslų – netoli vidurkio (nors merginų atitinka šalies vidurkį).Mokykloje toliau buvo vykdomos vaikų sveikatinimo ir prevencinės programos, vyko įvairios akcijos, mokymai, kuriuos padėjo organizuoti Jurbarko visuomenės sveikatos biuras. Mokykla kartu su Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio, Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinėmis mokyklomis bei Jurbarko švietimo centru aktyviai dalyvavo projekte „Tyrinėjanti ir kurianti mokykla“. Taip pat buvo vykdomas tarptautinis eTwinning projektas. Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsenaVadovaujantis mokyklos direktoriaus 2016 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. V-43 „Dėl mokinių individualios pažangos stebėjimo ir fiksavimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ patvirtintu individualios mokinių pažangos stebėjimo ir fiksavimo tvarkos aprašu, mokykloje vykdoma mokinio individualios pažangos stebėsena (klasės vadovas kartu su mokiniu (jei reikia ir su tėvais (globėjais) aptaria mokymosi, lankomumo rezultatus, ieško problemų sprendimų būdų, daro klasės suvestinę ir pateikia duomenis pavaduotojai ugdymui. Mokslo metų pabaigoje rezultatai aptariami su mokiniu ir jo tėvais (globėjais, rūpintojais), daromos išvados).Mokykloje mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos analizuojami „signaliniai“ rezultatai, o pasibaigus pusmečiams vykdoma išsami palyginamoji analizė, kuri aptariama ir su mokiniais, ir su jų tėvais (globėjais, rūpintojais) „trikampio“ (klasės vadovas-mokinys-tėvai) ar „keturkampio“ (klasės vadovas-mokinys-tėvai-mokytojas) metodu“. Mokiniai pildo individualios pažangos lapus kartą per pusmetį. Pusmečio pabaigoje mokinių pasiekimų rezultatai aptariami mokytojų tarybos posėdyje, jei reikia – mokyklos vaiko gerovės komisijoje, analizuojamos nepatenkinamo mokinio mokymosi priežastys, ieškomi sprendimo būdai kartu su mokiniu ir jo tėvais/globėjais, kad būtų padaryta pažanga. Labai gerai ir gerai besimokantys mokiniai paskatinami Padėkomis, knygomis, išvyka (mokslo metų pabaigoje).2018–2019 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimasMokykloje neformaliajam vaikų švietimui organizuoti panaudojamos visos pagal ugdymo planą skirtos valandos (21 val.). Ir toliau aktyviai veikia 3 mokinių organizacijos: skautai, jaunieji miško bičiuliai ir prevencinės veiklos jaunimo grupė „Taškas“. Mokiniai gali pasirinkti veiklą pagal pomėgius 10 būrelių, veikiančių mokykloje (meninės raiškos, sportinės veiklos ir sveikos gyvensenos, ekologinio ugdymo ir kt.). Organizuojami tradiciniai mokyklos bendruomenės renginiai (Mokslo metų pradžios, Mokytojo dienos šventės, Kalėdinis koncertas-karnavalas, Šimtadienio, mokyklos gimtadienio šventės ir kt.). Jau tradiciniais tampa bendri renginiai visai mokyklos bendruomenei „Kartų diena“ ir „Diena kitaip“ bei kalėdinis sveikinimas-koncertas visai miestelio bendruomenei. Kasmet mokykla dalyvauja respublikinėse akcijose „Darom“, „Vilties paukštė“, Solidarumo bėgimas ir kt. Praėjusiais mokslo metais lengvosios atletikos ir dziudo treniruotes mokyklos mokiniams vykdė Jurbarko sporto centras ir treneris V. Paukštis). Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2019 metaisPatyčių ir smurto prevencija mokykloje pirmiausia rūpinasi klasių vadovai, pagalbos mokiniui specialistai, mokinių tarybos nariai. Apie patyčių, smurto atvejus pirmiausia kalbamasi su pačiais mokiniais, jei tai nepadeda, kviečiami mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai). Mokyklos vaiko gerovės komisija (toliau – VGK), gavusi informaciją, sistemingai analizuoja patyčių ir smurto problemas mokykloje. Fizinio smurto atvejų per praėjusius mokslo metus neturėta, tačiau patyčių problema išlieka (ypač prasivardžiavimas). Nė vienas atvejis nepaliekamas be dėmesio, kalbamasi su vaikais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais). Socialinė pedagogė atliko kasmetinę anoniminę apklausą dėl patyčių, aptarti jos rezultatai su mokiniais, pedagogais, tėvais (globėjais, rūpintojais). Mokykloje organizuojami užsiėmimai, paskaitos-pokalbiai, kuriuose aptariami įvairūs patyčių atvejai, mokiniai mokomi, kaip jie turi elgtis susidūrę su patyčiomis, kaip gali vienas kitam padėti, kur turi kreiptis pagalbos. Visi 1–10 klasių mokiniai dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje Tarptautinei tolerancijos dienai paminėti, „Veiksmo savaitės BE PATYČIŲ“ veiklose. Krizinių situacijų dėl patyčių neturėta. Minimali priežiūra buvo skirta 2 mokinėms, tačiau labiau ne dėl jų elgesio mokykloje, bet bendruomeniniuose namuose. Tačiau mokykla daug prisidėjo, kad abi mokinės pamažu pakeitė požiūrį į savo netinkamą elgesį ir po metų minimalios priežiūros priemonės joms buvo panaikintos. Korupcijos prevencija mokykloje 2019 metaisToliau dalyvaujama Sąžiningumo mokyklų veikloje, organizuojamos su mokiniais diskusijos apie korupciją, jos apraiškas, daromą žalą (per klasių valandėles, pilietiškumo ugdymo, ekonomikos, dorinio ugdymo programas). Siekiama, kad jau mokykloje mokiniai mokytųsi sąžiningai atlikti užduotis, nenusirašinėtų. Mokyklos direktoriaus 2017 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. V-76 buvo patvirtinta korupcijos prevencijos programa ir priemonių planas 2017–2020 metams. Skaidriai tvarkomas mokinių pasiekimų fiksavimas elektroniniame TAMO dienyne, mokykloje susitariama dėl tinkamo ir tikslingo visų gaunamų lėšų naudojimo.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2018–2019 m. m. mokykloje buvo atliktas veiklos kokybės teminis įsivertinimas pagal rodiklius„1.2.1 Mokinio pasiekimai ir pažanga“ ir „2.3.1 Mokymasis“. Taip pat buvo parengta pažangos ataskaita Nacionalinei mokyklų vertinimo agentūrai. Gauti duomenys buvo panaudoti rengiant mokyklos ugdymo planą, taip pat metinę mokyklos veiklos programą. Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis mokyklos veiklos vertinimas vyko 2017 m. vasario 6–9 dienomis. Pagal nurodytus tobulintinus aspektus mokykloje parengtas veiklos tobulinimo planas 2017–2020 metams (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2017 m. gegužės 30 d. įsakymu Nr. V-112). Išorės vertinimo duomenys buvo naudojami rengiant mokyklos veiklos programą 2018-2019 m. m. bei strateginį mokyklos planą 2018–2020 metams.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiViešvilės seniūnija, pasienio užkarda, Skalvijos namai, bendruomenės centras „Skalvija“, Kalvelių ir Viešvilės girininkijos, Jurbarko miškų urėdija, Policijos komisariatas, Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinė mokykla, Smalininkų technologijų ir verslo mokykla, Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinė mokykla, Jurbarko švietimo centras, Jurbarko viešosios bibliotekos Viešvilės filialo biblioteka, Mažosios Lietuvos Jurbarko krašto kultūros centras, VšĮ Viešvilės ambulatorija, Viešvilės rezervato direkcija, Jurbarko rajono savivaldybės sveikatos biuras. Praėjusiais mokslo aktyviau pradėta bendradarbiauti ir su Lietuvos Didžiojo kunigaikščio Kęstučio motorizuotuoju pėstininkų batalionu.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosTėvams (globėjams, rūpintojams) sistemingai pateikiama informacija apie vaiko daromą pažangą, elgesio problemas elektroniniame dienyne TAMO, individualių pokalbių metu. Klasių vadovai organizuoja teminius susirinkimus tėvams (globėjams, rūpintojams), kuriuose diskutuojama įvairiomis temomis: mokymosi motyvacijos skatinimo, moralinių vertybių formavimo, paskatinimų ir bausmių taikymo, saugaus naudojimosi internetu ir kitomis aktualiomis temomis. Organizuojami bendri informaciniai tėvų (globėjų) ir pedagogų susirinkimai, tėvai (globėjai, rūpintojai) kviečiami dalyvauti įvairiuose mokyklos renginiuose.Su socialiniais partneriais organizuojami bendri renginiai: susitikimai mokykloje ir darbovietėse, paskaitos-diskusijos, dalyvavimas akcijose, talkose, varžybose, išvykose, rengiami bendri veiklos projektai.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosTęsiamos šios mokyklos iniciatyvos, padedančios suburti visą mokyklos (ar net miestelio) bendruomenę: kalėdinė mugė „Gerumo stalas“ (kartu su seniūnija, miestelio bendruomenės centru, girininkijomis), Kaziuko mugė, mokinių supažindinimo su tėvų profesijomis diena „Šok į tėvų klumpes“. Vis daugiau bendros edukacinės veiklos planuojama ir vykdoma miestelyje kartu su kultūros centru, Jurbarko viešosios bibliotekos Viešvilės filialo biblioteka, Jurbarko visuomenės sveikatos biuru, Viešvilės rezervatu.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2019 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2018 m.2019 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)289,7299,5Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų5854Papildomai 2019 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos 1,3Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)209,4240,8Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)217,4 (103,82%)250,2(103,9 %)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti22,029,3Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)6,00,9Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos1,22,7Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų99,9 %2019 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2018 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis109,8%110,8 %Kreditinis įsiskolinimas 2019 m. gruodžio 31 d.00Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2019 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą00Per 2019 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose9,59,0Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2019 m.0,50,7Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląMokyklos problemos ir jų sprendimas2019 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Toliau lieka nesutvarkytas raudonojo pastato stogas. Pakeista susidėvėjusi darželio salės ir mokyklos 2 kabinetų grindų danga, atlikti einamojo remonto darbaiEsamos mokyklos problemos ir jų sprendimasDidžiausia problema – mažėjantis mokinių skaičiusGalimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasKitokių problemų kol kas nėra.2019 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseBendrame darbuotojų ir tėvų susirinkime ataskaita buvo aptarta 2020 m. vasario 26 d.Mokyklos taryboje bus aptarta 2020 m. kovo 12 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaAktuali informacija pateikiama mokyklos internetinėje svetainėje adresu http://viesvile.com/vmokykla, apie mokyklos veiklą pateikiama informacija rajoniniams leidiniams „Šviesa“ ir „Mūsų laikas“, laikraščiui „Žaliasis pasaulis“.Kita informacija_Mokyklos direktorė _________________ Irena OičenkienėJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos 2019 metais nuveiktus darbus. Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2018 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos direktorė Irena Oičenkienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko r. Viešvilės pagrindinei mokyklai – el. paštu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13