DelEgleGenute Griguceviciene3372019-11-12T07:11:00Z2019-11-12T07:42:00Z2020-03-12T09:20:00Z121793510224Sveikatos apsaugos ministerija85562810315ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ANTANO GIEDRAIČIO-GIEDRIAUS GIMNAZIJOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13 Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-73JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos 2020 m. kovo 9 d. raštą Nr. D2-47 ,,Dėl pritarimo Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos veiklos ataskaitai“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius R. BastysTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 195, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT genovaite.griguceviciene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13 PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2020 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T2-Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazija (švietimo įstaigos pavadinimas) Vida Greičiūtė (švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2019-03-09 (data)Jurbarkas (sudarymo vieta)I SKYRIUSVADOVO ŽODISGimnazijos direktorė – Vida Greičiūtė. Gimnazijos tarybos pirmininkė – Jurgita Kazinevičienė, užsienio (anglų) kalbos mokytoja.Pagrindinė gimnazijos veiklos rūšis – vidurinis ugdymas.Kitos gimnazijos veiklos rūšys – pagrindinis ugdymas, suaugusiųjų mokymas. 2019 m. rugsėjo 1 d. duomenimis gimnazijoje sukomplektuota 20 komplektų (I klasių – 5, II klasių – 5, III klasių – 5, IV klasių – 5). Mokinių skaičius sumažėjo nuo 556 (2018 m. rugsėjo 1 d. duomenimis) iki 526 (2019 m. rugsėjo 1 d. duomenimis). II klasių visi mokiniai (127) sėkmingai baigė pagrindinio ugdymo programą ir įgijo pagrindinį išsilavinimą. Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimų vidurkis viršijo tiek Jurbarko savivaldybės, tiek šalies vidurkius. Matematikos pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimo vidurkis viršijo tik Jurbarko savivaldybės vidurkį. 147 abiturientai (94,2 proc.) sėkmingai baigė vidurinio ugdymo programą ir įgijo vidurinį išsilavinimą. Aukščiausiais 100 balų įvertinimais anglų kalbos valstybinį brandos egzaminą (toliau – VBE) išlaikė 3, informacinių technologijų – 3, lietuvių kalbos ir literatūros – 2, matematikos – 2, biologijos – 1 abiturientas. 101 abiturientas (64,7 proc.) tęsia mokymąsi aukštosiose mokyklose (iš jų 63 abiturientai mokosi aukštosiose universitetinėse mokyklose). Gimnazijos mokiniai aktyviai dalyvavo įvairiuose rajoniniuose konkursuose ir olimpiadose (laimėtos 72 prizinės vietos), sporto varžybose (rajoninėse varžybose laimėtos 8, zoninėse – 1 prizinė komandinė vieta). Gimnazijai įteiktas apdovanojimas už pasiektą geriausią 2018–2019 mokslo metais Lietuvos mokyklų žaidynių gimnazijų, vidurinių mokyklų grupėje rezultatą. Mokiniai sėkmingai dalyvavo regioniniuose (laimėtos 8 prizinės vietos), respublikiniame konkurse (laimėta 1 prizinė vieta) ir tarptautiniame konkurse (laimėtos 2 prizinės vietos). Lietuvos mokinių biologijos olimpiados šalies etape mokiniams įteiktas pagyrimo raštas. 2019 metais gimnazija aktyviai dalyvavo „Lyderių laikas 3“ projekte „Pamokos kitaip“, įgyvendino jaunimo asmeninio tobulėjimo programą DofE. Ir toliau buvo plėtojamas bendradarbiavimas su Vilniaus Gedimino technikos universitetu. Mokiniai vyko į VGTU laboratorijas, jose atliko praktinius darbus. 18 abiturientų buvo įteikti VGTU klasės baigimo diplomai. 2019 metais gimnazija pradėjo vykdyti tarptautinį ,,Erasmus+“ projektą ,,Eurotopia – Building a better future by developing an eco – friendly lifestyle“ (,,Eurotopija – geresnės ateities kūrimas plėtojant ekologišką gyvenimo būdą“). Vokietijoje ir Austrijoje gimnazijos mokinių ir mokytojų komanda pristatė ekologinę rajono ir šalies situaciją kitoms projekte dalyvaujančioms mokykloms. 2019–2020 mokslo metais gimnazijos Jaunųjų žurnalistų būrelis dalyvauja respublikiniame projekte ,,Žurnalistikos laboratorija“, kurį rengia Lietuvos žurnalistikos centras kartu su multimedijų agentūra ,,Nanook“ ir JAV ambasada Vilniuje.Informacija apie gimnazijos direktoriaus veiklą: Informacija apie gimnazijos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)21Vadovavimo gimnazijai pradžia (metai)2020Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai Antroji vadybos, 20092019 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiGimnazijos direktoriaus inicijuotos ir sutelktos komandos:1. 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų ugdymo planui rengti (gimnazijos direktoriaus 2019 m. balandžio 23 d. įsakymas Nr. VO-67).2. Gimnazijos metiniam veiklos planui rengti (gimnazijos direktoriaus 2019 m. lapkričio 8 d. įsakymas Nr. VO-142).2019 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuGimnazijos direktoriaus inicijuotos ir sutelktos komandos: 1. Mokinių uniformų nešiojimo tvarkos aprašui rengti (gimnazijos direktoriaus 2019 m. birželio 3 d. įsakymas Nr. VO-95).2. Mokinių lankomumo tvarkos aprašui rengti (gimnazijos direktoriaus 2019 m. birželio 3 d. įsakymas Nr. VO-99).3. Mokinių priėmimo ir paskirstymo į I klases (gimnazijos direktoriaus 2019 m. birželio 3 d. įsakymas Nr. VO-101).2019 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuGimnazijoje atlikta inventorizacija (gimnazijos direktoriaus 2019 m. spalio 25 d. įsakymas Nr. F-3).Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2019 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasDalyvaudama įvairiuose seminaruose (iš viso 58 val.) sistemingai tobulinau bendrąsias ir profesines kompetencijas (vadovavimo ir meistriškumo lavinimo, strateginio valdymo, ugdymo kokybės gerinimo, mokinių pasiekimų vertinimo ir pažangos matavimo srityse).Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2019 metaisNumatau tobulinti šias kompetencijas: pokyčių valdymo ir vadovavimo žmonėms. Gilinsiu žinias, kaip planuoti ir valdyti pokyčius, kaip stiprinti darbuotojų atsakomybę už savo veiklą ir jos rezultatus, apie darbuotojų ugdymo galimybes ir motyvavimo būdus.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2018 m.2019 m. Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius50 (50,14)52 (52,15)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius22 (26,25)23 (26,25)Mokinių skaičius550520Suaugusiųjų skaičius66Bendras mokomų asmenų skaičius556526Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių skaičiaus163 (29,4 proc.)153 (29,1 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių skaičiaus88 (15,8 proc.)73 (13,88 proc.)II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Gimnazijos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasGimnazijos strateginis planasGimnazijos strateginis planas parengtas 2017–2020 metams (patvirtintas gimnazijos direktoriaus 2017 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. VO-125).Gimnazijos metinis veiklos planasGimnazijos metinis veiklos planas parengtas 2019 metams (patvirtintas gimnazijos direktoriaus 2019 m. vasario 7 d. įsakymu Nr. VO-24).2019 metų gimnazijos pagrindiniai veiklos tikslai 1. Veiksmingo ir kokybiško ugdymo(si) užtikrinimas.2. Saugios ir motyvuojančios ugdymo(si) aplinkos kūrimas.2019 metų gimnazijos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasSėkmingą 2019 metų gimnazijos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą įrodo mokinių pasiekimai, laimėjimai rajoniniuose, respublikiniuose konkursuose. Laimėtos prizinės vietos rajoninėse olimpiadose ir konkursuose: IX-XII klasių mokinių lietuvių kalbos ir literatūros olimpiadoje – 3, jaunųjų filologų konkurse – 2, meninio skaitymo konkurse – 2, IX-X klasių mokinių anglų k. konkurse – 3, XI klasės mokinių anglų kalbos olimpiadoje – 3, IX klasių užsienio k. (anglų) meninio vertimo konkurse – 2, vokiečių k. olimpiadoje – 3, X-XI klasių mokinių rusų kalbos olimpiadoje – 2, matematikos olimpiadoje – 11, informatikos olimpiadoje – 5, biologijos olimpiadoje – 9, chemijos olimpiadoje – 12, fizikos olimpiadoje – 8, geografijos olimpiadoje – 2, technologijų olimpiadoje – 5. Rajoninėse sporto varžybose laimėtos 8 prizinės komandinės vietos, zoninėse sporto varžybose – 1 prizinė komandinė vieta.Regioniniuose konkursuose laimėtos 8 prizinės vietos: Suvalkijos krašto Dr. J. P. Kazicko moksleivių kompiuterininkų konkurse – 2, „Sidabro vainikėlio“ konkurse – 3, Raseinių krašto jaunųjų matematikų 19-oji olimpiadoje, prof. Jono Kubiliaus taurei laimėti – 3.Pasiekimai respublikiniuose renginiuose: Lietuvos gyventojų genocido ir rezidencijos tyrimų centro organizuotame konkurse ,,Lietuvos kovų už laisvę ir netekčių istorija“ mokiniai užėmė II vietą. 52-osios Lietuvos mokinių biologijos olimpiados šalies etape įteiktas pagyrimo raštas.Tarptautiniame kaligrafijos konkurse ,,Nurašinėjame Puškiną“, kategorijoje ,,Tekstas ir piešinys“ laimėtos 2 prizinės vietos.2019 metais didelis dėmesys buvo skirtas ugdymo turinio integravimui netradicinėse erdvėse. Kiekvienas mokytojas vedė 2-3 netradicines pamokas. Buvo suorganizuotas seminaras gimnazijos mokytojams ,,Nauji iššūkiai – pamokos sėkmė“. 2019–2020 mokslo metų (arba 2020 metų) gimnazijos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvos1. Gerinti ugdymo kokybę siekiant kiekvieno mokinio gebėjimus atitinkančio mokymo(si). 2. Siekti kiekvieno mokinio pažangos ir stiprinti mokinių atsakomybę už mokymosi rezultatus.3. Veiksmingai ir kokybiškai, saugioje ir sveikoje mokymosi aplinkoje vykdyti ugdymo procesą, nuolat atnaujinant ugdymo(si) aplinkas.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2018–2019 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasGimnazijos ugdymo planas rengiamas dvejiems mokslo metams. 2017–2018 ir 2018–2019 mokslo metų ugdymo planui pritarta Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. ŠS6-228. Ugdymo planas patvirtintas gimnazijos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. VO-127.2018–2019 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2017–2018 mokslo metais) 2018–2019 mokslo metų ugdymo planas įgyvendintas sėkmingai. Ugdymo valandos paskirstytos tikslingai, atitiko gimnazijos ugdymo plano reikalavimus, mokinių poreikius ir gimnazijos finansines galimybes. Visi mokiniai įgijo pagrindinį išsilavinimą. Gimnazijoje ypatingas dėmesys skiriamas lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos pasiekimams gerinti. Išanalizavus 2017–2018 mokslo metų pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatus, 2018–2019 mokslo metais I ir II klasėse skirta po vieną papildomą pamoką per savaitę lietuvių kalbos ir literatūros, matematikos mokytis diferencijuotai mažesnėse grupėse (klasės dalijamos pusiau).Visi mokiniai turėjo galimybę lankyti visų dalykų, išskyrus dorinį ugdymą ir fizinį ugdymą, grupines konsultacijas po pamokų. Remiantis 2018 metų brandos egzaminų analize, IV klasių mokiniams skirta viena papildoma lietuvių kalbos ir literatūros pamoka. Atsižvelgiant į III-IV klasių mokinių mokymosi pasiekimus bei mokinių individualius poreikius, skirtos valandos atskirų dalykų moduliams (išplėstiniu kursu): vokiečių ir anglų kalbų, matematikos, istorijos, biologijos, programavimo, fizikos. 2018–2019 mokslo metais gimnazija ir toliau aktyviai dalyvavo „Lyderių laikas 3“ Jurbarko r. pokyčio projekte „Pamokos kitaip“, kuriuo buvo siekta padidinti pamokų skaičių kitose edukacinėse erdvėse. Buvo vedamos patyriminės, integruotos dalykų pamokos Dvaro parke, Jurbarko krašto muziejuje, Vinco Grybo muziejuje, cerkvėje, Jurbarko viešojoje bibliotekoje. Į technologijų pamokas buvo kviečiami įvairių profesijų atstovai, savo sėkmės istorijomis atvyko pasidalinti buvę mokiniai ir kt. Mokiniams organizuojamos edukacinės-mokomosios bei profesinio informavimo išvykos į Viešvilės rezervatą, KTU ir VGTU laboratorijas, Panemunių regioninį parką, Studfestą, studijų mugę ir kt.2019 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) 2019 metų pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai:DalykasLaikėĮvertinimųvidurkisgimnazijojeĮvertinimų vidurkisrajoneĮvertinimų vidurkis LietuvojeLietuvių k. ir literatūra1267,846,966,28Matematika1275,134,705,292019 metų valstybinių brandos egzaminų rezultatai: DalykasRegistruota kandidatųNeišlaikėIšlaikiusiųjų proc. gimnazijojeIšlaikiusiųjų proc. LietuvojeĮvertinimo vidurkis gimnazijojeĮvertinimo vidurkis rajoneĮvertinimas balais10016– 3536– 8586– 99Lietuvių k. ir literatūra1301092,390,655,454,52366715Anglų k.141894,398,061,9159,743307227Biologija53010097,659,457,4114317Fizika15010096,838,439,90870Chemija3010097,846,044,50120Matematika1322978,082,140,237,4252445Istorija56010098,738,638,6034211Informacinėstechnologijos18010096,555,648,83933Geografija38392,196,235,531,10201502019 metais gimnaziją baigė 156 abiturientai. Brandos atestatai įteikti 147, mokymosi pasiekimų pažymėjimai – 9 abiturientams. Brandos egzaminų rezultatai aptarti Mokytojų tarybos 2019 m. rugpjūčio 30 d. posėdyje ir metodinėse grupėse.Gimnazijos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Gimnazijos mokiniai dalyvavo Šiuolaikinių didaktikų centro projekto ,,5 Lietuvos savivaldybių jaunimo nepakantumo korupcijos apraiškoms didinimas politinės veiklos ir viešojo valdymo sektoriuose“ praktikume jaunimui „Antikorupcinio švietimo ir pilietiškumo ugdymo programa“, nevyriausybinių organizacijų informacijos ir paramos centro projekto ,,Lietuvos identitetas – tautų mozaika“ diskusijoje „Būkim pažįstami“, Kauno Turizmo informacijos centro projekte ,,Kaunastic VR“, tęsė projekto „Mokyklos – ateities partneriai“ veiklą. Dalyvavimas šiame projekte suteikia gimnazistams galimybę laikyti DSD II ir DSD I laipsnio egzaminus ir įgyti vokiečių kalbos diplomą. 2019 metais pradėtas įgyvendinti ,,Erasmus+“ projektas ,,Eurotopia – Building a better future by developing an eco – friendly lifestyle“ („Eurotopija – geresnės ateities kūrimas plėtojant ekologišką gyvenimo būdą“). Gimnazija įgyvendina pasaulyje gerai žinomą jaunimo asmeninio tobulėjimo programą – DofE (The duke of edinburgh's international award).Atliktas tėvų (globėjų) informavimo ir švietimo tyrimas, kurio išvados aptartos Mokytojų tarybos posėdyje bei numatyti šie rezultatų gerinimo būdai: aktyvinant tėvų bendradarbiavimo iniciatyvą su gimnazija, organizuoti tėvų susirinkimus kartu su dalykų mokytojais.Vykdyta I-III klasių mokinių adaptacijos ir neformaliojo švietimo poreikių apklausa. Gimnazija atrinkta dalyvauti Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos tyrime ,,ESPAD 2019“.Rengiant ugdymo planą atsižvelgta į vykdytų tyrimų rezultatus, mokiniams paskirta mokymosi pagalba ir pasiūlyti pasirenkamųjų dalykų moduliai.Mokinių mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena2019 metais buvo tobulinama mokinių individualios pažangos ir mokymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena. Gimnazijos direktoriaus 2019 m. rugsėjo 6 d. įsakymu UO1-78 patvirtintas Mokinių pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas, kuriame reglamentuojamos vertinimo formos, būdai, vertinimo kriterijai, vertinimo nuoseklumas, atsiskaitomųjų darbų formos. Gimnazijos direktoriaus 2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. UO1-100 patvirtintas atnaujintas Mokinių individualios pažangos stebėjimo ir fiksavimo tvarkos aprašas, kuriame numatyti mokinio individualios pažangos vertinimo ir įsivertinimo tikslai, būdai, formos ir nuoseklumas. Ugdymo procese mokytojas nuolat vertina, o mokinys – įsivertina savo pasiekimus. Mokinio mokymo(si) pasiekimų stebėsena grindžiama mokytojo, mokinio, tėvų ir administracijos bendradarbiavimu. Vertinant individualią mokinio pažangą, derinami visi į(si)vertinimo būdai, pripažįstama formaliojo, neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų visuma, stebima mokinio asmenybės ūgtis.Pasibaigus mokslo metų I ir II pusmečiui, atliekama mokinių mokymosi pasiekimų lyginamoji analizė. Kiekvienais metais analizuojami mokinių pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginami su savivaldybės ir šalies rezultatais.2018–2019 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2018–2019 mokslo metais neformaliajam švietimui skirta 43 val.: pagrindinio ugdymo koncentre – 22 val., vidurinio ugdymo koncentre – 21 val. Veikė 16 būrelių, kuriuos lankė 39,12 proc. visų mokinių. Patyčių ir smurto prevencija gimnazijoje 2019 metaisPatyčių ir smurto prevencija gimnazijoje rūpinosi ir veiklą koordinavo gimnazijos direktoriaus 2018 m. rugsėjo 6 d. įsakymu Nr. VO-128 sudaryta Vaiko gerovės komisija (toliau – VGK). 2019 metais vyko 21 VGK posėdis. Posėdžiuose spręstos mokinių lankomumo problemos, aptariami mokymosi pasiekimai, sunkumai, galimi pagalbos būdai, vykdoma netinkamo elgesio intervencija. VGK posėdžiuose spręstos 5 konfliktinės situacijos tarp gimnazijos mokinių. 1 posėdis vyko dėl krizinės situacijos gimnazijoje. Posėdžiuose dalyvavo 70 gimnazijos mokinių ir 38 mokinių tėvai (globėjai).2018–2019 mokslo metais visi gimnazijos mokiniai dalyvavo ilgalaikėje socialinio ir emocinio ugdymo programoje LIONS QUEST ,,Raktai į sėkmę". Užsiėmimai vyko klasių valandėlių metu. Įgyvendinant programą ugdoma mokinių savimonė, savitvarda, socialinė atsakomybė, savanorystė, tarnystė, bendravimas ir kt.Mokiniai aktyviai dalyvavo respublikinėse akcijose, Veiksmo savaitėje be patyčių, Gegužė – mėnuo be smurto, minėjome Tolerancijos dieną, mokiniai noriai įsitraukė į savanorystės veiklas Jurbarko mieste.Bendradarbiaujant su Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko rajono policijos komisariato bendruomenės pareigūnu Ramūnu Budriumi visiems I ir II klasių mokiniams pravestos klasių valandėlės, kuriose kalbėta apie patyčias internete, asmeninę atsakomybę ir pareigas.Korupcijos prevencija gimnazijoje 2019 metaisAntikorupcinio ugdymo programa integruojama į istorijos, geografijos, pilietinio ugdymo, dorinio ugdymo, ekonomikos ir verslumo pamokas ir klasės valandėles. 2019 m. gruodžio mėnesį gimnazijoje buvo organizuojami renginiai, skirti Tarptautinei antikorupcijos dienai paminėti. Mokiniai vykdė įvairias veiklas bei dalyvavo viktorinose apie pasaulyje ir Lietuvoje vykusius korupcinius atvejus.Gimnazijos veiklos įsivertinimas ir vertinimasGimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2019 metais buvo atlikta rodiklių ,,Rezultatai“ ir ,,Ugdymas(is) ir mokinių patirtys“ analizė. Atlikus analizę ir nustačius rodiklių stipriąsias ir tobulintinas sritis, pateiktos rekomendacijos veiklos tobulinimui. Įsivertinimo rezultatai naudojami 2020 m. gimnazijos veiklos planavimui.Išorinis gimnazijos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiGimnazijos išorinis vertinimas vyko 2012 metais. Vertinimo išvados naudojamos rengiant gimnazijos strateginį ir metinį veiklos planą.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasGimnazijos partneriaiVykdomas bendradarbiavimas su Vilniaus Gedimino technikos universitetu, Jurbarko švietimo centru, Jurbarko PPT, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko rajono kūno kultūros ir sporto centru, Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuru, Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko rajono policijos komisariatu, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Tauragės apskrities Jurbarko skyriumi, Tauragės teritorinės užimtumo tarnybos Jurbarko skyriumi. Palaikomi glaudūs ryšiai su KTU, VDU, Šakių ,,Žiburio“, Tauragės ,,Versmės“, Raseinių Prezidento Jono Žemaičio, Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijomis bei kitomis įstaigomis ir organizacijomis.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosOrganizuojami tėvų susirinkimai, vykdomi individualūs pokalbiai, tėvams teikiama informacija Tamo dienyne. Įgyvendinami bendri projektai, organizuojamos profesinės karjeros dienos, renginiai: Gimnazisto paso įteikimo šventė I klasių mokiniams, abiturientų išleistuvės. Kasmet organizuojamas tradicinis D. ir J. Stankevičių krepšinio turnyras, kuriame dalyvauja Šakių ,,Žiburio“, Tauragės ,,Versmės“, Raseinių Prezidento Jono Žemaičio, Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijų krepšinio komandos.Gimnazijos bendruomenės iniciatyvosĮgyvendintos gimnazijos bendruomenės iniciatyvos: renginio ,,Pasimatuok profesiją“ vykdymas, susitikimo-diskusijos su Europos namų įgyvendinamo projekto ,,Būkim pažįstami“ dalyviais iš Indijos ir Ukrainos organizavimas, pamokų organizavimas netradicinėse erdvėse.Finansinė gimnazijos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo reikmių lėšos Rodiklis:2018 m. 2019 m.Patvirtintos biudžete mokymo reikmių lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)872,5905,7Panaudotos mokymo reikmių lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų872,5(100 proc.)905,7(100 proc.)Papildomai 2019 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą gimnazijai skirtos mokymo reikmių lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)2,1–Savivaldybės biudžeto lėšosGimnazijos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)341,0362,3Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)349,6(102,5 proc.)364,7(100,7 proc.)Gimnazijos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti114,5148,6Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)24,824,8Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos29,332,0Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų369,4(98,7 proc.)376,1(96,2 proc.)2019 m. gimnazijai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2018 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis105,7 proc.105,9 proc.Kreditinis įsiskolinimas 2019 m. gruodžio 31 d.1,72,1Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2019 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą3,53,3Per 2019 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose0,80,7Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2019 m.6,232,6Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)NeNeTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veiklą–Gimnazijos problemos ir jų sprendimas2018 m. gimnazijos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Pakeistos trečiojo aukšto kabinetų durys. Atlikti sporto salės grindų lakavimo darbai. Gimnazijos vidaus ir išorės renovacijai atlikti parengtas techninis projektas. Pradėti neįgaliųjų keltuvo įrengimo paruošiamieji darbai.Esamos gimnazijos problemos ir jų sprendimas1. Būtini remonto (atnaujinimo) darbai:1.1. gimnazijos pastato vidaus ir išorės renovacija, kiemo sutvarkymas; 1.2. posėdžių, konferencijų patalpos įrengimas;1.3. sporto aikštyno, bėgimo takų sutvarkymas;1.4. gimnazijos administracijos (direktoriaus pavaduotojų) patalpų įrengimas;1.5. poilsio erdvės mokiniams gimnazijoje įrengimas;1.6. didesnės automobilių aikštelės prie gimnazijos įrengimas.2. Ugdomojo proceso bendrabutyje (šešiuose kabinetuose, neatitinkančiuose higienos normų reikalavimus) vykdymas. 3. Būtinas kompiuterių (17 vnt.) informacinių technologijų kabinete pakeitimas.Galimos (tikėtinos) gimnazijos problemos ir jų sprendimas1. Bendrabučio vidaus patalpų remontas ir tikslingas patalpų panaudojimas.2. Mokinių skaičiaus mažėjimas.2019 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseAtaskaita aptarta 2020 m. kovo 9 d. jungtiniame Gimnazijos tarybos (nutarimas Nr.1, protokolo Nr.SO1-2), Mokytojų tarybos (nutarimas Nr.1, protokolo Nr.SO2-2 ) posėdyje.Papildoma informacija apie gimnazijąInformacijos apie gimnazijos veiklą sklaidaGimnazijos ir Jurbarko rajono savivaldybės internetiniuose puslapiuose bei respublikinėje ir rajoninėje spaudoje. Leidžiamas gimnazijos laikraštis ,,Spindulys“.Kita informacija– Gimnazijos direktorė Vida Greičiūtė____________________________ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ANTANO GIEDRAIČIO-GIEDRIAUS GIMNAZIJOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos 2019 metais nuveiktus darbus. Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2018 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos direktorė Vida Greičiūtė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijai – el. paštu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-03-13