DelEgleRuta4272012-01-16T12:53:00Z2012-01-16T13:15:00Z2012-01-16T13:41:00Z7149048496Sveikatos apsaugos ministerija70462335412ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL IŠORINĖS REKLAMOS ĮRENGIMO JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. sausio 26 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-33JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 2 dalies 36 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo (Žin., 2000, Nr. 64–1937) nuostatomis ir Išorinės reklamos įrengimo tipinėmis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 405 (Žin., 2000, Nr. 104–3305), Jurbarko rajono savivaldybės taryban u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti Išorinės reklamos įrengimo Jurbarko rajono savivaldybėje taisykles (pridedama).2. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 19 d. sprendimą Nr. T2-45 „Dėl išorinės reklamos įrengimo Jurbarko rajono savivaldybėje“.3. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Šviesa“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto tinklalapyje HYPERLINK "http://www.jurbarkas.lt" www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas J.BučinskasAdministracijos direktorius P.VainauskasDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėUrbanistikos skyriaus vedėja G.GadliauskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-01-17PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2012 m. sausio 26 d. sprendimu Nr. IŠORINĖS REKLAMOS ĮRENGIMO JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TAISYKLĖSI. BENDROSIOS NUOSTATOSIšorinės reklamos įrengimo Jurbarko rajono savivaldybėje taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato pagrindinius išorinės reklamos įrengimo, eksploatavimo ir išardymo reikalavimus.Taisyklės galioja visoje Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje, reglamentuoja išorinės reklamos įrengimo, leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo ir galiojimo tvarką, išorinės reklamos kontrolę. Jų privalo laikytis visi fiziniai ir juridiniai asmenys.Taisyklės nereglamentuoja:išorinei reklamai skleisti skirtų statinių įrengimo, kai jų įrengimą nustato Lietuvos Respublikos statybos įstatymas ir kiti norminiai teisės aktai, reglamentuojantys statybą;išorinės reklamos įrengimo, eksploatavimo ir (ar) skleidimo ant transporto priemonių, išskyrus viešąjį keleivinį kelių transportą;išorinės politinės reklamos skleidimo tiek, kiek tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos rinkimų į Europos Parlamentą, Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimų, Lietuvos Respublikos Seimo rinkimų, Lietuvos Respublikos referendumo, Lietuvos Respublikos savivaldybių tarybų rinkimų ir kiti įstatymai.II. TAISYKLIŲ SĄVOKOSPagrindinės Taisyklėse vartojamos sąvokos:Iškaba – prie juridinio asmens ar juridinio asmens padalinio buveinės pastato pateikta informacija, nurodanti juridinio asmens ar jo padalinio pavadinimą, arba prie juridinio asmens ar individualia veikla besiverčiančio fizinio asmens verslo vietos pateikta informacija, nurodanti juridinio asmens ar individualia veikla besiverčiančio asmens verslo pobūdį (parduotuvė, viešbutis, kirpykla ir pan.). Iškaboje gali būti nurodytas prekių ar paslaugų ženklas, vėliava, emblema, individualia veikla besiverčiančio asmens vardas, pavardė, individualios veiklos vykdymo registracijos pažymos arba įsigyto verslo liudijimo numeris ar kita papildoma informacija (darbo laikas ir pan.).Išorinė reklama – reklama, kurios įvairios specialios (stendai, skydai, stulpai, vitrinos, iškabos ir pan.) ir pritaikytos (pastatų sienos, stogai, laikinieji statiniai, transporto priemonės, oro balionai ir pan.) pateikimo priemonės yra ne patalpose.Išorinės reklamos plotas – reklamos įrenginio paviršius, skirtas išorinei reklamai eksponuoti.Komercinės reklamos įrenginys – reklaminis inžinerinis statinys ar įrenginys ant statinio, naudojamas kintamai išorinei reklamai skleisti.Leidimas įrengti išorinę reklamą – Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens išduotas leidimas, suteikiantis teisę leidime nurodytomis sąlygomis įrengti, eksploatuoti ir/ar skleisti išorinę reklamą. Prekių ženklas – bet koks žymuo, kurio paskirtis – atskirti vieno asmens prekes arba paslaugas nuo kito asmens prekių arba paslaugų ir kurį galima pavaizduoti grafiškai.Reklaminės veiklos subjektas – reklamos davėjas, reklamos paslaugų teikėjas.Reklaminis įrenginys – speciali išorinės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "18z" reklamos pateikimo priemonė (stendas, skydas, stulpas, vitrina ir pan.).Reklamos davėjas – asmuo, kurio iniciatyva ir interesais naudojama (užsakoma, gaminama, skleidžiama) reklama.Reklamos įrengimo projektas – iš anksto parengtų dokumentų, kuriuose pateikiami reklamos davėjo sumanytos reklamos sprendiniai (aiškinamoji dalis, skaičiavimai, brėžiniai), skirtų įrengiamai išorinei reklamai įteisinti ir vykdyti, visuma. Reklamos skleidėjas – reklamos paslaugų teikėjas, skleidžiantis reklamą bet kokiomis informacijos perteikimo priemonėmis.Savivaldybės objektas – Savivaldybei nuosavybės (patikėjimo) teise priklausantis ar panaudos pagrindu valdomas, naudojamas pastatas, įrenginys, statinys ir žemė.Trumpalaikė išorinė reklama – tai vienkartinė trumpalaikė (iki 1 mėnesio) įvykio, renginio, akcijos ir pan. išorinė reklama (pranešimas, kvietimas), pateikiama specialiai tam skirtose vietose.Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme apibrėžtas sąvokas.III. Bendrieji išorinės REKLAMOS ĮRENGIMO, EKSPLOATAVIMO IR IŠARDYMO REIKALAVIMAIReklaminės veiklos subjektai, projektuodami, įrengdami, naudodami ir išardydami išorinę reklamą, turi vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais norminiais teisės aktais ir Taisyklėmis.Išorinės reklamos tekstai turi būti aiškiai matomi ir atitikti bendrinės lietuvių kalbos normas, Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo, Valstybinės lietuvių komisijos nutarimų ir kitų norminių teisės aktų reikalavimus.Prekybai ar paslaugoms teikti skirtų patalpų išorėje turi būti aiškiai matomas valstybine kalba nurodytas parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas.Jei išorinėje reklamoje naudojamas prekių ženklas, kuriuo vietoj pavadinimo žymima prekybos ar paslaugos teikimo vieta, prie jo turi būti aiškiai matomas bendrinis tos vietos, parduodamų prekių ar teikiamos paslaugos pavadinimas lietuvių kalba. Prekių ženklas, nustatyta tvarka įgijęs laikinąją apsaugą, gali būti naudojamas išorinėje reklamoje.Lošimo namuose (kazino), bingo arba automatų salonuose įrengiamai išorinei reklamai taikomi Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo ir Taisyklių reikalavimai.Savivaldybės teritorijoje galima įrengti, eksploatuoti ir (ar) skleisti išorinę reklamą tik turint galiojantį Jurbarko rajono savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) direktoriaus ar jo įgalioto asmens išduotą leidimą įrengti išorinę reklamą ir nustatyta tvarka patikrintą ir patvirtintą reklamos projektą.Negalima įrengti išorinės reklamos, kurioje pateikiant informaciją nesilaikoma Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo, kitų Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų, draudimų ar reklamos ribojimo prekėms ar paslaugoms ir veiklai (tabako gaminiai, alkoholiniai gėrimai, sveikatos priežiūra, klaidinanti reklama ir pan.).Draudžiama skleisti išorinę reklamą:neturint leidimo įrengti išorinę reklamą, patikrinto ir patvirtinto reklamos projekto ar kito Taisyklių 11 punkte nurodyto dokumento arba pasibaigus šių dokumentų galiojimo laikui;pažeidžiant leidime įrengti išorinę reklamą (patikrintame ir patvirtintame reklamos projekte) nurodytas sąlygas;neturint žemės, statinių ar kitų objektų, ant kurių įrengiama reklama, savininko ar teisėto valdytojo sutikimo, išskyrus atvejus, numatytus šių Taisyklių 15 punkte;ant savavališkai pastatytų inžinerinių reklaminių, laikinų ir kitų statinių;ant gatvių apšvietimo tinklo atramų, lynų virš gatvių (išskyrus atvejus, kai įrengti leidžiama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu);keliuose, virš kelių, kelių juostose ir apsaugos zonose, išskyrus stendus, eismo dalyvius informuojančius apie kelio būklę; gatvėse ir prie jų, jeigu ji gali užstoti technines eismo reguliavimo priemones, pabloginti matomumą, akinti eismo dalyvius, kelti pavojų eismo dalyviams;imituojančią kelio ženklus ir (arba) naudojančią kelio ženklų simboliką;ant medžių, skulptūrų, paminklų, fontanų, suolų, šiukšlių dėžių ir kitų miesto infrastruktūros objektų (išskyrus viešojo keleivinio transporto laukimo paviljonus);saugomose teritorijose raštiškai nesuderinus jos įrengimo su saugomos teritorijos direkcija arba regiono aplinkos apsaugos departamentu, kai saugomoje teritorijoje nėra įsteigtos saugomos teritorijos direkcijos, kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose ir apsaugos zonose – negavus Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo nustatytais atvejais už kultūros paveldo objekto apsaugą atsakingos institucijos raštiško sutikimokitose Lietuvos Respublikos įstatymų, norminių teisės aktų draudžiamose vietose ar draudžiamais būdais.Reklaminės veiklos subjektas privalo:užtikrinti, kad išorinė reklama būtų tvarkinga, nepriekaištingos estetinės išvaizdos, nesugadinta, įrengta pagal patikrintą ir patvirtintą reklamos projektą;sugadintas reklamos konstrukcijas nedelsdamas atnaujinti;reklamos projekte nurodyti teisingus savo duomenis.Pastato bendraturčių sutikimas nereikalingas, kai iškaboje panaudota reklaminė medžiaga atitinka Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 4 straipsnyje nustatytus reklamos principus ir bendruosius reikalavimus (nepažeidžia visuomenės moralės principų, nežemina žmogaus garbės ir orumo, nekursto tautinės, rasinės, religinės, lyčių ar socialinės neapykantos bei diskriminacijos, taip pat nešmeižia ar nedezinformuoja, neskatina prievartos, agresijos, nekelia panikos, neskatina elgesio, keliančio grėsmę sveikatai, saugumui ir aplinkai ir kt.), iškaba yra įrengiama tik virš reklamos davėjo teisėtu pagrindu valdomų, pirmame aukšte esančių, patalpų langų ar durų ir jei tokios iškabos plotas neviršija 2,5 kv. m.Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo turi teisę pareikalauti iš reklaminės veiklos subjekto pateikti pastato bendraturčių daugumos sutikimą, jeigu yra požymių, kad reklaminė medžiaga gali neatitikti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 4 straipsnyje nustatytų reklamos principų ir bendrųjų reikalavimų.Komercinės reklamos įrenginio savininkas privalo užtikrinti, kad prie komercinio reklamos įrenginio būtų pritvirtinta informacinė lentelė, kurioje būtų aiškiai nurodytas komercinės reklamos įrenginio savininko pavadinimas. Informacinės lentelės plotas negali viršyti 0,1 kv. m.Išorinė reklama turi būti nuimta, reklamos įrenginys išardytas ar demontuotas, fasadas atkurtas, aplinka sutvarkyta, kai:pasibaigia žemės, statinių ar kitų objektų, ant kurių įrengta išorinė reklama, savininko ar teisėto turto valdytojo sutikimo galiojimo laikas;reklamos davėjas nutraukia savo veiklą;pasibaigia leidimo įrengti išorinę reklamą (patikrinto ir patvirtinto reklamos projekto) galiojimo laikas;panaikinamas leidimas įrengti išorinę reklamą;kitais leidimo įrengti išorinę reklamą (patikrintame ir patvirtintame reklamos projekte) numatytais atvejais.Asmenys renginio metu turi teisę skleisti išorinę reklamą, susijusią su konkrečia švente, politiniu, kultūros, meno, sporto ar kitu viešuoju renginiu, tik nustatyta tvarka gavę leidimą organizuoti renginį.Kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose ir apsaugos zonose išorinė reklama įrengiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos kultūros ministro patvirtintomis Reklamos kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose ir apsaugos zonose įrengimo taisyklėmis.Trumpalaikė išorinė reklama pateikiama specialiai tam įrengtose vietose. Išskirtiniais atvejais (masiniai renginiai, šventės ir pan.) trumpalaikę išorinę reklamą galima pateikti tik tam tikslui atitinkamos seniūnijos seniūno nustatytose vietose.Jei trumpalaikė išorinė reklama įrengiama ant stulpų, lynų ar kitokių konstrukcijų, esančių virš gatvių, būtinas šiuos objektus eksploatuojančių organizacijų raštiškas sutikimas.IV. leidimas ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "49z" Reklaminės veiklos subjektas, norintis gauti leidimą HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "50z" įrengti išorinę HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "51z" reklamą, savivaldybės administracijai raštu arba elektroninėmis priemonėmis per atstumą, tiesiogiai arba naudodamasis Paslaugų ir gaminių kontaktinio centro pranešimų sistema šio centro portale www.verslovartai.lt, turi pateikti:Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytos formos paraišką;dokumentus, patvirtinančius žemės, statinių, HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "52z" įrenginių ar kitų objektų, ant kurių HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "53z" įrengiama išorinė HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "54z" reklama, savininko (bendraturčių) ar teisėto jų naudotojo (naudotojų) sutikimą, išskyrus atvejus, kai HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "55z" reklaminės veiklos subjektas pats yra šių objektų savininkas ar teisėtas naudotojas arba šie objektai priklauso savivaldybei nuosavybės teise ar yra valdomi patikėjimo teise, taip pat numatytus Taisyklių 15 punkte. Jeigu išorinė HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "56z" reklama HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "57z" įrengiama ant daugiabučio gyvenamojo namo – daugiabučio gyvenamojo namo savininkų bendrijos susirinkimo (valdybos) arba (jeigu ši bendrija neįsteigta) gyvenamojo namo patalpų savininkų ir neprivatizuotų butų nuomininkų daugumos sutikimą;nuosavybės teisę patvirtinančio dokumento patvirtintą kopiją, kai HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "58z" reklaminės veiklos subjektas yra žemės, statinių, HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "59z" įrenginių ar kitų objektų, ant kurių HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "60z" įrengiama išorinė HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "61z" reklama, savininkas;išorinės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "62z" reklamos HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "63z" įrengimo projektą.Reklamos projektas privalo būti suderintas:visais atvejais su savivaldybės administracijos kalbos tvarkytoju, vyriausiuoju architektu, atitinkamos seniūnijos seniūnu;jei išorinė reklama projektuojama prie valstybinės reikšmės kelių ar gatvių, požeminių komunikacijų apsaugos zonose, saugomose teritorijose ar nekilnojamų kultūros vertybių zonose – su suinteresuotomis institucijomis ar žinybomis;Leidimas įrengti išorinę reklamą išduodamas per 5 darbo dienas šiose Taisyklėse nustatyta nustatyta tvarka suderinus išorinės reklamos HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "87z" įrengimo projektą.Už leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimą imama vietinė rinkliava Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo nustatyta tvarka. Vietinės rinkliavos dydį nustato Jurbarko rajono savivaldybės taryba.Leidime įrengti išorinę reklamą nurodomas leidimo turėtojo pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė, išorinės reklamos įrengimo vieta, leidimo galiojimo terminas ir kita savivaldybės institucijų nustatyta informacija. Leidimo formą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.V. REIKALAVIMAI PROJEKTUI HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "42z" Reklaminis HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "43z" įrenginys turi būti projektuojamas ir HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "44z" įrengiamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/ll.dll?Tekstas=1&Id=17852&BF=1" \t "FTurinys" statybos įstatymo ir kitų projektavimą, statybą ir teritorijų planavimą reguliuojančių teisės aktų nuostatomis. HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "45z" Reklaminis HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "46z" įrenginys turi būti saugus, derėti prie kraštovaizdžio ir nekenkti aplinkai.Įrengimo projektą sudaro: HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "65z" reklaminio HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "66z" įrenginio projektas (kai išorinė HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "67z" reklama pateikiama ant HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "68z" reklaminio HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "69z" įrenginio), išorinės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "70z" reklamos laikiklių, tvirtinimo mazgų brėžiniai (kai išorinė HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "71z" reklama tvirtinama ant pritaikytos HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "72z" reklamos pateikimo priemonės), išorinės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "73z" reklamos spalvinis bei grafinis vaizdas (kai HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "74z" įrengiama iškaba), išorinės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "75z" reklamos pateikimo plotas, išorinės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "76z" reklamos HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "77z" įrengimo vietą apibūdinantys duomenys (situacijos schema, objekto, ant kurio HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "78z" įrengiama HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=43864&Zd=reklam%2B%E1reng&BF=4" \l "79z" reklama, nuotrauka ar projektas ir pan.).VI. leidimo ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ panaikinimas Leidimas įrengti išorinę reklamą (patikrintas ir patvirtintas reklamos projektas) ar jo dalis panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens, išdavusio leidimą įrengti išorinę reklamą, įsakymu, kai:panaikinti leidimą įrengti išorinę reklamą prašo pats reklaminės veiklos subjektas;paaiškėja, kad reklaminės veiklos subjektas Savivaldybės administracijai pateikė neteisingus ar žinomai melagingus duomenis;nesumokama nustatyta rinkliava per rašytiniame įspėjime nurodytą laikotarpį;pasikeičia įstatymai ar kiti norminiai teisės aktai, atsiranda naujų teisės aktų reikalavimų, dėl kurių išorinė reklama pagal išduotą leidimą įrengti išorinę reklamą (patikrintą ir patvirtintą reklamos projektą) nėra galima. VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS Reklaminės veiklos subjektas privalo laikytis leidimo įrengti išorinę reklamą, patikrinto ir patvirtinto reklamos projekto reikalavimų ir atsako už patikrintų ir patvirtintų reklamos projektų ir su jais susijusių dokumentų teisingą įgyvendinimą.Išorinės reklamos įrengimo, eksploatavimo, skleidimo ir išardymo Savivaldybės teritorijoje reikalavimų laikymosi kontrolę pagal kompetenciją atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įgalioti asmenys.Reklaminės veiklos subjektams, pažeidusiems Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų bei Taisyklių reikalavimus, taikoma Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso nustatyta atsakomybė.Išorinė reklama, įrengta pažeidžiant Taisyklių reikalavimus, turi būti nuimta, nugriauta ar išmontuota neatlyginant nuostolių jos savininkui arba įrengusių asmenų lėšomis.Informaciją apie išorinės reklamos projektavimą, įrengimą, eksploatavimą, išardymą ir leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimą teikia Savivaldybės administracijos Urbanistikos skyrius ir seniūnijų seniūnai.Ginčai tarp reklaminės veiklos subjektų ir reklamos kontrolę vykdančios institucijos sprendžiami teismine tvarka.______________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSJURIDINIS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO„/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL IŠORINĖS REKLAMOS ĮRENGIMO JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PROJEKTO2012 m. sausio 16 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Pakeisti Išorinės reklamos įrengimo Jurbarko rajono savivaldybės taisykles, siekiant patikslinti taisyklėse vartojamų sąvokų apibrėžimus, nustatyti galimybę gauti leidimą įrengti išorinę reklamą kreipiantis ne tik tiesiogiai į kompetentingą instituciją, bet ir nuotoliniu būdu per kontaktinį centrą, nustatyti leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimo terminą, nustatyti leidimo panaikinimo tvarką.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Galioja Išorinės reklamos įrengimo Jurbarko rajono savivaldybėje taisyklės, patvirtintos Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 19 d. sprendimu Nr. T2-453. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus patikslintos leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimo procedūros4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7.Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas (užpildyti 2010-02-25 Tarybos sprendimo Nr. T2-39 1 priedą).Ne8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Juridinio skyriaus vedėja R.Vasiliauskienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-01-17PAGE 8