DelEgleVartotojas232004-06-03T13:25:00Z2012-03-16T13:05:00Z2012-03-16T13:05:00Z10345419691Sveikatos apsaugos ministerija164462309912ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VŠĮ JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SPECIALIOSIOS PASKIRTIES TRANSPORTO PRIEMONIŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. kovo 29 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-83JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113 – 4290) 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiosios paskirties transporto priemonių naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).2. Pripažinti netekusiais galios:2.1. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2007 m. lapkričio 22 d. sprendimą Nr. T2-344 „Dėl VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;2.2. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 19 d. sprendimą Nr.T2-49 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2007 m. lapkričio 22 d. sprendimu Nr.T2-344 patvirtinto VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto naudojimo tvarkos aprašo pakeitimo“ 3. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą „_____________“ laikraštyje, o visą sprendimą – savivaldybės interneto tinklalapyje www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-03-19PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2012 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SPECIALIOSIOS PASKIRTIES TRANSPORTO PRIEMONIŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro (toliau – Centras) specialiosios paskirties transporto priemonių naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Centrui priklausančių specialiosios paskirties transporto priemonių naudojimo tvarką ir sąlygas.2. Specialiosios paskirties transporto priemonės (toliau – Specialiojo transporto priemonės) – tai transporto priemonės, pritaikytos neįgalių žmonių, turinčių judėjimo funkcijos sutrikimus, pavėžėjimui (transporto priemonėje įrengta neįgaliųjų vežimėlių keltuvai, pavažos, vežimėlių tvirtinimo diržai, ištraukiami laipteliai, ranktūriai, palengvinantys neįgalių žmonių įlipimą ir išlipimą).3. Specialiojo transporto paslaugos – tai asmenų, turinčių teisę naudotis Specialiojo transporto priemonėmis pagal šį Aprašą, nuvežimas į tam tikrą vietą ir (ar) parvežimas iš jos į namus.4. Specialiojo transporto paslaugų teikimą organizuoja Centras.II. SPECIALIOJO TRANSPORTO PRIEMONIŲ NAUDOJIMAS5. Pasinaudoti Specialiojo transporto paslaugomis turi teisę asmenys, deklaravę gyvenamąją vietą Jurbarko rajono savivaldybėje arba įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą Jurbarko rajono savivaldybėje ir realiai gyvenantys Jurbarko rajono savivaldybės teritorijoje.6. Specialiojo transporto paslaugos gali būti teikiamos:6.1. neįgaliesiems;6.2. asmenims, sukakusiems 70 ir daugiau metų, kurie neturi artimųjų, galinčių padėti nuvykti svarbiais reikalais;6.3. senyvo amžiaus asmenims, gaunantiems socialines paslaugas – pagalbą namuose;6.4. socialinės rizikos šeimoms ir vaikams (toliau 6.1–6.4 punktuose nurodyti asmenys visi kartu vadinami paslaugų gavėjais);6.5. Jurbarko rajono savivaldybėje veikiančioms neįgaliųjų organizacijoms.7. Specialiojo transporto priemonės gali būti naudojamos vykti į:7.1. gydymo, medicininės reabilitacijos įstaigas, vaikų raidos, socializacijos centrus.7.2. protezavimo įstaigas;7.3. sanatorijas;7.4. medicininės-socialinės ekspertizės komisijas;7.5. stacionarias globos įstaigas.8. Specialiojo transporto priemonės taip pat gali būti naudojamos:8.1. techninės pagalbos priemonėms iš Tauragės techninės pagalbos neįgaliesiems centro (TPNC) parvežti;8.2. savivaldybėje veikiančių neįgaliųjų organizacijų nariams vykti į seminarus, mokymus, kultūrinius, sportinius renginius, stovyklas ir kt.;8.3. būtinajai pagalbai organizuoti: pervežti buities reikmenis, aprūpinti maisto atsargomis;8.4. neįgaliems asmenims nuvykti į planines hemodializių procedūras ir parvykti iš jų įstaigos darbo dienomis (jei tai leidžia Specialiojo transporto priemonių techninės galimybės);8.5. socialinių paslaugų teikimui organizuoti, jų kokybei vertinti;8.6. kitų Jurbarko rajono savivaldybės įstaigų reikmėms pagal panaudos sutartis;8.7. kitoms Centro reikmėms.9. Specialiojo transporto paslaugos vykti gydymosi, reabilitacijos tikslais, į medicininės- socialinės ekspertizės komisijas be eilės suteikiamos:9.1. neįgaliems vaikams;9.2. neįgaliems asmenims, kuriems nustatytas specialusis slaugos poreikis;9.3. neįgaliems asmenims, kuriems nustatyti dideli specialieji poreikiai;9.4. neįgaliems asmenims, kuriems nustatytas 0-20 procentų darbingumo lygis.10. Kitiems asmenims, turintiems teisę gauti Specialiojo transporto paslaugas, jos suteikiamos bendra tvarka.III. APMOKĖJIMO UŽ SPECIALIOJO TRANSPORTO PASLAUGAS TVARKA12. Specialiojo transporto paslaugos gali būti teikiamos nemokamai šio Aprašo 7.1–7.4 punktuose nurodytais atvejais paslaugų gavėjams, vykstantiems už Jurbarko rajono ribų gydymosi, reabilitacijos, medicininės-socialinės ekspertizės tikslais ne daugiau kaip 1 kartą per metus, jeigu asmens/šeimos vidutinės mėnesio pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui, yra ne didesnės už 2 valstybės remiamų pajamų dydžius (toliau –VRP);13.Specialiojo transporto priemonėmis nemokamai naudojasi Centro darbuotojai, atliekantys tarnybines užduotis, vykstantys į mokymus, komandiruotes.14. Už vienkartines Specialiojo transporto paslaugas Jurbarko mieste paslaugų gavėjai moka vienkartinį 10 Lt mokestį.15. Asmenys, vykstantys į planines hemodializių procedūras, moka pagal praėjusių metų faktines Specialiojo transporto priemonės eksploatavimo išlaidas, kurios apskaičiuojamos pagal nuvažiuoto kelio atstumą, dalinant išlaidas iš važiuojančių asmenų skaičiaus:15.1. kai hemodializuojamo asmens pajamos per mėnesį sudaro nuo 2 VRP iki 3 VRP, jam taikoma 70 procentų kelionės išlaidų nuolaida;15.2. kai hemodializuojamo asmens pajamos per mėnesį sudaro nuo 3 VRP iki 3,5 VRP, jam taikoma 50 procentų kelionės išlaidų nuolaida;15.3. kai hemodializuojamo asmens pajamos per mėnesį sudaro daugiau nei 3,5 VRP, kelionės išlaidų nuolaidos netaikomos.16. Šio aprašo 15.1–15.3. nurodytais atvejais asmeniui, sumokėjus už suteiktas paslaugas, per mėnesį turi likti ne mažiau kaip 2 VRP. Esant mažesnėms asmens pajamoms nei 2 VRP, paslaugos teikiamos nemokamai.17. Mokestį už Specialiojo transporto paslaugas lygų 100 procentų praėjusių metų faktinių automobilio eksploatavimo išlaidų, įskaitant ir vairuotojo atlyginimą kartu su darbdavio mokama valstybinio socialinio draudimo įmokos dalimi, už 1 nuvažiuotą kilometrą moka:17.1. kitos savivaldybės įstaigos; 17.2. Jurbarko rajono savivaldybėje veikiančios neįgaliųjų organizacijos;17.3. asmenys, sulaukę senatvės pensinio amžiaus, kuriems specialiųjų poreikių lygis nenustatytas arba nustatytas nedidelis;17.4. kai asmuo pageidauja vykti vienas ar su juo lydinčiu asmeniu į šio Aprašo 7.1–7.4 punktuose nurodytas įstaigas.18. Mokesčio už Specialiojo transporto paslaugas 80 procentų nuolaida taikoma:18.1. neįgaliam asmeniui iki 18 metų ir vienam jį lydinčiam asmeniui;18.2. darbingo amžiaus asmenims, pripažintiems laikinai nedarbingais ir jį lydinčiam vienam asmeniui, kai asmens/šeimos mėnesio vidutinės pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį, yra mažesnės negu 2 VRP;18.3. senatvės pensinio amžiaus asmenims, kuriems nustatytas didelių specialiųjų poreikių lygis ir jį lydinčiam asmeniui;18.4. asmenims nuo 85 metų amžiaus.19. Mokesčio už Specialiojo transporto paslaugas 50 procentų nuolaida taikoma:19.1. darbingo amžiaus asmenims, pripažintiems iš dalies darbingais ir vienam lydinčiam asmeniui, kai asmens/šeimos mėnesio vidutinės pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį, yra mažesnės negu 2,5 VRP;19.2. senatvės pensinio amžiaus asmenims, kuriems nustatytas vidutinių specialiųjų poreikių lygis;19.3. asmenims nuo 70 metų.20. Visais atvejais Specialiojo transporto priemonę naudojant daugiau kaip 8 val., už kiekvieną papildomą valandą mokama vairuotojo gaunamas valandinis atlygis (ne mažiau kaip Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytas minimalus valandinis atlygis) kartu su darbdavio mokamos valstybinio socialinio draudimo įmokos dalimi.21. Paslaugų gavėją lydintiems asmenims taikoma ta pati mokėjimo tvarka, kaip ir paslaugų gavėjams. 22. Tėvai, lydintys neįgalų vaiką, už Specialiojo transporto paslaugas nemoka.23. Centro direktoriaus įsakymu nuo mokėjimo už transporto paslaugas gali būti atleidžiami:23.1. asmenys, patekę į ypatingai sunkią materialinę padėtį;23.2. Centro darbuotojai, naudojantys Specialiojo transporto priemonę šeimos nario laidotuvėms organizuoti.24. Už suteiktas paslaugas fiziniai asmenys moka pagal pinigų priėmimo ir perdavimo kvitus, suteikus transporto paslaugą.25. Juridiniai asmenys už suteiktas paslaugas sumoka pagal Centro pateiktą sąskaitą faktūrą.26. Mokestis už transporto paslaugas skaičiuojamas pagal spidometro rodmenis, nuvažiuotą atstumą skaičiuojant nuo – iki Jurbarko socialinių paslaugų centro. IV. SPECIALIOJO TRANSPORTO PASLAUGŲ ORGANIZAVIMAS27. Specialiojo transporto paslaugos teikiamos Centro darbo dienomis.28. Asmuo, pageidaujantis gauti transporto paslaugą, kreipiasi į Centrą ir pateikia šiuos dokumentus:28.1. prašymą, kuriame nurodo kelionės datą, maršrutą bei vykimo priežastį;28.2. asmens dokumentą;28.3. neįgaliojo arba pensininko pažymėjimą;28.4. dokumentus, liudijančius paslaugos reikalingumą (gydytojo pažyma, kvietimas ir kt.).29. Asmuo, dėl negalios negalintis vykti vienas, privalo iš anksto pasirūpinti jį lydinčiu asmeniu.30. Asmens užsakymas įrašomas į Specialiojo transporto priemonių naudojimo žurnalą ir asmeniui pranešama, kada galės pasinaudoti Specialiojo transporto paslauga.31. Neįgaliųjų organizacijos, pageidaujančios gauti Specialiojo transporto paslaugas (šventė, renginys ir kt.), pateikia prašymą ir kitus dokumentus, įrodančius paslaugos reikalingumą.32. Prašymai Centrui pateikiami ne vėliau nei prieš 3 darbo dienas iki vykimo dienos.33. Centras be išankstinio suderinimo turi teisę neskirti transporto priemonės prašymo pateikimo dieną.34. Vykstant už savivaldybės ribų Specialiojo transporto paslaugos, esant galimybei, organizuojamos taip, kad ta pačia transporto priemone ir tuo pačiu maršrutu būtų vežami keli asmenys.35. Specialiojo transporto paslaugų skyrimas, jei važiuojama už rajono savivaldybės ribų, įforminamas Centro direktoriaus įsakymu.36. Asmuo, atsakingas už Specialiojo transporto paslaugų organizavimą, duomenis apie paslaugos suteikimą asmeniui suveda į socialinės paramos informacinės sistemos duomenų bazę (SPIS).37. Specialiojo transporto priemonei sugedus ir nesant galimybės suteikti paslaugos, apie tai nedelsiant pranešama paslaugą užsisakiusiam asmeniui.V. SPECIALIOJO TRANSPORTO PRIEMONIŲ NUOMA38. Tuo atveju, jei Specialiojo transporto priemonės nenaudojamos šiame Apraše nurodytiems tikslams, jos gali būti išnuomojamos kitiems asmenims pagal transporto priemonių nuomos teikiant vairavimo ir techninės priežiūros sutartį.39. Specialiojo transporto priemonės gali būti nuomojamos ir poilsio ar valstybinių švenčių dienomis.40. Specialiojo transporto priemonių nuomos kaina negali būti mažesnė negu faktinės transporto priemonės eksploatavimo bei vairuotojo darbo užmokesčio išlaidos.VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS41. Centro direktoriaus sprendimai dėl Specialiojo transporto paslaugų teikimo gali būti skundžiami įstatymų nustatyta tvarka.______________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE jURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL VŠĮ JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO SPECIALIOJO TRANSPORTO NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ projekto2012 m. kovo 12 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Pakeisti mokėjimo už specialiojo transporto paslaugas įkainių skaičiavimą pagal praėjusio laikotarpio faktines transporto eksploatavimo išlaidas, o ne pagal sunaudojamo kuro kainą. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Šiuo metu teikiant specialiojo transporto paslaugas vadovaujamasi Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2007 m. lapkričio 22 d. sprendimu Nr. T2-344 „Dėl VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 19 d. sprendimu Nr.T2-49 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2007 m. lapkričio 22 d. sprendimu Nr.T2-344 patvirtinto VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto naudojimo tvarkos aprašo pakeitimo“Specialiojo transporto išlaidos dengiamos iš paslaugų gavėjų įmokų ir už kitas mokamas paslaugas centro surinktų lėšų.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Pakeitus specialiojo transporto įkainius ir priartinus prie realių išlaidų sumažėtų specialiojo transporto išlaikymo našta.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2007 m. lapkričio 22 d. sprendimą Nr. T2-344 „Dėl VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 19 d. sprendimą Nr.T2-49 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2007 m. lapkričio 22 d. sprendimu Nr.T2-344 patvirtinto VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto naudojimo tvarkos aprašo pakeitimo“ 6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro direktorės pateikta Viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro specialiojo transporto išlaidų analizė. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos mero 2012 m. kovo 6 d. potvarkiu „Dėl darbo grupės sudarymo“ darbo grupės parengtas sprendimo projektas.7.Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas (užpildyti 2010-02-25 Tarybos sprendimo Nr. T2-39 1 priedą).Taip 8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro direktorė, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos mero 2012 m. kovo 6 d. potvarkiu „Dėl darbo grupės sudarymo“ darbo grupė. 9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz..)VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centrui , socialinės paramos skyriui, viso 2 egzemplioriaiSkyriaus vedėjaAngelė ZabalujevaJurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo 1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.X* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva 2012-03-12TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)X02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)X03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)XNe (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)XNe (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)XNe (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)X07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)XNe (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)X09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (1)Ne (0)X010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)X011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)XNe (1)012Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)X0Iš viso balųxx0Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 0: 12 = 0Skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2012-03-12 TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)X02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)XNe (0)13Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)X04Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)X05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)X06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)X07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)X08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)X09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)X010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)X011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)XNe (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)XNe (1)013Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)X0Iš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1: 13 = 0,07Skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2012-03-12 ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.DĖL PRITARIMO PROJEKTUI2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) - 0,02.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,072.3. Iš viso – 0,073. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Rizikos lygis žemas.4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Kylančios grėsmės mažos5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Nėra6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-03-19PAGE