DelEgleRENATA892012-07-30T13:30:00Z2012-11-15T15:47:00Z2012-11-19T12:40:00Z127081545Sveikatos apsaugos ministerija128424511.0000ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL PRITARIMO PROJEKTUI „VANDENS GERINIMO, GELEŽIES ŠALINIMO SISTEMŲ ĮRENGIMAS PAŠALTUONIO KAIMO BENDRUOMENEI“/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. lapkričio 29 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-380JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 2 dalies 41 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryban u s p r e n d ž i a:1. Pritarti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos teikiamam projektui „Vandens gerinimo, geležies šalinimo sistemų įrengimas Pašaltuonio kaimo bendruomenei“, kuris iš dalies finansuojamas pagal vietos plėtros strategijos „VVG „Nemunas“ teritorijos vietos plėtros 2009 – 2015 m. strategija“ II prioriteto „Jurbarko krašto viešojo gyvenimo stiprinimas ir gyvenimo kokybės kaime gerinimas“ 2.1 priemonę „Kaimo atnaujinimas ir plėtra“.2. Įgyvendinti projektą be partnerių.3. Naudoti projekto bendrajam finansavimui savivaldybės biudžeto lėšas – 10 proc. bendros projekto vertės. 4. Įsipareigoti padengti netinkamas finansuoti projekto išlaidas ir tinkamų išlaidų dalį, kurių nepadengia projektui skiriamas finansavimas.Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengėRenata Šepetienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-11-20JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSINVESTICIJŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT PRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL PRITARIMO PROJEKTUI „VANDENS GERINIMO, GELEŽIES ŠALINIMO SISTEMŲ ĮRENGIMAS PAŠALTUONIO KAIMO BENDRUOMENEI““ PROJEKTO /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. lapkričio 20 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Pašaltuonio kaimo gyventojai buityje vartoja nekokybišką geriamą vandenį. Nuo vandenyje susidariusių geležies rūdžių nukenčia santechnika: kriauklės, vonios, dušo kabinos pasidengia rudomis ar juodomis nuosėdomis, praranda estetinį vaizdą. Ant virdulių ir vandens šildytuvų sienelių bei kaitinimo elementų kaupiasi rūdžių nuoviros. Geležis, kaip ir kalkės, su muilu ir šampūnu sudaro netirpius junginius, kurie nusėda plaukuose, odoje ir gali sukelti alergijas. Geležingame vandenyje neįmanoma išskalbti šviesių drabužių. Be to, geležingas vanduo – labai neskanus, turintis nemalonų sieros vandenilio kvapą. Lietuvos higienos norma HN 24 : 2003 „Geriamojo vandens saugos ir kokybės reikalavimai“ nurodo, kad geriamajame vandenyje geležies kiekis neturi viršyti 0,2 mg/l. Pašaltuonio kaime geležies norma vandenyje viršija net 9,2 kartų.Projekto tikslas – užtikrinti kokybiško vandens tiekimą Pašaltuonio kaimo gyventojams. Uždaviniai:1. Pastatyti vandens gerinimo stotį, skirtą vandens gerinimo įrenginiams bei nugeležinimo filtrams įrengti;2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Įgyvendinus projektą, pagerės kaimo gyventojų gyvenimo kokybė. 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.–6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Bendra projekto vertė – 141 691,00 Lt, (su PVM). 90 proc., (127 521,90 Lt) – paramos lėšos, 10 proc., (14 169, 10 Lt) – savivaldybės biudžeto lėšos.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Investicijų ir strateginio planavimo skyrius9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Investicijų ir strateginio planavimo skyriuiParengėRenata Šepetienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-11-20PAGE