DelEgleRuta8382012-07-30T13:30:00Z2013-01-03T14:45:00Z2013-01-04T07:44:00Z8101405781Sveikatos apsaugos ministerija48311589012ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. sausio 31 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-1JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo (Žin., 1990, Nr. 24–596; 2004, Nr. 4–47; 2012, Nr. HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/ll.dll?Tekstas=1&Id=160663&BF=1" \o "Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsnio pakeitimo įstatymas" \t "FTurinys" 76–3923) 25 straipsniu, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).2. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2004 m. kovo 18 d. sprendimą Nr. T2-75 „Dėl savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo sudarymo ir naudojimo tvarkos patvirtinimo“.3. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas”, o visą sprendimą – savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-01-08PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2013 m. sausio 31 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSDIREKTORIAUS REZERVO NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus rezervo lėšų sudarymo, naudojimo ir apskaitos tvarką.2. Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervas (toliau – rezervas) yra Jurbarko rajono savivaldybės biudžeto (toliau – Savivaldybės biudžetas) asignavimų dalis. 3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatyme (Žin., 1998., Nr. 115– 3230; 2009, Nr. 159–7207) ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.II. REZERVO SUDARYMAS IR NAUDOJIMAS4. Rezervas sudaromas iš Savivaldybės biudžeto asignavimų ir turi būti ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų Savivaldybės biudžeto asignavimų sumos. Konkretų rezervo dydį kasmet nustato Savivaldybės taryba, tvirtindama atitinkamų metų Savivaldybės biudžetą. 5. Rezervo lėšos naudojamos tik ekstremaliosioms situacijoms ir (arba) ekstremaliesiems įvykiams likviduoti, jų padariniams šalinti ir padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti.6. Rezervo lėšos skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais.7. Prašymas skirti lėšas iš rezervo teikiamas Savivaldybės administracijos direktoriui.8. Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu prašymus pagal prašymo pobūdį nagrinėja atitinkami Savivaldybės administracijos skyriai. 9. Savivaldybės administracijos skyrius, gavęs prašymą:9.1. nagrinėja, ar jame nurodytos aplinkybės pagrįstos, ar atitinka Aprašo 5 punkte nurodytus tikslus;9.2. prireikus kreipiasi į kompetentingas institucijas, įstaigas, Savivaldybės administracijos skyrius dėl informacijos, būtinos nagrinėjant prašymą, siekdamas nustatyti Aprašo 5 punkte nurodytas aplinkybes;9.3. nustatęs, kad yra pagrindas tenkinti prašymą, teikia jį ir lėšų poreikį pagrindžiančius dokumentus vizuoti Savivaldybės administracijos direktoriui;9.4. informuoja prašymą pateikusį asmenį Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatytais terminais apie pateikto prašymo tenkinimą arba netenkinimą. Jei prašymas netenkinamas, nurodo netenkinimo priežastis.10. Savivaldybės administracijos direktorius nustato Aprašo 5 punkte nurodytoms reikmėms skiriamų lėšų dydį.11. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų dėl lėšų skyrimo iš rezervo projektus rengia Finansų skyrius. III. REZERVO LĖŠŲ APSKAITOS TVARKA12. Rezervo lėšų apskaitą tvarko Centrinė administracijos buhalterija (toliau – Buhalterija).13. Rezervo lėšos naudojamos pagal atskirą asignavimų valdytojo patvirtintą programos išlaidų sąmatą. 14. Buhalterija, gavusi Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl lėšų skyrimo, perveda skirtas lėšas į lėšų gavėjo sąskaitą.15. Buhalterija, pasibaigus ketvirčiui, iki kito ketvirčio pirmojo mėnesio 12 dienos, o pasibaigus metams, iki kitų metų pirmojo mėnesio 15 dienos parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų panaudojimo ataskaitą (forma Nr. 2) ir pateikia Finansų skyriui.IV. KITOS NUOSTATOS16. Jei klausimai, susiję su rezervo lėšų skyrimu ir naudojimu, šiame Apraše nereglamentuojami, jie sprendžiama Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.17. Šis Aprašas keičiamas, naikinamas ar jo galiojimas stabdomas Savivaldybės tarybos sprendimu.__________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSJURIDINIS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. sausio 8 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsnio 2 dalies reglamentavimą (nuo 2013-01-01), pakeisti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarką.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Iki 2012-12-31 galiojo Biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsnio 2 dalies redakcija, kuri nustatė, kad rezervo lėšos naudojamos tik toms reikmėms, kurių negalima numatyti sudarant ir tvirtinant savivaldybės HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1&Id=421&Zd=biud%FEet%2Bsandar&Vr=33&BF=4" \l "221z" biudžetą. Šios lėšos naudojamos ekstremalių situacijų padariniams likviduoti ir kitoms reikmėms pagal savivaldybių tarybų nustatytas taisykles. Nuo 2013-01-01 nustatyta, kad direktoriaus rezervo lėšos naudojamos tik ekstremaliosioms situacijoms ir (arba) ekstremaliesiems įvykiams likviduoti, jų padariniams šalinti ir padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti savivaldybių tarybų nustatyta tvarka.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarka atitiks įstatymų reikalavimus.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Autorės Juridinio skyriaus vedėja R.Vasiliauskienė, Finansų skyriaus vedėja A.Stoškienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-01-08Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžetox4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Juridinio skyriaus vedėjaRūta Vasiliauskienė2013-01-04Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)x2Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)x3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)xNe (1)4Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)xNe (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)xNe (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)x7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)xNe (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)x9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (1)Ne (0)x10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)x11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)xNe (1)12Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)xIš viso balųxx0Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 0:12 = 0Juridinio skyriaus vedėjaRūta Vasiliauskienė2013-01-04Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)x2Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)xNe (0)13Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)x4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)x5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)x6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)x7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)x8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)x9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)x10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)x11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)xNe (1)12Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)xNe (1)13Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)xIš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1:13 = 0,08Juridinio skyriaus vedėjaRūta Vasiliauskienė2013-01-04Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savvialdybės tarybos spendimo „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ projektas2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) - 02.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,083. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Teisės akto projekto įtaka korupcijai savivaldybėje pasireikšti nežymi4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Korupcijos pasireiškimo rizika nedidelė.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Keisti nesiūloma6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-01-08PAGE